Martensio Odesláno 28. březen 2008 Sdílet Odesláno 28. březen 2008 Pánové, jak poznám mezi řadou pojistek tu pro ventilátor. Poraďte prosím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Durko Odesláno 28. březen 2008 Sdílet Odesláno 28. březen 2008 když ji vytáhneš přestane se točit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 28. březen 2008 Sdílet Odesláno 28. březen 2008 Původně zaslal: Durko když ji vytáhneš přestane se točit To od tebe opravdu dobrá rada:bacha:bacha:bacha:bacha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 28. březen 2008 Sdílet Odesláno 28. březen 2008 jenže jemu se netočí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
visage Odesláno 28. březen 2008 Sdílet Odesláno 28. březen 2008 možno poistka 18 v motorovom priestore ak sa jedna o ventilator klimy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 28. březen 2008 Sdílet Odesláno 28. březen 2008 Původně zaslal: visage možno poistka 18 v motorovom priestore ak sa jedna o ventilator klimy Zřejmě myslí od vnitřního topení tady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohumil Odesláno 28. březen 2008 Sdílet Odesláno 28. březen 2008 Poj. č.18 108_109_307-tc-ed02-2001-pojistky-v-motorovem-prostoru.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ticcino Odesláno 29. březen 2008 Sdílet Odesláno 29. březen 2008 Nebo taky F11. 131-133_307 - Pojistky v motorovém prostoru.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martensio Odesláno 29. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 29. březen 2008 Tak jsem vymenil pojistku číslo 18 a problém je vyřeše. Děkuji všem za ochotu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ticcino Odesláno 29. březen 2008 Sdílet Odesláno 29. březen 2008 Tak to buď rád, protože kdyby to bylo těmi rezistory, byl by to větší mazec... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaudax Odesláno 29. březen 2008 Sdílet Odesláno 29. březen 2008 to já mám jiný problém. Přestala mi fungovat první rychlost ventilátoru (sahara) co spíná v cca 95C. V servise mi vyměnili relé - černá krabička pod maskou u ventilátoru. Paráda ventilátor sepne když má. Problém je, že už nevypne. Po vyndání klíče ze zapalování se ventilátor točí dál - nejde o dofuk. On se točil 6 hodin v kuse, než mi vybil baterku. Tak jsem baterku dobil (ne kladivem! ) a auto nechtělo nastartovat. Po chvíli chytlo, tak jsem ho zaparkoval do garáže a vypnu klíček ale motor běží směle dál!!!!!! Stál jsem s klíčema vedle auta a motor stále točil. Chcípnul jsem ho až jak jsem vyndal pojistku. Dal jsem do auta zpátky tu starou krabičku a vše funguje jak má. teda až na tu první rychlost sahary... Čím to je, čím to je ...??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 29. březen 2008 Sdílet Odesláno 29. březen 2008 Černou krabičku myslíš relé??307 nemám ale měl podobné u 406,kde jsou na to 3 relátka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 30. březen 2008 Sdílet Odesláno 30. březen 2008 Pokud by to mělo v té černé krabičce tři relátka, jak píše Sarkomu, tak je zkus prohodit a uvidíš, jestli to půjde i pak. Pokud by se závada objevila i po výměně relátka na druhém ventilátoru, tak je vadné relátko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaudax Odesláno 30. březen 2008 Sdílet Odesláno 30. březen 2008 myslíme stejnou věc s tím rozdílem, že 406 mají tři ale 307 má jen jedno rele a taky jen jeden větrák!!! Ale proč kvůli tomu nechce chcípnout motor je mi záhadou!!! :myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 30. březen 2008 Sdílet Odesláno 30. březen 2008 nevím jaké je tam relé protože jsou 3 druhy/spínací,rozpínací a přepínací/ schéma nemám takže nevím ale zkusil bych dáti jiné přepínací relé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaudax Odesláno 30. březen 2008 Sdílet Odesláno 30. březen 2008 sarkomi : pokud myslíš to relé co já, tak u 307 je jen jedno. Vedou do něho 2 hrubší dráty a ještě jeden konektor (asi 4 dráty) a z druhé strany je teplotní spirála a jeden takový váleček. Je to sice laický popis, ale kdo to vyděl SNAD to pochopí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 30. březen 2008 Sdílet Odesláno 30. březen 2008 Původně zaslal: jaudax sarkomi : pokud myslíš to relé co já, tak u 307 je jen jedno. Vedou do něho 2 hrubší dráty a ještě jeden konektor (asi 4 dráty) a z druhé strany je teplotní spirála a jeden takový váleček. Je to sice laický popis, ale kdo to vyděl SNAD to pochopí... je mi to jasný je tam jedno relé a nějaký ten odpor co jsem koukal de service boxu na 307 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 30. březen 2008 Sdílet Odesláno 30. březen 2008 A co toto: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 30. březen 2008 Sdílet Odesláno 30. březen 2008 Původně zaslal: OK406 A co toto: milej zlatej to je pokud běží motor ale tu myslíme motor ventilátoru:potlesk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaudax Odesláno 30. březen 2008 Sdílet Odesláno 30. březen 2008 ono ok to pochopil dobře. Já když dal nové relé, tak motor nechtěl zhasnout! ! ! ! 2 a 4 určitě nebude. Jinak když jsem dal zpátky to staré relé, tak vše funguje jak má. Teda až na tu první rychlost sahary. Jen mi není jasné, co má sahara společného s vypnutím (spalovacího) motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.