Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Automaticky sytic - diesel


Petr605

Recommended Posts

Nefunguje mi. Asi klasika. Ma cenu to kupovat novy? V Peugeotu to stoji 920,-Kc. Bylo mi ale receno clovekem, co Peugeoty opravuje, ze to vydrzi asi tak pul roku a zase to odejde. Mate s tim nekdo nejake zkusenosti? Nerad bych investoval do tak nejisteho podniku. A jak to vlastne muze odejit? Vzdyt je to vlastne jenom nejaka teplem se smrstujici a roztahujici hmota, co taha za lanko v bowdenu. Pokud by to melo po nekolika mesicich odejit, tak to budu v zime radeji startovat s plynem. Momentalne mam po navsteve servisu volnobeh serizenej asi na 1000 ot/min a moc se mi to nelibi. Dekuji za prispevky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petr 605: Nezda se mi, ze by to melo mit vydrz jen pul roku (mimochodem ted uz je zakoupene zbozi dvouleta zaruka :) ). Zkus opet Citroeny, nebo AutoVachtu (mozna to nevede, protoze to neni elektricka vec, ale za zeptani nic nedas), zda to nemaji lacinejc. Anebo startuj s plynem... Jo a s tou hmotou - ona pry nejak vytece, nebo co jsem to kdysi cetl.

gvg: A taky se mi nezda, ze bys mel mit diky nefunkcnosti vyssi otacky, to jedine pokud by se ti to zaseklo ve stejne poloze jako Dundymu. Po zahrati vody v okruhu se lanko uplne povoli a otacky klesnou na tolik, jak je nastaven volnobeh na cerpadle.

[Editován dne 18/1/04 Dydzej]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky vsem, asi to teda koupim. Ja jsem doted startoval s plynem. Predminulej tyden jsem to mel v servisu a kvuli startum mi naridili na cerpadle ty volnobezny otacky na tech 1000, protoze ten sytic nejde. Ono to ted sice startuje dobre, ale tech otacek je potom, kdyz je motor zahraty, moc. Ten bazmek tim lankem vubec nehybe. Takze jeste jednou diky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, jo, máš pravdu. Já to měl teda opačně - stále malé otáčky. Ale teď je to fakt pohoda.

Napsán autorem Dydzej

Petr 605: Nezda se mi, ze by to melo mit vydrz jen pul roku (mimochodem ted uz je zakoupene zbozi dvouleta zaruka :) ). Zkus opet Citroeny, nebo AutoVachtu (mozna to nevede, protoze to neni elektricka vec, ale za zeptani nic nedas), zda to nemaji lacinejc. Anebo startuj s plynem... Jo a s tou hmotou - ona pry nejak vytece, nebo co jsem to kdysi cetl.

gvg: A taky se mi nezda, ze bys mel mit diky nefunkcnosti vyssi otacky, to jedine pokud by se ti to zaseklo ve stejne poloze jako Dundymu. Po zahrati vody v okruhu se lanko uplne povoli a otacky klesnou na tolik, jak je nastaven volnobeh na cerpadle.

[Editován dne 18/1/04 Dydzej]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslim, ze to nebude uplne stejny. Ten potenciometr (aspon ja ho na cerpadle mam) ma urcite nejakou funkci - kdyz startuju s plynem, tak s nim pohnu => neco se stane. Kdezto, pokud funguje sytic, tak s tim potenciometrem nehybu (nepridavam plyn) => nestane se to, co by se stalo, kdybych s nim pohnul. V tomto vidim rozdil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...