Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Crash testy


Driver

Recommended Posts

Je to celkem brutus.. 64Km/h a auto nasrot... Vzdycky sem si myslel ze velky auta musi byt zakonite bezpecnejsi nez maly a neni tomu pravidlem... takova Kia carnival ll je taky uplne nasrot... (ze by ta fyzika platila? = kineticka energie atd :-)). No radsi ani nechci vedet a videt jak by vypadala 205 nebo 309 :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak při takovém \"crashtestu\" vypadá 205-ka, raději ani nechtějte vědět. Vzhledem k tomu, že jsem pár bouraček rozebíral na díly, vím zhruba, jak to vypadá...

Je na tom prostě vidět, že je to malé a staré auto. Než \"facko\" to rozhodně lepší není, tak nastejno.

O opravdu malinký chloupek lépe (ale fakt ne o moc) je na tom 309-ka - má vpředu pod chladičem příčku - by? tenkou - na rozdíl od 205-ky, která tam má jen plech.

O další chloupek lépe, teď už znatelný, je na tom 405-ka - ale zase, je třeba si uvědomit, že je to prostě staré auto, takže je nelze srovnávat s dnešními stejně velkými auty, ty na tom jsou prostě líp.

Vůbec už nechtějte vědět, jak je to s pevností při bočním nárazu - 205 a 309 nemá žádné výztuhy dveří, a 405-ka je má až od nového modelu, a to ještě ne ve všech autech - a navíc pouze jako jednu trubku.

Takže, nám nezbývá než dávat bacha a doufat, že se nám ty bouračky vyhnou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z bočních bouraček s 205-kou mám fakt docela bobky. U třídvířka jsou ty dveře docela dlouhé a tenké. Myslim, že pánev je na sračku a případný výlet bočním oknem v případě nepřipoutání taky nebude nemožný. S 205 se bourá jenom jednou... :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám pocit, že si nevybereme. Jak dopadla A8 při crash testu na novém obchvatu Plzně jste možná všichni viděli. Údajně to bylo v kilu třiceti do téměř stojícího kamčáku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ten pokrok je vidět rok od roku... Nepřipadá mi to ani tak dávno (15 let?), kdy mou škůdku 110 bouchnul z boku žigulík - na sněhu dostal hodiny, ale skoro už zase stál, když mi přece jen mi kufrem lehce vrazil do levého boku, ani to moc velká rána nebyla. V panice jsem zadkem hupsnul na ruční brzdu, ruce stále na volantu, nohy v pedálovém prostoru, na tacháku tou dobou už jen 20. A během chvilky byly oboje levé dveře a střední sloupek vevnitř, dveře řidiče se vyboulily dovnitř a seděly na mé sedačce místo mě. Jen jsem vytáhl nohy, vylezl spolujezdcovou stranou ven a šel křísit řidiče žigula, který už mezitím regulérně zvracel na svou palubku hrůzou, že někoho zabil, tak pěkně to zvenčí vypadalo... Klika, ale proč to líčím - protože to pamatuju jako opravdu celkem lehký ?ukaneček, ale auto bylo hned o polovinu užší. Takže myslím, že z tohohle pohledu je zlatá i 205-ka!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se týče těch kamionů... Viděl jsem moc \"pěknou\" nehodu, kdy 205ka zajela pod návěs... Předek má dost nízký a zadní traverza kamionu byla v místě, kde cestující mívají hlavy, bohužel... Nevim, asi bych radši boural s 205kou než s fáčkem nebo 120kou, ale radši bych neboural vůbec a zatím se mi to daří... Zajímalo by mě, jestli velké střešní okno na 205 má vliv na tuhost auta, případně jestli tam není na úkor bezpečnosti při nehodě...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napsán autorem Dress

a jak si vede bytelná 605?

Nechci Ti brát iluze, ale i s tou 605kou to bude tak, jako píše Oddie o něco výš. Holt je to 12letá kára a když na svou dobu mohla být super, po těch letech provozu a působení všemožných vlivů si myslím, že barierovka nedopadne k Tvé spokojenosti. Při pohledu na barierové výsledky nových aut se s našima letitejma babičkama můžeme modlit, a? se nám žádná bariera neplete do cesty - V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NEDOPORUČUJU TYHLE FOTKY UKAZOVAT DOMA MANŽELKÁM NEBO SE PRO NÁS STANE MAXIMÁLKOU TAK 40km/h:D:D:D:D:D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 18 let později...

Bude to tak. Vygooglil som, že Stellantis (Peugeot, Citroen, DS, Fiat, Chrysler) plánoval, že v minulom roku začne byť aktívny s PSA ponukou na americkom trhu (majú tam Jeep, Dodge, RAM, Alfa Romeo), ale teraz majú vraj iné starosti. Posledný Peugeot sa predal v r. 1993 a Citroen dokonca v r. 1974. Bol to Peugeot 405 (ktorý drvivo získal titul auto roka v Európe v r. 1988), ale v USA nešiel na odbyt. Dokopy sa tam za 6 rokov predalo len niečo cez 11 tisíc ks tohto modelu.

Mimochodom, Colombo sa presúval na rozpadávajúcom sa 403 Cabrio.

Upraveno uživatelem Akoc
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Peugeot a Citroen v minulosti neměl v USA vůbec dobrou pozici--američané ta auta nechtěli :(, nevím jaký byl opravdový důvod, podle mě to nebylo kvalitou aut, ale asi prodejní cena, doprava, daně atd., já si myslím, že neuspěli protože nemají v USA vybudované továrny a tím pádem je u dovozu vysoké clo..., nedávno jsem četl, že s přechodem na elektroauta chtějí ,,mohutně expandovat'' i na americký trh  :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...