Driver Odesláno 15. leden 2004 Sdílet Odesláno 15. leden 2004 Mrkněte na tento odkaz, jsou tu výsledky crash testů a dokonce i krátká videa: Auto.cz je to v sekci magazín-crash testy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 15. leden 2004 Autor Sdílet Odesláno 15. leden 2004 Tady je fotka tohohle autíčka po nárazu do bariéry, sedět bych v tom nechtěl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Toman Odesláno 15. leden 2004 Sdílet Odesláno 15. leden 2004 Je to celkem brutus.. 64Km/h a auto nasrot... Vzdycky sem si myslel ze velky auta musi byt zakonite bezpecnejsi nez maly a neni tomu pravidlem... takova Kia carnival ll je taky uplne nasrot... (ze by ta fyzika platila? = kineticka energie atd :-)). No radsi ani nechci vedet a videt jak by vypadala 205 nebo 309 :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petano Odesláno 15. leden 2004 Sdílet Odesláno 15. leden 2004 no vzhledem k tomu jak si vedou 306 a 406 ... ale furt lepsi nez facko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zoby Odesláno 16. leden 2004 Sdílet Odesláno 16. leden 2004 no, doufám, že lépe než fáčko...ale záleží i na stavu... 205-ka má velké čelní sklo, tak se jím dá v případě nutnosti pohodlně vystoupit:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomyka Odesláno 16. leden 2004 Sdílet Odesláno 16. leden 2004 alebo rovno vyletis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 16. leden 2004 Sdílet Odesláno 16. leden 2004 Jak při takovém \"crashtestu\" vypadá 205-ka, raději ani nechtějte vědět. Vzhledem k tomu, že jsem pár bouraček rozebíral na díly, vím zhruba, jak to vypadá... Je na tom prostě vidět, že je to malé a staré auto. Než \"facko\" to rozhodně lepší není, tak nastejno. O opravdu malinký chloupek lépe (ale fakt ne o moc) je na tom 309-ka - má vpředu pod chladičem příčku - by? tenkou - na rozdíl od 205-ky, která tam má jen plech. O další chloupek lépe, teď už znatelný, je na tom 405-ka - ale zase, je třeba si uvědomit, že je to prostě staré auto, takže je nelze srovnávat s dnešními stejně velkými auty, ty na tom jsou prostě líp. Vůbec už nechtějte vědět, jak je to s pevností při bočním nárazu - 205 a 309 nemá žádné výztuhy dveří, a 405-ka je má až od nového modelu, a to ještě ne ve všech autech - a navíc pouze jako jednu trubku. Takže, nám nezbývá než dávat bacha a doufat, že se nám ty bouračky vyhnou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cidas Odesláno 16. leden 2004 Sdílet Odesláno 16. leden 2004 Z bočních bouraček s 205-kou mám fakt docela bobky. U třídvířka jsou ty dveře docela dlouhé a tenké. Myslim, že pánev je na sračku a případný výlet bočním oknem v případě nepřipoutání taky nebude nemožný. S 205 se bourá jenom jednou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Venca Odesláno 16. leden 2004 Sdílet Odesláno 16. leden 2004 Mám pocit, že si nevybereme. Jak dopadla A8 při crash testu na novém obchvatu Plzně jste možná všichni viděli. Údajně to bylo v kilu třiceti do téměř stojícího kamčáku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Garfield Odesláno 17. leden 2004 Sdílet Odesláno 17. leden 2004 A ten pokrok je vidět rok od roku... Nepřipadá mi to ani tak dávno (15 let?), kdy mou škůdku 110 bouchnul z boku žigulík - na sněhu dostal hodiny, ale skoro už zase stál, když mi přece jen mi kufrem lehce vrazil do levého boku, ani to moc velká rána nebyla. V panice jsem zadkem hupsnul na ruční brzdu, ruce stále na volantu, nohy v pedálovém prostoru, na tacháku tou dobou už jen 20. A během chvilky byly oboje levé dveře a střední sloupek vevnitř, dveře řidiče se vyboulily dovnitř a seděly na mé sedačce místo mě. Jen jsem vytáhl nohy, vylezl spolujezdcovou stranou ven a šel křísit řidiče žigula, který už mezitím regulérně zvracel na svou palubku hrůzou, že někoho zabil, tak pěkně to zvenčí vypadalo... Klika, ale proč to líčím - protože to pamatuju jako opravdu celkem lehký ?ukaneček, ale auto bylo hned o polovinu užší. Takže myslím, že z tohohle pohledu je zlatá i 205-ka! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cidas Odesláno 17. leden 2004 Sdílet Odesláno 17. leden 2004 Co se týče těch kamionů... Viděl jsem moc \"pěknou\" nehodu, kdy 205ka zajela pod návěs... Předek má dost nízký a zadní traverza kamionu byla v místě, kde cestující mívají hlavy, bohužel... Nevim, asi bych radši boural s 205kou než s fáčkem nebo 120kou, ale radši bych neboural vůbec a zatím se mi to daří... Zajímalo by mě, jestli velké střešní okno na 205 má vliv na tuhost auta, případně jestli tam není na úkor bezpečnosti při nehodě... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emiš Odesláno 18. leden 2004 Sdílet Odesláno 18. leden 2004 teda 406tka taky nedopadla moc dobre. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 19. leden 2004 Sdílet Odesláno 19. leden 2004 Ony i ty 406 a 306 a ostatni v porovnani s konkurenci na tom nejsou dobre. jinak, chcete-li se dozvedet vic : http://www.euroncap.com je to sice v anglictine, ale do detailu rozepsane. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dress Odesláno 19. leden 2004 Sdílet Odesláno 19. leden 2004 a jak si vede bytelná 605? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 19. leden 2004 Sdílet Odesláno 19. leden 2004 Napsán autorem Dress a jak si vede bytelná 605? Nechci Ti brát iluze, ale i s tou 605kou to bude tak, jako píše Oddie o něco výš. Holt je to 12letá kára a když na svou dobu mohla být super, po těch letech provozu a působení všemožných vlivů si myslím, že barierovka nedopadne k Tvé spokojenosti. Při pohledu na barierové výsledky nových aut se s našima letitejma babičkama můžeme modlit, a? se nám žádná bariera neplete do cesty - V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NEDOPORUČUJU TYHLE FOTKY UKAZOVAT DOMA MANŽELKÁM NEBO SE PRO NÁS STANE MAXIMÁLKOU TAK 40km/h:D:D:D:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dress Odesláno 19. leden 2004 Sdílet Odesláno 19. leden 2004 teda dle těch testů mě překvapila jak dopadla špatně ta 406, ta 607 taky nic moc stejný jak 206(podle hvězdiček), nejvíc zabodovala ta 807 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Akoc Odesláno 25. únor 2022 Sdílet Odesláno 25. únor 2022 V komplexných amerických testoch bezpečností v roku 2022 najviac ocenení získali modely Hyundai Motors. Žiaľ PSA modely tam nevidím. Čo keby sme sa utešovali, že ich netestovali? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 25. únor 2022 Sdílet Odesláno 25. únor 2022 (upraveno) a prodává tam vůbec PSA svoje auta ? co vím, tak posledního pežota měl inspektor Colombo Upraveno 25. únor 2022 uživatelem ozzy56 Pepito ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Akoc Odesláno 25. únor 2022 Sdílet Odesláno 25. únor 2022 (upraveno) Bude to tak. Vygooglil som, že Stellantis (Peugeot, Citroen, DS, Fiat, Chrysler) plánoval, že v minulom roku začne byť aktívny s PSA ponukou na americkom trhu (majú tam Jeep, Dodge, RAM, Alfa Romeo), ale teraz majú vraj iné starosti. Posledný Peugeot sa predal v r. 1993 a Citroen dokonca v r. 1974. Bol to Peugeot 405 (ktorý drvivo získal titul auto roka v Európe v r. 1988), ale v USA nešiel na odbyt. Dokopy sa tam za 6 rokov predalo len niečo cez 11 tisíc ks tohto modelu. Mimochodom, Colombo sa presúval na rozpadávajúcom sa 403 Cabrio. Upraveno 26. únor 2022 uživatelem Akoc ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 26. únor 2022 Sdílet Odesláno 26. únor 2022 Peugeot a Citroen v minulosti neměl v USA vůbec dobrou pozici--američané ta auta nechtěli , nevím jaký byl opravdový důvod, podle mě to nebylo kvalitou aut, ale asi prodejní cena, doprava, daně atd., já si myslím, že neuspěli protože nemají v USA vybudované továrny a tím pádem je u dovozu vysoké clo..., nedávno jsem četl, že s přechodem na elektroauta chtějí ,,mohutně expandovat'' i na americký trh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.