JeanK Odesláno 23. březen 2008 Sdílet Odesláno 23. březen 2008 Ahoj, vlastnim Peugeot 406 1.9 TD 66KW a motor ma maly vykon. V servisu rekli, ze auto uz ma hodne najeto a pry km na tachometru je pretoceny. Mam dotazy, zda je mozny vymenit motor na 2.1 TD vcetne RJ? Pujde to pasovat? Na vrakace nabizi 2.1 TD za 15.000 Kc. Co technicky prukaz, pujde na DI prepsat? Dekuji za odpovedi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subin Odesláno 23. březen 2008 Sdílet Odesláno 23. březen 2008 Přepsat nepůjde musí souhlasit typ motoru,řešilo se to tu několikrát,Takže schánět stejný motor nebo udělat GO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 23. březen 2008 Sdílet Odesláno 23. březen 2008 Původně zaslal: subin Přepsat nepůjde musí souhlasit typ motoru,řešilo se to tu několikrát,Takže schánět stejný motor nebo udělat GO Ano. Ale mám otázku: Starý motor žere olej, nestartuje zadře se, atd. Že by klesal výkon, to jsem ještě neslyšel (netěsnost - to by bylo špatné startování). Když tak se rád poučím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JeanK Odesláno 23. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 23. březen 2008 Dekuji za odpoved. Zajima me Vas nazor, co se vic vyplati? Koupit stejneho typu motoru na vrakovisti za vice nez 12.000 Kc nebo nechat GO? Je nizky kompresni tlak v motoru a v zime spatne startuje. Nepomaha ani vymena zhavici svicky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subin Odesláno 23. březen 2008 Sdílet Odesláno 23. březen 2008 Možná by stačilo udělat kroužky a hlavu,ale víc by ti řekli asi po rozebrání.U motoru z vrakáče nikdy nevíš kolik má najeto a jak dlouho vydrží Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubakkaja Odesláno 23. březen 2008 Sdílet Odesláno 23. březen 2008 A i kdybys tam narval 2.1td treba na cerno ma to i jinou prevodovku.Dej to do jineho servisu ne kde chcou jen vydelat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JeanK Odesláno 23. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 23. březen 2008 Nez poslu auto do servisu, chci znat vase nazory. Jde o to, zda mam verit mechanikovi nebo ne... Mam pro Vas dalsi dotaz. Na dalnici D1 do kopce jsem musel obcas podradit na 4. rychlost, abych udrzel stalou konstatni rychlsot 130 km/h. Mel jsem nekolit let Felicii 1.9D a celou trasu na dalnici z Humpolce do Prahy jsem nechal na 5 rychlost. Jen tak pro info, ze dieselovy Felicie ma 47 Kw. A nyni mam Peugeota 406 Combi s 66 Kw a celou trasu na dalnici jsem asi 3-4x podradil na 4. rychlost. Je to u Peugeota 406 1.9TD normalni, nebo je to znamka opotrebovany motor? Mechanik tvrdi, ze je nutna oprava... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subin Odesláno 23. březen 2008 Sdílet Odesláno 23. březen 2008 Také nezapomeň,že 406 je podstatně těžší,nech si změřit někde tlaky ve válcích a nech si rovnou poradit i od nich.Tvůj mechanik může mít pravdu,ale také nemusí.Já bych si to ověřil ještě někde jinde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Burisek Odesláno 23. březen 2008 Sdílet Odesláno 23. březen 2008 Původně zaslal: JeanK Nez poslu auto do servisu, chci znat vase nazory. Jde o to, zda mam verit mechanikovi nebo ne... Mam pro Vas dalsi dotaz. Na dalnici D1 do kopce jsem musel obcas podradit na 4. rychlost, abych udrzel stalou konstatni rychlsot 130 km/h. Mel jsem nekolit let Felicii 1.9D a celou trasu na dalnici z Humpolce do Prahy jsem nechal na 5 rychlost. Jen tak pro info, ze dieselovy Felicie ma 47 Kw. A nyni mam Peugeota 406 Combi s 66 Kw a celou trasu na dalnici jsem asi 3-4x podradil na 4. rychlost. Je to u Peugeota 406 1.9TD normalni, nebo je to znamka opotrebovany motor? Mechanik tvrdi, ze je nutna oprava... Hele ty jsi z Humpolce ?? V Humpolci jsem měl auto,tam mi měnil čerpadlo na mé 406 el.Epica za mech.Bosche nějaký p.Stejskal tel.602 491 820 má servis někde u autosalonu Škodovky,zkus mu cinknout,myslím že bude dobrej a Pežotům bude rozumět !! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira.buchla Odesláno 24. březen 2008 Sdílet Odesláno 24. březen 2008 Já vlastním 406 1.9td a něco jako podřayování do kopce na dálnici neznám:super mám motor z vraku a i s novýma rozvodama atd. mě višel na 24000kč myslím že když budeš dělat GO tak to sice bude nové ale bude to stát ranec protože když už ti ten motor otevřou tak se bude dělat GO hlavy kroužky a spousta dalších věcí a měj na misli že vlastníš peugeot a né felicii taže to je poněkud dražši:cool: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JeanK Odesláno 24. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 24. březen 2008 Ahoj, dekuji za Vas odpoved, to jezdite na dalnici D1? Ostatni dalnice me vozidlo jezdi bez problemu 130 na 5. rychlost, ale pouze na D1 musim zaradit na 4. rychlost. Mno, D1 je nejstarsi a taky asi ma nejvic kopce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JeanK Odesláno 24. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 24. březen 2008 Autoservis v Humpolci znam a tise premyslim, zda tam mam zajet na diagnostiku motoru - tedy nechat zmerit tlaky valce. Jinak v motoru ubyva oleje a pri studenem startu kouri. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira.buchla Odesláno 24. březen 2008 Sdílet Odesláno 24. březen 2008 na D1 jezdím zřídka ale myslel jsem to tak že se mi peugeot zdá dost silný a opravdu když dám 5ku tak mi málokterý kopec vadí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BRUNNO Odesláno 24. březen 2008 Sdílet Odesláno 24. březen 2008 A si si isty ze ten motor ktory chces kupit je v poriadku? Ja len aby sa nestalo to ze vyhodis prachy za motor potom za montaz a po 5000km zistis ze motor je v hajzli. Kupovat pouzity motor a hlavne preplnovany je velke riziko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BRUNNO Odesláno 24. březen 2008 Sdílet Odesláno 24. březen 2008 ....a ked si spominal nizky vykon nebude problem s motorom ale s turbom /moj nazor/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JeanK Odesláno 24. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 24. březen 2008 Asi nakonec rozhodnu, ze necham GO, ale napred zajedu na diagnostiku, abych mohl se rozhodnout, jak je moc nutny na GO. Auto necham na delsi dobu a myslim si, ze pokud celkove naklady vcetne prace vyjde do 30.000 Kc, tak jednoznacne GO je jistejsi volba, nez koupit motor z vrakace a strachovat, jak to vydrzi, nebot hodne cestuju do zahranici.... Na diganostice se rozhodnu, zda bud ted necham GO nebo az na podzim. V zime budu chtit, aby motor byl v poradku kvuli startu v zime. Asi diky nizkemu kompresnimu tlaku v zime spatne startuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JeanK Odesláno 24. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 24. březen 2008 Mam dojem, ze turbo je v poradku, protoze po rovine neni problem se dostat az 160 - jelo by dal vic, ale uz jsem nechtel trapit motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JeanK Odesláno 24. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 24. březen 2008 Poridit na vykonejsi motor uz nemam chut, kdyz jsem zde se dozvedel, ze papirove neuznavaji a za druhe nechci mit vykonejsi motor nacerno. Chci mit vse v poradku. Kdybych opravdu bych chtel zvysit vykon ze 66 Kw, tak asi jedine chiptuning, ne? V nejblizsi dobe mam chut dat motor do poradku. A kupovat podruhe 406 se mi fakt nechce. Karoserie, interier, podvozek jsou velice zachovale a rikam si, ze to by byla opravdu skoda prodat. Prevodovka je taky v poradku, nebot razeni je plynule. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.