Marlin Odesláno 23. březen 2008 Sdílet Odesláno 23. březen 2008 Me napadla jen takova vec, co jsem byl v FR a koukal na pezoty, tak tam je hodne 206tek... prekvapilo me ze vice jak 3/4 jich byla omlacenych potlucenych a nikdo to neresil. 205ky tam jsou na pokraji vymreni a 206ky mi prijdou ze je nahrazuji. Jen tak si rikym ze kdyz uz to je koncepcne 10let stare auto a kolik stoji prvni modely, tak ziskavam pocit ze se z toho stava stejne priblizovadlo jako 205ka. To znamena za levno nestarat se a proste na omlaceni... ja mam nastesti tady na to 106ku, tak je taky takovy priblizovadlo na omlaceni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
třídvířko Odesláno 23. březen 2008 Sdílet Odesláno 23. březen 2008 Ono to bude o tom,že si tam vydělaj kapku víc než my,takže koupěj nový,pojezděj,zahoděj a pořídí nové.To my si tady dovolit nemůžem,alespoň většina 4echů,si to dovolit nemůže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrVain Odesláno 23. březen 2008 Sdílet Odesláno 23. březen 2008 žial je to tak vývoj nezastavíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 23. březen 2008 Sdílet Odesláno 23. březen 2008 Marlin: Byť je to jak z venku tak zevnitř jiný auto, tak status mají podobný, a když si pak vezmeš ten servis za 205 a za 206, pro co by ses rozhodnul? Je to hold vývoj, za deset let tohle budeš psát o 206 a 207... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.