Petano Odesláno 14. leden 2004 Sdílet Odesláno 14. leden 2004 kod motoru je D2A a podle VIN kodu jde o jednoduchy karburator podle tabulek ma vykon 76kW objem 1905 a ma se tam lit olovnaty 98 co by se tam melo lit tedka ... natural95 s nejakym aditivem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stefan Odesláno 14. leden 2004 Sdílet Odesláno 14. leden 2004 dejmu 95 a jeste si bude chrochtat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petano Odesláno 14. leden 2004 Autor Sdílet Odesláno 14. leden 2004 a je potreba tam davat nejakou sra*ku nebo ty dnesni aditivovany benziny staci samy o sobe EDIT: ted jsem se jeste jednou dival na VIN a mel by to byt dvojity karburator ... ale zhlediska benzinu je to jedno ne? [Editován dne 14/1/04 Petano] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 14. leden 2004 Sdílet Odesláno 14. leden 2004 A kdyz otevres vicko nadrze, jakou barvu vidis? Zelenou? tak tam lej natural bez obav..... JInak byva to tam i primo napsane na tom kolecku kolem hrdla - to pro pripady lamovitosti obsluhy benzinek.... aby tam neravli neco jineho, nez to chce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 14. leden 2004 Sdílet Odesláno 14. leden 2004 Ja tam mam červený kolečko, takže tam mám lejt Speciál ? Na tom kolečku je napsáno DIESEL Já tam leju ekonaftu, která je žlutá. Nějak mi uniká lgika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 14. leden 2004 Sdílet Odesláno 14. leden 2004 to je francouzska logika - toho si nevsimej.... ale diesel je fakt cervenej, na mojem byvalem polotovaru taky bylo cerveny kolecko - byl to D ale je z toho B Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
X Petr Odesláno 14. leden 2004 Sdílet Odesláno 14. leden 2004 Jo? tak to je zajimavy. Ja mel to GT s primym vstrikem a 3 cestnym rizenym katalyzatorem. Tam jsem nic jinyho nez natural lit nemohl. Tak s tim karbecem ti to bude asi aji zrat vic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petano Odesláno 15. leden 2004 Autor Sdílet Odesláno 15. leden 2004 ta spotreba by me zas az tak netrapila (pokud teda bude deset a min) ja toho zas az tak moc po meste nenajezdim (do prace chodim pesky) ja to budu mit spis na delsi trasy - takovej ten vykendovej jezdec na druhou stranu je mi jasny ze jakmile zacnu jezdit budu jezdit asi furt x petr: a nemel jsi nahodou 309 GTi navic bych rekl ze koncem 80tych se jeste primy vstrikovani do aut nedavalo .. nebo jo? a kdyz tam to kolecko nebude zeleny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
X Petr Odesláno 15. leden 2004 Sdílet Odesláno 15. leden 2004 Jo to bylo GTi a ten motor byl vícebod. vstřikování - benzín, s katalyzátorem XU9J1 (DFZ).. to jsem vycetl posle vin. Takze je fak ze jestli bylo primy nevim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.