lukas666 Odesláno 20. březen 2008 Sdílet Odesláno 20. březen 2008 zdravim chcem sa spytat nakolko som sa nic podobne nenasiel. spozoroval som pri prudšom zosliapnuti plynu čierny dymm, sice nie uplne, auto nebolo sice uplne zohriate asi len na 75 stupnov, vzduchový filter vymenený, turbo vyzera byt funkcne, mam tam okolo 120000 km ,aspon tolkko ukazuje displej. co vsetko mopze mat na ten cierny dym vplyv a ako co najskor odhalit záhadu?nevymenil som este palivový filter. a aj spotreba je asi vyssia ale akceleruje takisto. dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas666 Odesláno 20. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 20. březen 2008 od samotnej kupy od predosleho majitela mam vzadu sportový výfuk..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ticcino Odesláno 20. březen 2008 Sdílet Odesláno 20. březen 2008 No, a nedělají to všechny diesely? Když je pořádně přidupneš, tak čuděj. IMO je to špatným spalováním nafty, resp. špatným poměrem nafty a vzduchu ve válcích. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest minimaxa Odesláno 20. březen 2008 Sdílet Odesláno 20. březen 2008 nebo olej v turbu? nedolíváš olej častěji než je zdrávo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 20. březen 2008 Sdílet Odesláno 20. březen 2008 Je to pokazdy? Ja jen, jestli to nebyly saze ve vyfuku. A treba s chipem to takhle proste coudi, je tam moc nafty najednou a ta se proste nestihne spalit. Jestli jede jak ma, tak bych to tolik neresil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest minimaxa Odesláno 20. březen 2008 Sdílet Odesláno 20. březen 2008 Původně zaslal: MatrixChose Je to pokazdy? Ja jen, jestli to nebyly saze ve vyfuku. A treba s chipem to takhle proste coudi, je tam moc nafty najednou a ta se proste nestihne spalit. Jestli jede jak ma, tak bych to tolik neresil. přesně tak, se špatně očipovanou jednotkou to může čudit, ale začmoudí si prostě každej diesel, a kór pokud není řádně ohřátej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adraj Odesláno 20. březen 2008 Sdílet Odesláno 20. březen 2008 ale pokud není dobře zahřátý,nemůže při větší akceleraci se poškodit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest minimaxa Odesláno 20. březen 2008 Sdílet Odesláno 20. březen 2008 Původně zaslal: adraj ale pokud není dobře zahřátý,nemůže při větší akceleraci se poškodit? no jasně, pokud se bude honit studený často a dlouhodobě životnost půjde určitě dolů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 20. březen 2008 Sdílet Odesláno 20. březen 2008 Původně zaslal: minimaxa Původně zaslal: MatrixChose Je to pokazdy? Ja jen, jestli to nebyly saze ve vyfuku. A treba s chipem to takhle proste coudi, je tam moc nafty najednou a ta se proste nestihne spalit. Jestli jede jak ma, tak bych to tolik neresil. přesně tak, se špatně očipovanou jednotkou to může čudit, ale začmoudí si prostě každej diesel, a kór pokud není řádně ohřátej To neni ze spatne, to je seslapavanim plynu az na podlahu, to udela proste kazdej motor. A studeny fakt nehonit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schreek Odesláno 20. březen 2008 Sdílet Odesláno 20. březen 2008 Mám stejný motor, najeto skoro 140 000, po prudkym sešlápnutí plynu motor občas vypustí černý obláček, ale jen krátce po sešlápnutí a dál už nekouří, podle mě je to normální věc, aspoň teda u dieslů... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 20. březen 2008 Sdílet Odesláno 20. březen 2008 V zivote jsem nevidel otcovu 406 hdi 2.0 zakourit...videl jsem zakourit jen jednou nejake HDi ale to kourilo na muj vkus vic nez dost, ale mel zavadu. Hdi je dost hlidane elektronikou, a nepusti ti pokud je studeny ani nejak extra moc nafty, proto to studene neni moc zive. Tohle mozna delaji oktavky, ale HDi to zrovna moc nedela, resp. skoro vubec. ale pokavad je to jen trochu tak co s tim bud na diag nebo nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bure Odesláno 20. březen 2008 Sdílet Odesláno 20. březen 2008 Původně zaslal: rimmer V zivote jsem nevidel otcovu 406 hdi 2.0 zakourit...videl jsem zakourit jen jednou nejake HDi ale to kourilo na muj vkus vic nez dost, ale mel zavadu. Hdi je dost hlidane elektronikou, a nepusti ti pokud je studeny ani nejak extra moc nafty, proto to studene neni moc zive. Tohle mozna delaji oktavky, ale HDi to zrovna moc nedela, resp. skoro vubec. ale pokavad je to jen trochu tak co s tim bud na diag nebo nic ... ma pravdu ten chlapec me HDi tez nekouri kdyz mu slapu za krk, ale faktem je ze se striktne drzim zasady, pokud nebude teplota oleje alespon 50stupnu, za krk neslapat a drzet otacky do 2000 max. !!! ... on to vubec zadnej motor, dieslovej zvlast, nema rad, kdyz se po nem chce za studena moc [upravil dne 20.3.2008 bure_406] [upravil dne 20.3.2008 bure_406] [upravil dne 20.3.2008 bure_406] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homat Odesláno 21. březen 2008 Sdílet Odesláno 21. březen 2008 Černý kouř - špatné složení směsi, směs příliš bohatá na naftu, špatné časování zapalování, směs je spálena avšak s výsledným vysokým podílem sazí. Při prudké akceleraci \"normální\" jev. Pokud problém přetrvává i v jiných režimech pak doporučuji kontrolu: vzduchového filtru, katalyzátoru, filtru pevných částic, těsnost sací soustavy (turbo, metichladič), netěsnost nebo zadření vstřiků, kvalita paliva, ventilové vůle. Tento stav může nastat taky při jízdě v příliš vysoké nadmořské výšce. Bílý kouř - nespálená nafta - normální při startu motoru při nižších teplotách. Pokud problém se problém vyskytne při jízdě doporučuji nepokračovat a zavolat servis. Problém se vstřikovači (zaseklý) může se snadno propálit píst, špatné časování vstřiku nebo snížená komprese ve spalovacím prostoru. Modrý kouř - spalování motorového oleje. Olej se do spalovacího prostoru dostane buď přes opotřebené součásti jako válce, písty vodítka ventilů nebo přes sací trakt = problém s turbem. Tento jev může taky vyvolat nesprávné užití viskózní třídy oleje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas666 Odesláno 21. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 21. březen 2008 dakujem kde najdem ten filter pevných častic.... ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homat Odesláno 21. březen 2008 Sdílet Odesláno 21. březen 2008 Původně zaslal: lukas666 dakujem kde najdem ten filter pevných častic.... ??? Na tvým autě nebude, informace je obecná, jinak je to součást výfukového potrubí hned za předkatalyzátorem. Moc bych se tím nevrušoval, pokud ti auto kouří jenom při prudkým sešlápnutí plynu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas666 Odesláno 21. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 21. březen 2008 olej je tak ako bol, dnes som sa vrhol na malu kontrolu... neviem ci to moze mat nato vplyv najma na zvysenu spotrebu... ked som pred tyzdnom vymenil vzduchový filter, dnes som dal dolu váhu vzduchu a no foto... totalne mastna a spinava, vid foto.... moze mat nato vpllyv este aj palivový filter,,_? nemenil som ho ale neviem aky typ tam je v mototechne chceli vediet ci tam mam BOSCH alebo nieco ako ATF? kto by mi to vedel zisti podla napr. podla VIN. dakujem za kazdu radu..ste super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas666 Odesláno 21. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 21. březen 2008 nastriekana roztokom liehu a benzinu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas666 Odesláno 21. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 21. březen 2008 vaha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas666 Odesláno 21. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 21. březen 2008 vaha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas666 Odesláno 21. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 21. březen 2008 vaha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.