pies Odesláno 20. březen 2008 Sdílet Odesláno 20. březen 2008 Zdravím, chtěl bych koupit Mi16. Našel jsem jednu, která na pohled vypadá vělice pěkně, ale zjistil jsem pár zádrhelů, které mi nedají spát. Majitel mi napsal, že auto nejspíš nebylo bouráno, ale byla měněna zadní náprava kvůli jehličkovým ložiskům. Chci se zeptat, jestli se zároveň mění i tlumiče. Protože auto má záď hodně vysoko a je prý hodně měkké. Nelíbí se mi ani prahy. Jsou podivně zkroucené (viz foto - na levé straně je zkroucený trochu míň). Sdílí se mnou někdo názor, že by mohlo být bourané na zadek? Nebo někdo dokáže obhájit zkroucení plastů a měkký zadek? Budu vděčný za každý komentář a návrh [align=center][/align] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neon Odesláno 20. březen 2008 Sdílet Odesláno 20. březen 2008 Při repasi zadní nápravy nemusíš měnit tlumiče. Když je auto měkké, tak jsou na tuti KO právě ony zadní tlumiče... K těm prahům, jestli myslíš ty plastový, tak to neřeš, to se za těch 18let, nebo jak je to auto starý prostě opotřebuje -> to je běžná věc, mohl s tím někde štrejchnout a už to jede. Bořený to pochopitelně být mohlo, ale který takto starý auto ne, že jo... Prostě si porovnej kvalitu/cenu a pak se rozhodni, ale počítej, stejně s finanční rezervou. Do každý jetiny se bude investovat ... Takže bych neřešil jenom nějaký plasty. Kdyžtak o tom autě napiš víc, jaký je to rok, kolik za něj chce atd ... Jo a jestli bylo nějak razantně bořený na zadek, tak shlídni sváry pod koberečkem v kufru a mrkni pod auto ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pies Odesláno 20. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 20. březen 2008 Pokud bych se o něm měl rozepsat, tak je to rv 92, dovoz švýcarsko, zde 2 majitelé. Cena přes 30 tis. Kolik má najeto se neví, nějaká chybka v počítadle,ale majitel odhaduje něco přes 200 tis. Bez ABS a bez klimy, v kůži, jinak plná palba. Předokolka. Já to auto zatím viděl jen na fotkách a to z jednoho prostého důvodu. Je ode mě cca 350 km. Proto se snažím spekulovat sedíc za PC Naši 405 GRD nám před několika lety nabořila nějaká slečna větším offroadem. Byl kompletně měněn zadek. Troufám si říct, že by to poznal jen málokdo. Ale o této Mi16 se snažím vyzjistit co nejvíc informací, než sednu za volant a pojedu se na ni podívat. K těm tlumičům, není třeba možné, že by tam byly nějaké náhražky? Třeba nějaké levné polské, co já vím. Jestli se třeba obyč. 405-kové liší od Mi16-kových. A když už by měnil zadní nápravu, snad by bylo dobré vyměnit i tlumiče, kdyby byly KO, ne? Takhle z fotek vypadá, že všechny díly lícují a že opravdu bourané nebylo (teda nemám fotku z boku). Jinak si myslím, že je to opravdu pěkný kousek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Odesláno 20. březen 2008 Sdílet Odesláno 20. březen 2008 Naní to míčko náhodou 4x4? 4x4 totiž měla hydraulickou zadní nápravu, takže to by mohlo vysvětlovat tu zvednutou záď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pies Odesláno 20. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 20. březen 2008 Ne, podle majitele je to předokolka. Ale prý se náprava dá namontovat ve více polohách a zde je prý v té nejvyšší. Ještě bych měl dotaz. Mají tyto auta elektricky ovládané zpětné zrcátka? Popřípadě, kde je k nim ovladač? [upravil dne 20/3/08 pies] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 20. březen 2008 Sdílet Odesláno 20. březen 2008 vyska zadku se u 405 a dalsich peugeotu s podobnou konstrukci zadni napravy reguluje natocenim (predpetim ) zkrutnych tyci v zoubkovanem ulozeni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Odesláno 20. březen 2008 Sdílet Odesláno 20. březen 2008 Původně zaslal: pies Ne, podle majitele je to předokolka. Ale prý se náprava dá namontovat ve více polohách a zde je prý v té nejvyšší. Ještě bych měl dotaz. Mají tyto auta elektricky ovládané zpětné zrcátka? Popřípadě, kde je k nim ovladač? [upravil dne 20/3/08 pies] Elektrický zrcátka by to mít mělo. Nevim jak starej model, ale nová Mi16 má ovládání na kastlíku levejch předních dveří Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mi16 Odesláno 21. březen 2008 Sdílet Odesláno 21. březen 2008 Původně zaslal: pies Ne, podle majitele je to předokolka. Ale prý se náprava dá namontovat ve více polohách a zde je prý v té nejvyšší. Ještě bych měl dotaz. Mají tyto auta elektricky ovládané zpětné zrcátka? Popřípadě, kde je k nim ovladač? [upravil dne 20/3/08 pies] Na starej sa to ovlada medzi prednymi sedackami(okolo rucnej brzdy) ale vacsinou je elektricke iba prave... lave je manual Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pies Odesláno 21. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 21. březen 2008 Původně zaslal: mi16 Původně zaslal: pies Ne, podle majitele je to předokolka. Ale prý se náprava dá namontovat ve více polohách a zde je prý v té nejvyšší. Ještě bych měl dotaz. Mají tyto auta elektricky ovládané zpětné zrcátka? Popřípadě, kde je k nim ovladač? [upravil dne 20/3/08 pies] Na starej sa to ovlada medzi prednymi sedackami(okolo rucnej brzdy) ale vacsinou je elektricke iba prave... lave je manual Dík, právě jsem si říkal, proč je levé manuání Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pies Odesláno 21. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 21. březen 2008 A ještě bych měl dotaz na Mi-čkaře. Dolíváte motorový olej? A jestli ano, kolik cca? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neon Odesláno 21. březen 2008 Sdílet Odesláno 21. březen 2008 Sice Mčko nemám, ale dolívat by se nemělo, pakliže je vše OK. Jinak pakliže je za \"něco přes 30K\", jak píšeš, tak by měla bejt v pohodě, jinak je to celkem dost. Starý modely se pohybují od 10000,- (smrti), přes 20000,- (vcelku OK se servisem) a 30 a výše by měly být mazlíci ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pies Odesláno 21. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 21. březen 2008 Co jsem si psal s majitelem, tak bylo auto servisováno, motor vypadá na fotce \"pěkně\", žádné čachrování s elektrikou a kabeláží... Bohužel už má nějaké mouchy, které zapříčinil čas, jako problémy s vyhříváním, koroze atd. Každopádně s tebou souhlasím, že v ceně nad 30k by to měl být opravdu mazel. Co říkáte na kufr? ZDE [upravil dne 21/3/08 pies] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiři II. Odesláno 21. březen 2008 Sdílet Odesláno 21. březen 2008 Asi bych byl docela prekvapen,pokud to nepapá olej.Ale určitě to není špatnýma kroužkama.I když také docela ubívají.Je to guferama na ventilech.Někdy stačí 150t.km jsou fuč,ztvrdnou v roztažené poloze a pak ubívá olej,musí se vyměnit.To ale není nijak závažná oprava. Ještě mám zkušenost s ubývajícími vačkami.Asi bych majitele ukecal,a sundal si víko ventilů,je to chvilka.A pokud se bojíš,že je po bouračce,než to zaplatíš zajedťe na geometrii.Jestli jsou správně odklony,vpředu záklony,vzadu sbíhavost a kola jdou za sebou,pak bych se toho nebál i kdyby to bylo po bouračce.Třeba se s majitelem dohodni,pokud bude vše ok,auto bereš a geometrii platíš.Pokud ne,je jisté že auto bouralo a je špatně opravené, a platí on.A může si ho nechat.A s tou cenou by se nejspíš také něco dalo dělat,na tohle mu zájemci zrovna frontu stát nebudou. [upravil dne 21/3/08 Jiři II.] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pies Odesláno 21. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 21. březen 2008 Původně zaslal: Jiři II. Asi bych byl docela prekvapen,pokud to nepapá olej.Ale určitě to není špatnýma kroužkama.I když také docela ubívají.Je to guferama na ventilech.Někdy stačí 150t.km jsou fuč,ztvrdnou v roztažené poloze a pak ubívá olej,musí se vyměnit.To ale není nijak závažná oprava. Ještě mám zkušenost s ubývajícími vačkami.Asi bych majitele ukecal,a sundal si víko ventilů,je to chvilka.A pokud se bojíš,že je po bouračce,než to zaplatíš zajedťe na geometrii.Jestli jsou správně odklony,vpředu záklony,vzadu sbíhavost a kola jdou za sebou,pak bych se toho nebál i kdyby to bylo po bouračce.Třeba se s majitelem dohodni,pokud bude vše ok,auto bereš a geometrii platíš.Pokud ne,je jisté že auto bouralo a je špatně opravené, a platí on.A může si ho nechat.A s tou cenou by se nejspíš také něco dalo dělat,na tohle mu zájemci zrovna frontu stát nebudou. [upravil dne 21/3/08 Jiři II.] To jsou dobré poznatky... Trochu mě to auto zklamalo. Jak už bylo řečeno, v ceně nad 30 tisíc bych čekal trochu jiný stav. I když, nemůžu křivdit. Ještě jsem ho neviděl na vlastní oči... Jestli je zájem, můžu sem hodit pár fotek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sana Odesláno 21. březen 2008 Sdílet Odesláno 21. březen 2008 405 maju pozink kasnu a za 30t kc by som pre to 350km nesiel urcite najdes neake Mi cko aj na morave moje sri nema v kufri ziadnu hrdzu len na prahu u 1 klesa ako je to dojebkane od kamienkov takze ak to neak kvitne nieco nie je v poriadku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 21. březen 2008 Sdílet Odesláno 21. březen 2008 Taky bych radil, porozhlídni se blízko, nebo trochu počkej. V takové dálce budeš rozhodovat pod tlakem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pies Odesláno 21. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 21. březen 2008 Právě, naše 405 GRD taky nehnije tak, jako tohle Mi (podle fotek). Asi jsem se už rozhodl, že ho brát nebudu. Je to sice pěkný ročník, ALE. Těch ale je tu bohužel víc. Všem dík za názory a rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.