Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

jak velkej rozdíl přijízdě a zatáčení..?


aaischa

Recommended Posts

Ahoj,

spíš pro představu by mě zajímalo jakej je poměr nebo spíš o kolik míň výkonu se díky diferencialu prenasi na kola pri vecim zataceni, protože evidentně pozoruju že když je kopec a je převážně rovnej nebo jemny zatace tak ho vyjedu dobře když sem k tomu dosti rozjetej ale když je tam věčí zatáčka tak se mi dost zdá že to má mnohem menší sílu..?

dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: renm

tak já žádnej rozdíl nepozoruju... Možná něco takovýho je ale ne tak markantního abych si toho všiml:myslim

jedeš do kopce, celkem už silnější stoupání, jedeš stabilní rychlostí, a pak je zatáčka plyn neubíráš ale jak zatáčíš víc tak celkem znatelně to už moc nejede neli to zkončí na podřazení a kdyz se to srovna tak zase by to i jelo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já myslím, že je to blbost.

Při konstantních otáčkách motoru diferák tyto otáčky (sílu) rozdělí na kola a je jedno jestli se kola točí stejně, nebo jedno 2krát rychleji a to druhý stojí. Prostě to co diferák od motoru dostane, to rozdělí na kola v určitým poměru, ale určitě si nic nenechává. :papa:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Vopičí

Já myslím, že je to blbost.

Při konstantních otáčkách motoru diferák tyto otáčky (sílu) rozdělí na kola a je jedno jestli se kola točí stejně, nebo jedno 2krát rychleji a to druhý stojí. Prostě to co diferák od motoru dostane, to rozdělí na kola v určitým poměru, ale určitě si nic nenechává. :papa:papa

nemyslim si ze by se nekde stracel výkon :D jenom je to divny, jestli třeba to že ten poměr je různej ne jako kdyz se jede prevazne rovne tak jestli to má horsi vlastnosti a subjetkově to jede hůř :roll vážně nevim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pri aute s malým výkonom to môže byť poznať. Diferáku je to temer jedno. Pri jazde priamo sa neotáčajú planétové kolečká a satelity. V zákrute ako. Straty trením sú zanedbateľné. To čo pozoruješ je obyčajná dynamika tuhých telies. Veľmi zjednodušene povedané: Keď ideš po rovine tak celá sila ide smerom rovno pred teba. Pri jazde do kopca sa časť sily použije na prekonanie zemskej tiaže, akoby si to auto i dvíhal , ale hlavná časť sily je stále priamo pred teba. Večší rozdiel je v zákrute kde sa prejaví ešte i odstredivá sila ktorá chce tlačiť auto stále rovno ale ty kolesami tlačíš auto do strany. :roker

:myslim ...ufff... nezaťal som príliš vysoko? :myslim Ak by toto nestačilo, vyrobím obrázok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: pastorek

Pri aute s malým výkonom to môže byť poznať. Diferáku je to temer jedno. Pri jazde priamo sa neotáčajú planétové kolečká a satelity. V zákrute ako. Straty trením sú zanedbateľné. To čo pozoruješ je obyčajná dynamika tuhých telies. Veľmi zjednodušene povedané: Keď ideš po rovine tak celá sila ide smerom rovno pred teba. Pri jazde do kopca sa časť sily použije na prekonanie zemskej tiaže, akoby si to auto i dvíhal , ale hlavná časť sily je stále priamo pred teba. Večší rozdiel je v zákrute kde sa prejaví ešte i odstredivá sila ktorá chce tlačiť auto stále rovno ale ty kolesami tlačíš auto do strany. :roker

:myslim ...ufff... nezaťal som príliš vysoko? :myslim Ak by toto nestačilo, vyrobím obrázok.

fyziku nemam rád :D ale chápu :) kuju asi to bude akorát timhlectim ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...