Jump to content
rkhl

Otáčky při řazení

Recommended Posts

Zdravím,

už jsem o tom tady nějaké příspěvky četl, ale jaksi jsem nenašel jednoznačnou odpověď. Mám P406 1.8 16V 81kW, r.v. 97, motor XU7JP4. Před řazením jedu např. na 3000ot/min, sešlápnu spojku a ty otáčky tam zůstávají asi cca 1s, poté klesnou na cca 2000ot/min na 1s a poté teprve na nějakých 900-1000.

Je toto chování normální?

Pokud ne tak jsem tu četl také něco o vyčištění krokového motorku, tak jsem ho měl rozdělaný. Vyčistil jsem pouze tu čumějící hřídel, nechtěl jsem něco pokazit rozebráním. Pokud by ovšem rozebrání pomohlo od problému s otáčkami, poradíte někdo postup, jak to rozebrat a vyčistit lépe.

[upravil dne 23.3.08 rkhl]

Share this post


Link to post
Share on other sites

je to adaptabilni rizeni otacek ridici jednotkou, cili normalni jev, aby se motor nemusel pri prerazeni roztacet z nizkych otacek, krokovy moturek spise zpusobuje chcipani na volnobeh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dík za odpovědi, snad si zvyknu. Ještě bych se chtěl zeptat na 2 věci. Za prvé, teplota se mi při jízdě drží jen kolem 70 stupňů, je to OK. Nevím, jestli to není způsobené tím, že nemám pod kopotou ten filc co tam normálně bývá. A druhá věc. Při startovaní se po natočení ozve takový zvuk, jako bych držel startér déle než je třeba. I když si opravdu dávám pozor a startuji normálně jako u mé staré 309 či každého jiného auta. Nevíte čím by to mohlo být.

[upravil dne 23.3.08 rkhl]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak teplota zahřátého motoru by měla být přes 80st.C. Takže asi bude špatný termostat. Jinak nedavno dával Sarkomi termostat z Š Octavia a zatím spokojenost. Psal o tom tady někde.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: OK406

Tak teplota zahřátého motoru by měla být přes 80st.C. Takže asi bude špatný termostat. Jinak nedavno dával Sarkomi termostat z Š Octavia a zatím spokojenost. Psal o tom tady někde.

Dík za odpověď, já jsem nalezl v tomto příspěvku odpověď od Pe.Tr, že jsou 2 typy termostatu pro 406, teplota je bud 70 nebo 79, takže nevím, abych to neměnil zbytečně. Topí mi to celkem v pohodě, jen mě zarazilo, že u mé staré 309 byla teplota kolem 90. Navíc nevím, jestli tou nižší teplotou nemá auto větší spotřebu.

[upravil dne 23.3.08 rkhl]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×