Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Turbo na 307ku 2,0 HDI r.v. 2003


vzduch

Recommended Posts

Mohu se zeptat jestli má někdo zkušenosti s poruchou turba u 307ky 2,0 HDi. Sebralo mi všechen olej z motoru a motor běžel ve v extrémních otáčkách asi minutu a pak stichl to vše bez zapnutého zapalování, protože to jsem vypl. Nemá někdo zkušenosti co tam mohlo vše odejít ? Bojím se, že turbo, filtr pev. částic a pak se asi zadřel motor. Co vy na to ? Díky Tom

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Turbo přisávalo olej z motoru ukládal se v mezichaldiči a následně se vznítil a chvíli ti to jelo místo nafty na olej, proto te běh motoru po vypnutí klíčku. Počítej, že na výměnu bude ze sacího traktu asi turbo a mezichladič stlačenýho vzduchu, případně klapky od EGR a EGR. Co se týká vlastního motoru doporučil bych rozborku a kontrolu.

Kontroluješ stav hladiny oleje? Tohle většinou není jednorázová záležitost.

[upravil dne 19.3.2008 homat]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: vzduch

Auto je r.v.2003 a je koupené u Federal Cars

Auto už je docela starý nicméně nemá moc najeto, určitě bych zkusil dřív než se v tom začně rejpat někdo mimo Peugeot, požádat servis po stanovení ceny opravy o obchodní pomoc. Pokud jsi dodržoval skutečně veškeré kontroly, kontroloval provozní náplně a současně máš čistý svědomí, že jsi auto používal obvyklým způsobem nebo není chipovaný tak za zkoušku nic nedáš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No proto čekám co mi řeknou v Peugeotu. Je to tam na diagnostice a chtějí sundavat hlavu a juknout se co se vlasně stalo. Auto nemá moc najeto, ale pokud by bylo v pořádku, tak má cenu něco okolo 170 000 a pokud bude oprava za 100 000,- tak se to moc neretuje. Doufám, že při nejhorším to za nějakou pětku prodám :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už jsem to řešil na svém 307hdi fap.Stalo se mi tohle:na dálnici asi ve 130 ztráta tahu modrý kouř z výfuku,okamžitě jsem to vypl.Po zastavení motor bez oleje.Všechen je v coleru.množství oleje jsem kontroloval před cestou a bylo ho dost žádný ubytek jsem předtím nezaznamenal!Auto mělo najeto 130 000km.Starám se o něj poctivě a nijak ho nehoním.Takže jsem z toho byl pěkně vyoraný!Odtah ke kolegovi do servisu.Ten mi řekl že u motoru tdi pd,dci je to běžné a daleko dříve.Takže turbo jsem sehnal v polsku za 6000 i s všemi blbinami kolem.Coler se vylil propláchl.Fap vystříkal vřelou tlakovou vodou.Všechno se namontovalo a jezdím spokojeně už asi 10 000km.Takže asi tak.Když započítám odtah práci a všechno kolem tak asi 15000kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nějak už to auto nechci. Mám kupce za 100 000,-, tak mu to prodám a půjdu raději do jiného auta. Na Vrakovišti se sice motor koupit dá, ale nějak tomu moc nevěřím. Jinak děkuji za pomoc a pokud zase půjdu do Peugeota, tak se určitě ještě ozvu :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...