Michaelcoupe Odesláno 18. březen 2008 Sdílet Odesláno 18. březen 2008 Dobré ráno,prosím o pomoc.Mám 406 coupe,3.0 V6 140KW,r.v.:99,automat,auto alarm magiccar se startováním na dálku(to nemachruju nebo tak jen co nejvíce info).Co se mi stává je to,že normálně ráno nastartuju a jezdím klidně celý den,pak někde zastavím vypnu motor jsem třeba minutu pryč poté chci nastartovat,motor se točí,ale nenaskočí až když několikrát otočím klíčkem kdy už cítím zápach benzínu to chytne.Dnes ráno jsem z okna nastartoval,motor normálně naskočil,ale když jsem přišel zařadil R auto chcíplo a když jsem chtěl tedy znovu nastartovat (měl jsem polohu P),tak kontrolky naběhnou,ale po pokusu startovat to jen cvakne a nic.Občas se mi i během jízdy staně,že jakoby cukne.Baterka je OK a nová 72amperhodin.Jsem zoufalí prosím o radu,děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 18. březen 2008 Sdílet Odesláno 18. březen 2008 Co se týká toho zápachu benzinu, tak nejčastěji to bývá krátká hadička regulátoru tlaku čerpadla: viz obráze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jofo Odesláno 18. březen 2008 Sdílet Odesláno 18. březen 2008 Najskor mas nieco so zapalovanim. Starter toci, trysky davaju benzin ale ziadna iskra. Preto aj ten benzinovy zapach z vyfuku. Na 90 percent to bude zapalovaci modul. Ja som mal to iste. Rano naskocilo vsetko super. Pocas jazdy obcas trhlo, alebo niekedy motor zhasol a neslo natocit az niekedy natocilo a zasek v pohode chvilu. Az sa to zacalo objavovat castejsie. Pomohla len vymena zapalovacieho modulu. Ale moze to byt aj niekde v kablovacke ked mas domontovany alarm s dialkovym startom. Treba pozriet konektory a vsetky spoje kolo alarmu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rebik Odesláno 18. březen 2008 Sdílet Odesláno 18. březen 2008 Zapalovací rampa v háji, cena cca 6000Kč, vůbec neváhej, klasický problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 18. březen 2008 Sdílet Odesláno 18. březen 2008 Původně zaslal: OK406 Co se týká toho zápachu benzinu, tak nejčastěji to bývá krátká hadička regulátoru tlaku čerpadla: viz obráze. ale motor 3.0 V6 vypada uplne jinak tohle plati jen u 1.8 16V a 2.0 16V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michaelcoupe Odesláno 18. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 18. březen 2008 Tak jsem k tomu přišel po hodině,otočil jsem klíčem a ejhle na první cvrknutí běží,tak to jsem blázen.No,ale mám ještě ten samý motor v druhém coupé to je manuál bez alarmu jen origo a ten taky točí,pumpa jde,ale nenaskočí,tak kde mám ten zapolovací modul hledat?Děkuju za radu.Jo a v tom druhém jsem ozkoušel pačítač v jíněm autě tam ok motor běžel a v mém neběží a se na diag nelze přihlasit. - když ti není radivo pomuýe ti kladivo nebo pálka:nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rebik Odesláno 18. březen 2008 Sdílet Odesláno 18. březen 2008 Je to ta obrovská černá lišta nasazená na hlavě a svíčkách. Foto najdu... [upravil dne 18/3/2008 Rebik] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rebik Odesláno 18. březen 2008 Sdílet Odesláno 18. březen 2008 Třetí obrázek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michaelcoupe Odesláno 18. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 18. březen 2008 to jo,ale proč to nejde napojit na diag?Vůbec se to nepřihlasí??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jofo Odesláno 18. březen 2008 Sdílet Odesláno 18. březen 2008 Ked sa v jednom prihlasi a v druhom nie tak jednoznacne chyba v kablovacke alebo zkratik na signalovych vodicoch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.