Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Byl jsem dnes nakupovat a dal jsem si tam čokoládu-ZADARMO


Marcel505

Recommended Posts

Nebudu jmenovat obchod kde jsem byl nakupovat, ale dejme tomu, že jsem byl nakupovat spojovací techniku.

No a stál jsem ve frontě, a hle, v koutě vidím automat na nápoje a na něm cedulku \"Nápoje zdarma\". No bylo mi to blbý, když jsem tam šel vlastně pro pár věcí, ale jelikož to vypadalo na dlouho, tak jsem si dal \"Smetanovou čokoládu.\" Fakt zadarmo. :roker

No pak na mě přišla řada, řekl jsem si co chci, vystavili fakturu, našli zboží a při vyslovení konečné sumy prodavačem jsem pochopil, proč mají \"Nápoje zdarma\". Takže mě mrzí, že jsem si dal jen jeden! :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Marcel505

Nebudu jmenovat obchod kde jsem byl nakupovat, ale dejme tomu, že jsem byl nakupovat spojovací techniku.

No a stál jsem ve frontě, a hle, v koutě vidím automat na nápoje a na něm cedulku \"Nápoje zdarma\". No bylo mi to blbý, když jsem tam šel vlastně pro pár věcí, ale jelikož to vypadalo na dlouho, tak jsem si dal \"Smetanovou čokoládu.\" Fakt zadarmo. :roker

No pak na mě přišla řada, řekl jsem si co chci, vystavili fakturu, našli zboží a při vyslovení konečné sumy prodavačem jsem pochopil, proč mají \"Nápoje zdarma\". Takže mě mrzí, že jsem si dal jen jeden! :D

No vidíš, chybami se člověk učí:D tak příště no, to si vezmeš kybliček na kávu:D:D:D:D
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a nebolo úniku pred tou faktúrou?

niečo v štýle : \" Ďakujem, takú sumu som rozhodne nečakal, poohliadnem sa po iných (lacnejších) obchodoch.\"

...a cestou odtiaľ si s \"nevľúdnym\" výrazom v tvári dať v inkriminovanom automate sedem káv, tri kapučína, osem čajov a štrnásť mokkačín? ->> samozrejme jedného by z toho roztrhlo, ale v obchode bolo veľa ľudí, tak by privítali, ak by im toto všetko niekto zdarma podal priamo do rúk:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Semuel