xbarney Odesláno 17. březen 2008 Sdílet Odesláno 17. březen 2008 Zdravim vsetkych, potreboval by som pomoct s problemom a to, ze mi po nastartovani pripadne kratko po pohnuti velmi rychlo stupne rucicka ukazovatela teploty motora na max. a za chvilku sa vrati do normalu. Neverim tomu, ze by sa teplota studeneho motora vysplhala v priebehu 10 sekund nad 90 stupnov. Pokusil som sa najst ci sa to tu nepreberalo, nasiel som presne tento isty problem, len sa neriesil: Prosim Vas o radu. Auto mam Peugeot 206SW 1.4HDi r.v. 2003. Vopred vdaka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Odesláno 17. březen 2008 Sdílet Odesláno 17. březen 2008 no žeby špatný teplotní čidlo ? případně nějaký špatný kontakt v budikách Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Demo Odesláno 18. březen 2008 Sdílet Odesláno 18. březen 2008 zavdusneny system ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jofo Odesláno 18. březen 2008 Sdílet Odesláno 18. březen 2008 Myslim ze to je elektricky problem, Najskor cidlo a ak nie tak budik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xbarney Odesláno 18. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 18. březen 2008 Diky vsetkym za rady, obratim sa s tym na mechanika a nech si vyberie moznost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bombarderik Odesláno 18. březen 2008 Sdílet Odesláno 18. březen 2008 Zavzdusnene to urcite neni, lebo teplota by zase neklesla tak prudko.To bude zly kontakt na cidle alebo budiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 18. březen 2008 Sdílet Odesláno 18. březen 2008 Odporúčam premerať čidlo, skontrolovať všetky spoje od čidla po budík, vrátane ukostrenia. Takto by sa mohol prejavovať zvýšený prechodový odpor na niektorom spoji, najčastejšie spôsobený koróziou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raydowe Odesláno 19. březen 2008 Sdílet Odesláno 19. březen 2008 je to na 90% cidlo... co je to za auto? neni to nahodou 207? tam vysla jedna seria s nepodarenym cidlom. Kamarat to teraz tiez riesil. udajne ich uz moc nebeha. ale tiez mal po dvesto metrov teplotu nad 100 stupnov, ale z motora ani para. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ticcino Odesláno 19. březen 2008 Sdílet Odesláno 19. březen 2008 Původně zaslal: raydowe ... co je to za auto? neni to nahodou 207? Píše, že má P206 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raydowe Odesláno 19. březen 2008 Sdílet Odesláno 19. březen 2008 Původně zaslal: Ticcino Původně zaslal: raydowe ... co je to za auto? neni to nahodou 207? Píše, že má P206 sorry, uz blbnu.. idem domu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xbarney Odesláno 22. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 22. březen 2008 Dlhsie som tu nebol, vypadok T-comu . . . JJ presne, je to 206SW. A teraz napriklad to 2 dni nespravilo vobec. Este som nemal cas sa tomu venovat, ale ako prve rozberiem pristrojovku a prekontrolujem kontakty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xbarney Odesláno 24. květen 2008 Autor Sdílet Odesláno 24. květen 2008 Tak som to mal u mechanika, na nic neprisiel, mal to aj na PC a nevyhodilo ziadnu chybu. Dnes sa mi stalo, ze auto stalo na slnku, cize pod kapotou bolo dost horuco. Strcil som kluc do zapalovania do druhej polohy a hned mi vyskocila teplota na max . . . Po nastartovani samozrejme hned zopol ventilator chladenia. Moj nazor je ze bude chybne cidlo. Ako zistim aky typ treba kupit a kolko stoji ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xbarney Odesláno 22. červen 2008 Autor Sdílet Odesláno 22. červen 2008 Uz som sa s tymto problemom pohol dalej. Chcel som si pozriet oznacenie tohto cidla tak som ho vytiahol a z mojej nevedomosti mi po odpojeni odtial zacala vytekat chladiaca kvapalina, tak som to hned vratil spat. Ale od vtedy mi uz teplota neskace hore dole a po zahriati motora normalne drzi. Takze som to nechtiac \"opravil\". Neblika ziadna kontrolka stop a teplota neskace po 120°. Este by ma zaujimalo ci tam nebol nejaky tlak a ci som nahodou nemohol nieco pokazit (chladiacej kvapaliny mam v nadrzke dost). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 22. červen 2008 Sdílet Odesláno 22. červen 2008 Nic jsi nepokazil,jen jsi pročistil kontakty....a nechtíc opravil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xbarney Odesláno 22. červen 2008 Autor Sdílet Odesláno 22. červen 2008 Tak to ma tesi a navyse ma to nic nestalo. Pretoze nove cidlo stoji 650Sk bez papiera. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xbarney Odesláno 10. duben 2009 Autor Sdílet Odesláno 10. duben 2009 Problem sa stale opakoval tak som kupil nove teplotne cidlo v peugeote za 20€ a po vymene problem vyrieseny. Konecne je otravne pipanie a blikanie stopky minulostou . . . Mozno to niekomu v buducnosti pomoze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.