Duin Odesláno 17. březen 2008 Sdílet Odesláno 17. březen 2008 Ahoj, nesetkal jste se nekdo s problemem nadmerneho praskani zarovek prednich svetlometu? Auto mam cca 8 mesicu a za tu dobu jsem uz menil nejmene 4x ci 5x zarovku v prednich svetlech (H7) Je to pokazde jina, jednou dalkova, jindy zase potkavaci, stridave v levem a pravem svetle. V jednom pripade to vypalilo i pojistku svetla 10A. Pokazde beru zarovku od jineho vyrobce, naposledy to byl OSRAM, vysledek stale stejny. Nejmene ve trech pripadech jsem vypozoroval, ze se tohle stalo kdyz jsem prijel za deste, zaparkoval v suchu a rano pri zapnuti svetel uz byla jedna zarovka v haji. Svetla mam s cirou optikou, krytky zarovek s tesnenim jsou v poradku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 17. březen 2008 Sdílet Odesláno 17. březen 2008 Je to takový kolorit u některých 406. Smiř de s tím,kupuj levné žárovky a měň. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miku Odesláno 17. březen 2008 Sdílet Odesláno 17. březen 2008 Druhá možnost je přejít na sadu xenonu , je tady už spousta spokojených lidí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirkap Odesláno 17. březen 2008 Sdílet Odesláno 17. březen 2008 Taky už mě to nebavilo, takže tam mám opět xenony... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f3Rd@ Odesláno 17. březen 2008 Sdílet Odesláno 17. březen 2008 Me po dvou letech popraskaly behem mesice vsechny 4 zarovky, nejdriv jsem koupil nejaky normalni, ale kdyz uz jsem kupoval treti, ctvrtou a jeste nahradni do zasoby, tak jsem vzal ty nejlevnejsi... pokud popraskaji zas, tak tam pujdou xenony. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neon Odesláno 17. březen 2008 Sdílet Odesláno 17. březen 2008 JJ, mám tomu také tak ... Od loňského května, kdy vlastním 406tou jsem měnil žárovku tak 4-5x ... Zlatý H4ky u 405tky, tam jsem za 3 roky měnil snad pouze jednou. Časem se na...u a koupim asi taky xenony .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peugeotkovic Odesláno 18. březen 2008 Sdílet Odesláno 18. březen 2008 jj H7 Tak originál od peugeota mě vydržely rok,pak jsem kupovala po benzínkách,tak šly do hajan kolikrát už po 2 měsících,a loni v létě jsem zase koupila od peugeota a svítí do ted\'(+-8 měsíců) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Berkoff Odesláno 18. březen 2008 Sdílet Odesláno 18. březen 2008 tak to treba je tim ze nejsou nic moc kvalita, beru teda osramky,a vpoho, mozna by pomohlo nejaky jiny rele, nebo zmerit kolik leze do tech halogenek elektriky, jesi je relatko nepretezuje .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 18. březen 2008 Sdílet Odesláno 18. březen 2008 A co denní světla? Ale hlavní je, že se ve dne za slunečného počasí svítí!!:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 18. březen 2008 Sdílet Odesláno 18. březen 2008 Původně zaslal: Berkoff tak to treba je tim ze nejsou nic moc kvalita, beru teda osramky,a vpoho, mozna by pomohlo nejaky jiny rele, nebo zmerit kolik leze do tech halogenek elektriky, jesi je relatko nepretezuje .. Bohužel co jsem koukal starý ani nový model tam relé na světla nemají,tím pádem vše spíná páčka světel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 19. březen 2008 Sdílet Odesláno 19. březen 2008 pouzivam Bosh +50% auto mam rok a zatim drží. jinak vim že je nejaka redukce mezi žarovky a konektor ,ktera zamezi to nadmerne praskani , zkusim zjistit oco přesně go. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 19. březen 2008 Sdílet Odesláno 19. březen 2008 Stačil by kus kabelu, ne moc tlustý. Srazit napětí asi o 0,5 V. Stávající kabel rozstříhnout a vřadit - odhaduji tak 1,5 m o průřezu 1,5 mm2. Spoje provést podle chuti - zamačkávací spojky jsou nejjistější, ale lze i pájení nebo šroubovací svorky-lustrsvorky. Dalo by se to spočítat, teď nemám čas. To, co prodávají, je předřadný odpor se stejným účinkem, akorát stojí stovky korun. Ale bude to míň svítit. V roce asi 70 v Amatérském rádiu uveřejnil Petr Kurka toto řešení. To byste nevěřili, jak ho vysmáli a nadali mu do ... [upravil dne 19.3.2008 P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Demo Odesláno 19. březen 2008 Sdílet Odesláno 19. březen 2008 Pravda, ze u H7 hodne zalezi na vyrobci... Na tatove byvalem mondeu byla super zkusenost s Philips... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 19. březen 2008 Sdílet Odesláno 19. březen 2008 Původně zaslal: Demo Pravda, ze u H7 hodne zalezi na vyrobci... Na tatove byvalem mondeu byla super zkusenost s Philips... Jasně. Technicky problém spočívá v tom, že s příchodem kalciových (vápníkových) akumulátorů výrobce automobilů změnil palubní napětí z 14,0 na 14,7 V. Některý výrobce žárovek už tuto změnu respektoval, a některý ne. [upravil dne 19.3.2008 P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Demo Odesláno 19. březen 2008 Sdílet Odesláno 19. březen 2008 Praskani zarovek - tentyz problem mely prvni Fabie, tam se to myslim resilo predradnym odporem. Ale pokud chce clovek klid, tak bych volil xenony, nejakou barvu okolo 4300K nebo min - vypada to jako zarovka, sviti to lip... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
čakom Odesláno 19. březen 2008 Sdílet Odesláno 19. březen 2008 Původně zaslal: Pe.Tr pouzivam Bosh +50% auto mam rok a zatim drží. jinak vim že je nejaka redukce mezi žarovky a konektor ,ktera zamezi to nadmerne praskani , zkusim zjistit oco přesně go. Za rok a půl co mám 406 jsem měnil jen 2x. JJ s tou redukcí máš pravdu. Máme ji v praci. Ále ještě nevím o žádném autě které to má. Kupovali jsme ty redukce u Škodovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maximum Odesláno 19. březen 2008 Sdílet Odesláno 19. březen 2008 co tak najprv skontrolovat lampy, ci nie su volne a otrasy idu na ziarovky a tym padom sa trha rozhavene vlakno... ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Burisek Odesláno 19. březen 2008 Sdílet Odesláno 19. březen 2008 Původně zaslal: Miku Druhá možnost je přejít na sadu xenonu , je tady už spousta spokojených lidí jj jsem jedním z nich a mohu jen doporučit....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peug 406 Odesláno 27. březen 2008 Sdílet Odesláno 27. březen 2008 měl sem stejný problém a pak mi do světel přidali v pežotu jakési odpory nebo co a je pokoj:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ericce Odesláno 27. březen 2008 Sdílet Odesláno 27. březen 2008 u nas v servisu jeden zakaznik na accordu menil zarovky kazdy mesic za obdobi asi 3 roku. byli to zarovky H1.importer tento ukaz oduvodnil, ze palubny elektronika v kazdem voze ma miniaturni vykyvy napeti a pry v aute u spominaneho zakaznika su tyto vykyvy o neco vetsi a to mu pak porad vypaluje zarovky a pry se s tim neda nic delat.pak sem mu doporucil prestavbu xenon. cocky tam uz mel takze o to lip. pak uz byl maximalne spokojenej. s auti samotnym uz ne tak. mel ho odnova a posralo se mu na nem co se nikomu nikdy nepokazilo chudak mel smulu na auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.