Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Praskani zarovek prednich svetel


Duin

Recommended Posts

Ahoj,

nesetkal jste se nekdo s problemem nadmerneho praskani zarovek prednich svetlometu?

Auto mam cca 8 mesicu a za tu dobu jsem uz menil nejmene 4x ci 5x zarovku v prednich svetlech (H7)

Je to pokazde jina, jednou dalkova, jindy zase potkavaci, stridave v levem a pravem svetle. V jednom pripade to vypalilo i pojistku svetla 10A.

Pokazde beru zarovku od jineho vyrobce, naposledy to byl OSRAM, vysledek stale stejny.

Nejmene ve trech pripadech jsem vypozoroval, ze se tohle stalo kdyz jsem prijel za deste, zaparkoval v suchu a rano pri zapnuti svetel uz byla jedna zarovka v haji.

Svetla mam s cirou optikou, krytky zarovek s tesnenim jsou v poradku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest servisman
Původně zaslal: Berkoff

tak to treba je tim ze nejsou nic moc kvalita, beru teda osramky,a vpoho, mozna by pomohlo nejaky jiny rele, nebo zmerit kolik leze do tech halogenek elektriky, jesi je relatko nepretezuje ..

Bohužel co jsem koukal starý ani nový model tam relé na světla nemají,tím pádem vše spíná páčka světel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stačil by kus kabelu, ne moc tlustý. Srazit napětí asi o 0,5 V. Stávající kabel rozstříhnout a vřadit - odhaduji tak 1,5 m o průřezu 1,5 mm2. Spoje provést podle chuti - zamačkávací spojky jsou nejjistější, ale lze i pájení nebo šroubovací svorky-lustrsvorky. Dalo by se to spočítat, teď nemám čas. To, co prodávají, je předřadný odpor se stejným účinkem, akorát stojí stovky korun.

Ale bude to míň svítit.

V roce asi 70 v Amatérském rádiu uveřejnil Petr Kurka toto řešení. To byste nevěřili, jak ho vysmáli a nadali mu do ...

[upravil dne 19.3.2008 P607Olda]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Demo

Pravda, ze u H7 hodne zalezi na vyrobci... Na tatove byvalem mondeu byla super zkusenost s Philips...

Jasně. Technicky problém spočívá v tom, že s příchodem kalciových (vápníkových) akumulátorů výrobce automobilů změnil palubní napětí z 14,0 na 14,7 V. Některý výrobce žárovek už tuto změnu respektoval, a některý ne.

[upravil dne 19.3.2008 P607Olda]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Pe.Tr

pouzivam Bosh +50% auto mam rok a zatim drží.

jinak vim že je nejaka redukce mezi žarovky a konektor ,ktera zamezi to nadmerne praskani , zkusim zjistit oco přesně go.

Za rok a půl co mám 406 jsem měnil jen 2x.

JJ s tou redukcí máš pravdu. Máme ji v praci. Ále ještě nevím o žádném autě které to má. Kupovali jsme ty redukce u Škodovky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

u nas v servisu jeden zakaznik na accordu menil zarovky kazdy mesic za obdobi asi 3 roku. byli to zarovky H1.importer tento ukaz oduvodnil, ze palubny elektronika v kazdem voze ma miniaturni vykyvy napeti a pry v aute u spominaneho zakaznika su tyto vykyvy o neco vetsi a to mu pak porad vypaluje zarovky a pry se s tim neda nic delat.pak sem mu doporucil prestavbu xenon. cocky tam uz mel takze o to lip. pak uz byl maximalne spokojenej. s auti samotnym uz ne tak. mel ho odnova a posralo se mu na nem co se nikomu nikdy nepokazilo :bojim chudak mel smulu na auto :bojim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...