Bomar Odesláno 16. březen 2008 Sdílet Odesláno 16. březen 2008 Mám problém se startováním někdy motor chytne bez problémů hned a někdy vůbec ne, pokud ale auto roztlačim tak okamžitě naskočí. Někdy se stane, že se rozvítí kontrolka katalizátoru dám plynový pedál až na podlahu a po pár protočení motorem to naskočí. Nevím co stím spoje které jsem našel tak jsem prostříkal kontoxem a zdají se bít v pořádku. P 205 1.1 r.v 1991 green line jinak jede uplně super. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bomar Odesláno 17. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 17. březen 2008 Chlapci prosím vite někdo co stím?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 17. březen 2008 Sdílet Odesláno 17. březen 2008 Teď jsi nejsem jistej co máš za problém. 1.Netočí ti startér nebo točí jenom někdy. NEBO 2.Startér Ti točí, ale auto nechce chytnout. Může to bejt hodně věcí.....vadný nějaký teplotní čidlo, nebo i třeba spadávající benzín. Zkus to lépe popsat a pak uvidíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobra Odesláno 18. březen 2008 Sdílet Odesláno 18. březen 2008 mrkni sem : Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bomar Odesláno 24. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 24. březen 2008 bohužel problém stále trvá motor točí a naskočit Ne a Ne. Po druhém otočení se rozvisuje kontrolka diagnostiky, svíčky v pořádku startér točí, baterka taky ok kabely vypadají taky v pohodě už nevím co stím. je třeba nějaké seřízení toho mono jet tronic? 1.1 rv.91 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 24. březen 2008 Sdílet Odesláno 24. březen 2008 Zkus tohle Původně zaslal: Bomar Dá se závada vyblikat Vyblikání závad pomocí klíčku: Základem je mít přístrojovou desku s kontrolkou tzv. Káčko. A teď už vlastní návod: Klíček otočíme do druhé polohy, to znamená poslední pevná, pak už je jenom odpružená( startér) Pak to chce trochu zkušenost. Musíme klíček otočit jako na startování, ale jenom kousek, aby všechny kontrolky zhasly, ale startér se nesmí otočit. Kliček v této poloze musíme nechat asi tak 5 sekund. Po té klíček pustíme a ten se vrátí do 2 polohy. Za několik vteřin začne kontrolka diagnostiky blikat. První jsou desítky a pak jednotky. Mezera mezi desítkami a jednotkami je asi dvojnásobná než mezi jednotlivými čísly. Příklad: Blik blik blik mezera blik blik blik blik to je 34. Chybové hlášky: * 11 Konec diagnostiky. * 12 Začátek diagnostiky. * 13 Snímač teploty vzduchu. * 14 Snímač teploty chladící kapaliny. * 15 Relé palivového čerpadla neaktivováno. * 18 Spínač čerpadla chlazení turba. * 21 Snímač polohy škrtící klapky / spínač volnoběhu. * 22 Regulace volnoběžných otáček. * 23 Spínač volnoběhu. * 25 Relé registru rozdělovače neaktivováno. * 26 Relé registru rozdělovače neaktivováno. * 27 Snímač rychlosti. * 31 Poměr vzduchu a paliva mimo toleranci. * 32 Poměr vzduchu a paliva mimo toleranci. * 33 Sensor podtlaku v sání. * 34 Nádoba s aktivním uhlím-napěťový obvod. * 35 Spínač a plného otevření škrticí klapky. * 36 Napěťový obvod vytápění lambda sondy. * 41 snímač otáček / polohy. * 42 Okruh vstřikovacích ventilů. * 43 Regulace klepání. * 44 Senzor klepání 1. * 45 Napěťový obvod cív. zapal. 1. * 46 Ventil regulace přeplňování. * 47 Regulace turbodmychadla. * 51 Lambda sonda 1. * 52 Poměr vzduchu a paliva mimo toleranci. * 53 Napětí na akumulátoru příliš vysoko nebo nízko. * 54 Řídící jednotka (ECU) defektní. * 55 Napěťový obvod CO-poteciometr. * 56 Aktivována ochrana proti krádeži. * 57 Napěťový obvod cív. zapal. 2. * 58 Napěťový obvod cív. zapal. 3. * 59 Napěťový obvod cív. zapal. 4. * 61 Turbodmych.-magnetický ventil. * 62 Senzor klepání 2. * 63 Lambda sonda 2. * 64 Poměr vzduchu a paliva mimo toleranci. * 65 Snímač polohy vačkového hřídele. * 71 Okruh vstřikovacího ventilu 1. * 72 Okruh vstřikovacího ventilu 2. * 73 Okruh vstřikovacího ventilu 3. * 74 Okruh vstřikovacího ventilu 4. * 75 Okruh vstřikovacího ventilu 5. * 76 Okruh vstřikovacího ventilu 6. * 79 Sensor podtlaku v sání. A podle toho co Ti to vypíše za chybu budeš už vědět kde je zakopanej pes. [upravil dne 24/3/08 Vopičí] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bomar Odesláno 24. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 24. březen 2008 To vím bo jsem to sem poslal ,ale mně to žádnou chybu nehlásí! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 24. březen 2008 Sdílet Odesláno 24. březen 2008 Původně zaslal: Bomar To vím bo jsem to sem poslal ,ale mně to žádnou chybu nehlásí! Takže ti to vybliká začátek zkoušky, a hned potom konec zkoušky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kamart Odesláno 24. březen 2008 Sdílet Odesláno 24. březen 2008 jestli to nebude palivovým čerpadlem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 24. březen 2008 Sdílet Odesláno 24. březen 2008 Původně zaslal: Bomar To vím bo jsem to sem poslal ,ale mně to žádnou chybu nehlásí! Tak se mrkni, jestli Ti to hází jiskru a jestli tam jde palivo a dej vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bomar Odesláno 25. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 25. březen 2008 dnes ráno přijdu do auta a naskočí to hned, jedu do práce a pak když chci jed domů tak prostě stávkuje motor točí jak steklý, ale ne a ne chytit. Zkoušel jsem to roztlačit a taky nic po par otočení to zase chytlo jako by nic už fakt nevím co stím, jiskru to dává benzím tam taky jde mám takový blbý pocit, že to bude asi někde v elektrice, ale vyblikání pouze hodí začátek a pak jen konec tak nevim. Budu rád za všechny rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 25. březen 2008 Sdílet Odesláno 25. březen 2008 zkus odpojit přivod paliva a zkusit jestli je tam dostatecny tlak od čerpadla...a pak dále jukni na elektromagneticky vstřikovací ventil! jestli neni nekde nejaky studeny spoj....dále zkus vycistit Hallův snímač otáček,,,(sakra tady vlastne hallak nemas,tam je cidlo otáček na rozdělovači?)..... Jiskra na svíčce přeskakuje?(teda když to zrovna nechytá):D:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichVa Odesláno 25. březen 2008 Sdílet Odesláno 25. březen 2008 Původně zaslal: Bomar dnes ráno přijdu do auta a naskočí to hned, jedu do práce a pak když chci jed domů tak prostě stávkuje motor točí jak steklý, ale ne a ne chytit. Zkoušel jsem to roztlačit a taky nic po par otočení to zase chytlo jako by nic už fakt nevím co stím, jiskru to dává benzím tam taky jde mám takový blbý pocit, že to bude asi někde v elektrice, ale vyblikání pouze hodí začátek a pak jen konec tak nevim. Budu rád za všechny rady jóóóó to jsem řešil a vyřeši http://www.peugeot-club.com/topic/19998-teply-start-11-benzin/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bomar Odesláno 3. duben 2008 Autor Sdílet Odesláno 3. duben 2008 Tak už jsem to taky vyřešil, nový zesilovač zapalování a vše startuje a šlape jak má, oprava za cca 1500,- Kč tak pokud to někoho zlobí jako mně tak to zkuste vyměnit třeba Vám to pomůže:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romanky Odesláno 17. listopad 2008 Sdílet Odesláno 17. listopad 2008 Prosim o info - 205 99 rok 1.4 GT udajne psano ve velkym technicaku, a kod motoru KDZ 58KW. A teď už vlastní návod: Klíček otočíme do druhé polohy, to znamená poslední pevná, pak už je jenom odpružená( startér) Pak to chce trochu zkušenost. Musíme klíček otočit jako na startování, ale jenom kousek, aby všechny kontrolky zhasly, ale startér se nesmí otočit. Kliček v této poloze musíme nechat asi tak 5 sekund. Po té klíček pustíme a ten se vrátí do 2 polohy. Za několik vteřin začne kontrolka diagnostiky blikat. První jsou desítky a pak jednotky. Mezera mezi desítkami a jednotkami je asi dvojnásobná než mezi jednotlivými čísly. Příklad: Blik blik blik mezera blik blik blik blik to je 34. toto mi to dela ale blikne kod 12 a pak se rosviti a nic dal je to dobre ? zadny kod neblika uz dal. Ma to prosim jeste aspon konektor na diagnostiku jeste jako pridavny ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mitja Odesláno 17. listopad 2008 Sdílet Odesláno 17. listopad 2008 Původně zaslal: Romanky Prosim o info - 205 99 rok 1.4 GT udajne psano ve velkym technicaku, a kod motoru KDZ 58KW. A teď už vlastní návod: Klíček otočíme do druhé polohy, to znamená poslední pevná, pak už je jenom odpružená( startér) Pak to chce trochu zkušenost. Musíme klíček otočit jako na startování, ale jenom kousek, aby všechny kontrolky zhasly, ale startér se nesmí otočit. Kliček v této poloze musíme nechat asi tak 5 sekund. Po té klíček pustíme a ten se vrátí do 2 polohy. Za několik vteřin začne kontrolka diagnostiky blikat. První jsou desítky a pak jednotky. Mezera mezi desítkami a jednotkami je asi dvojnásobná než mezi jednotlivými čísly. Příklad: Blik blik blik mezera blik blik blik blik to je 34. toto mi to dela ale blikne kod 12 a pak se rosviti a nic dal je to dobre ? zadny kod neblika uz dal. Ma to prosim jeste aspon konektor na diagnostiku jeste jako pridavny ? Pak musis tak samo pokracovat dale dokud to nevyblika 11 (konec), kompletni navod s instruktaznim videem mas tady: http://www.205gti.org/?reloaded&action=garaz&subaction=diagnostika [upravil dne 17.11.08 Mitja] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romanky Odesláno 18. listopad 2008 Sdílet Odesláno 18. listopad 2008 Diky za odpoved,,, Ano je to tak ,prvne vyblika 12 a podruhe 11. tim je konec ,,takze zadna zavada neni. Ale ted se ochladilo a ja nemuzu uz nastartovat ani snaha neni ze by chtelo jako naskocit. Zitra to musim projit co se deje jestly to dava jiskru a tak dale. Jinak v lete to chytalo bez problemu. Vim ze jeden cas to delalo to ze kdyz jsem pridal plyn za studena tak se rozsvitila kontrolka zavady motoru ,,pri ubrani plynu zase zhasla,,receno kdyz jsem jel do kopce tak svitila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romanky Odesláno 19. listopad 2008 Sdílet Odesláno 19. listopad 2008 Nez jsem to dostal ja do garaze tak nekdo myslel ze je vada ve strikovani a tak to vymenil kolega predem mnou ,,protoze bylo podezdreni na krokovy moturek. Ale tim to stale neni zavada je stale. Studeny to nechce chytnout a kdyz to chytne jsou male volnobezny otacky jako by nebyl zapnuty sytic,,chova se to na otackach tepleho motoru. Po nastartovani kolisaji otacky 850 az 1000 a pak to zdechne a uz to nejde nastartovat - ani snaha. A nekdy se zda ze je citit benzin a mozna si to studeny strely -jako by byl predstih posunut. Ma prosim nekdo napad co by to mohlo delat, myslim si ze jde o dve vady,,, aktivace sytice to bude cidlo teploty a co to studeny ze si to strely ? Asi strely ve strikovani. Ale kdyz je teplo a nastaruji tal auto chodi v pohode jede i tahne,,,jen nekdy si cukne auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romanky Odesláno 21. listopad 2008 Sdílet Odesláno 21. listopad 2008 Tak se to konecne ozvalo ,,,uz to vyblikalo 33 Sensor podtlaku v sání.,, je tam vubec nekde ten senzor ??? Nevim presne kde je umisteny ,,, prosim o napovedu.Nevim na co se mam zamerit. Jedno cidlo je vedle strikovani napravo a druhe u nadobky uhli to je podtlakovy. Dalsi je pod rozdelovacem to je na teplotu chladici kapaliny. Dalsi cidlo je na chladici to asi zapina saharu nebo nevim, nejsem zadny opravar aut,, me jenomzajima elektronika na opravy,, toto je kamose a rad bych mu to nejak zprovoznil aby to jezdilo. Je to 1.4 GT 90 rok a kod motoru KDZ. [upravil dne 21.11.2008 Romanky] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romanky Odesláno 21. listopad 2008 Sdílet Odesláno 21. listopad 2008 Nikdo nic nevi,,to je tedy moc smutne. Ted se divam na ty cidla na hodnoty ke mereni v programu APM TEC to je neco jako autodata vse jsem vybral podle obsahu a kodu motoru a ted mam v tom zmatek . PS: vyblikany kod zavady cislo 33. Vy tady mate vyblikani sensor podtlaku v sani ,,, a ja v programu pod stejnym kodem 33 zavady popsan jako ,,snimac polohy skrtici klapky,, Tak co si mam tedy vybrat ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.