Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Spotreba


ZoOmR

Recommended Posts

Mám přesně to samo na tacho 165000 a na plnou v létě asi 1250 km v zimě něco kolem 1100km.Vleze se mi tam cca 65 litrů.Byl jsem za to zde pranýřován,ale je to tak.Jezdím s tím tak půl na půl se ženou,která jezdí do 80,ale já to pak doženu co kvality našich silnic dovolí.Je ale pravdou,že dálnici velmi vyjímečně.Tam podle všech spotřeba stoupá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten istý problém trápi aj mňa.Mám P 307 SW najazdené 140 000 km a priemerná spotreba 8,5-9,5 litra.A to jazdím celkom normálne.Už sa začínam vážne obávať že nie je niečo v poriadku s motorom.(2 HDI-79kW).Motor zle štartuje ak je chladnejšie.No iba prvý štart potom už OK.Auto som kúpil ojazdené pred pol rokom a tak neviem porovnať ako jazdilo skôr.S Š-Octaviou 1,9 TDi 66 kW som bez problémou jazdil s priemerom okolo 5 litrov.JE TO NORMÁLNE ????

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To se tu v různých sekcích probíralo mockrát,tento motor se dává napříč modely.Určitě na spotřebu má vliv těžká noha,já pokud nejedu v 5lidech do šílenýho kopce tak neroztáčím jednotlivý kvalty víc než na 2100 ot.protože po přeřazení tam zůstáva cca 1700ot.a to motoru s tímto kroutákem stačí.Protože bydlím s kopcích a zatáčkách většinou si vystáčím s rychlostí do 100km.V neposlední řadě na spotřebu mají vliv vstřiky a částečně filtry palivový a vzduchový.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam najeto 80 tisíc ,jezdím velmi rychle,dálnice i na okresních cestach 120-140 kde se da,ale je mi divne že sme v rodine měli 306 break 2.0HDI rv2001 A ta jezdli s klimatizací asi okolo 5-6 litrů,což mě znepokojuje,i když jsem jednou zkoušel jed lehká noha řadit do 2500 ot. tak spotřeba nijak neklesla,zdá se mi že je autu jedno jestli jedu rychle nebo pomale,a to jedím sám max ve dvou,nemůže být nějaký olej špatný,filtr?Na 807 jsme měnili nějaké fitry nevim od čeho bylo to v servisu a spotřeba klesla na 8,5l a to je obrovské auto

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud je ucpaný vzduchový filtr tak bude žrát určitě víc,ale já jsem pouze uživatel a ne servisák.Dost často se tu mluví o vstřikovačích co nevydrží tu naši nepříliš kvalitní naftu,ale pokud startuje v pohodě nijak zvlašt nezakouří a při akceleraci se neozve takový zvláštní těžko popsatelný zacvrkání z motoru tak by neměl být problém.Já bych to viděl na tu rychlost,taky bych chtěl mít v okolí okresky kde bych nemusel mít strach to rozjet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...