Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Klepaní podvozku, špatný palivoměr u 406.


Micky

Recommended Posts

Ahoj, mám Peugeot 406, 2.0Hdi sedan, r.v.2000 a trápí mne, že při přejezdu příčných nerovností mi něco vzadu klepe. Je to slyšet zejména ze zadní pravé strany. Byl jsem už na STK, tam to proklepávali a protřásali ze všech stran a nic nenašli. Na testech tlumicčů mi řekli, že jsou v pořádku. Co by to mohlo být? Že by nějaké silentbloky stabilizátorů? Dá se to nějak poznat? Netrpí na něco typického tyto auta v tomto směru? No a dlaším problémem je to, že mi špatně ukazuje palivoměr. Prý je tam asi špatný plovák s čerpadlem, což stojí 7.300Kč.:-( Nevíte, zda se to dá někde obstarat laciněji? Moc děkuji za rady a nápady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No pokad ti něco tluče na zadní napravě tak to budou určitě silenbloky nebo stabilizatory ramen.To je totiž nejčastější zavada peugeotu.No a zjistíš to jedině tak že tam kde ti to tluče tak vem za kolo a jestli to bude mít vuli a bude se vyklat tak to je ono:superJá jsem měl taky vuli na kole a měl sem silenbloky v prdely.:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Micky

Ahoj, mám Peugeot 406, 2.0Hdi sedan, r.v.2000 a trápí mne, že při přejezdu příčných nerovností mi něco vzadu klepe. Je to slyšet zejména ze zadní pravé strany. Byl jsem už na STK, tam to proklepávali a protřásali ze všech stran a nic nenašli. Na testech tlumicčů mi řekli, že jsou v pořádku. Co by to mohlo být? Že by nějaké silentbloky stabilizátorů? Dá se to nějak poznat? Netrpí na něco typického tyto auta v tomto směru? No a dlaším problémem je to, že mi špatně ukazuje palivoměr. Prý je tam asi špatný plovák s čerpadlem, což stojí 7.300Kč.:-( Nevíte, zda se to dá někde obstarat laciněji? Moc děkuji za rady a nápady.

406 trpí na časté vyměny tzv kosti neboli stabilizačnich tyček , jsou bud svisle , kratší , cena neorigo okolo 700 , a pak jsou vodorovne co maji na starosti nataceni kol do zatacky , ty vydrzi vic stoji neorigo okolo litru a kdyz jsou spatne tak nejenze jsou slyset ,kovove klepani ,ale navic to odsere i pneu a geometrie jako takova , tase musi delat po jejich vymene , pokud meli auto na heveru je to spatne zjistitelny nejlepsi je kdyz je auto na rampe pak s tyckama lehce zacloumas a zjistis ktera klepe-plati pro vsechny 4 .

Co se tyka palivomeru ,kluci tady hodne stim bojovali a nakonec nejcastejsi přičinou je studeny spoj na tištaku v budikach pristrojovky nebo problemovy konektor u palivoveho čerpadla v nadrži.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Zdenda-406

No pokad ti něco tluče na zadní napravě tak to budou určitě silenbloky nebo stabilizatory ramen.To je totiž nejčastější zavada peugeotu.No a zjistíš to jedině tak že tam kde ti to tluče tak vem za kolo a jestli to bude mít vuli a bude se vyklat tak to je ono:superJá jsem měl taky vuli na kole a měl sem silenbloky v prdely.:super

v neděli a v pr..li se piše v měkke i ! aspon neco mě v te škole naučili :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Pe.Tr

Původně zaslal: Micky

Ahoj, mám Peugeot 406, 2.0Hdi sedan, r.v.2000 a trápí mne, že při přejezdu příčných nerovností mi něco vzadu klepe. Je to slyšet zejména ze zadní pravé strany. Byl jsem už na STK, tam to proklepávali a protřásali ze všech stran a nic nenašli. Na testech tlumicčů mi řekli, že jsou v pořádku. Co by to mohlo být? Že by nějaké silentbloky stabilizátorů? Dá se to nějak poznat? Netrpí na něco typického tyto auta v tomto směru? No a dlaším problémem je to, že mi špatně ukazuje palivoměr. Prý je tam asi špatný plovák s čerpadlem, což stojí 7.300Kč.:-( Nevíte, zda se to dá někde obstarat laciněji? Moc děkuji za rady a nápady.

406 trpí na časté vyměny tzv kosti neboli stabilizačnich tyček , jsou bud svisle , kratší , cena neorigo okolo 700 , a pak jsou vodorovne co maji na starosti nataceni kol do zatacky , ty vydrzi vic stoji neorigo okolo litru a kdyz jsou spatne tak nejenze jsou slyset ,kovove klepani ,ale navic to odsere i pneu a geometrie jako takova , tase musi delat po jejich vymene , pokud meli auto na heveru je to spatne zjistitelny nejlepsi je kdyz je auto na rampe pak s tyckama lehce zacloumas a zjistis ktera klepe-plati pro vsechny 4 .

Co se tyka palivomeru ,kluci tady hodne stim bojovali a nakonec nejcastejsi přičinou je studeny spoj na tištaku v budikach pristrojovky nebo problemovy konektor u palivoveho čerpadla v nadrži.

jj pe.tr ma pravdu akorat zacloumas a nic neuvidis na stk taky nic, a byly to tycky sbihavosti /pekna svinarna/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K tomu palivoměru: měl jsem problém, že palivoměr rychle klesal a ukazoval skoro nulu, když bylo v nádrži ještě 20 litrů. Potom jsem musel vyměnit čerpadlo i s plovákem a zatím to vypadá s ukazováním dobře. Záleží na tom jaké máš problémy, jinak mimo ostatní může být špatně ohnutý plovák nebo špatně měnit odpor při své dráze.

Čerpadlo i s košem a plovákem se dá sehnat kolem 4000,- nebo za 1500,- v Polsku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...