Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

srvisne intervaly HDI


sana

Recommended Posts

Původně zaslal: sana

No nie je to pre mna fotrik kupil auti od PSA (konkretne citroen berlingo)2 HDi bez servisnej knizky a manualu a pod. a teraz nevie po kolkich km menit olej, filtre,a rozvodak skuste poradi Niecom som nasiel aj v strsich ale neak sa z toho nevieme vyblaznit

Normalně po koupi auta (ne noveho) se rozvody a naplně měni automaticky , hlavně pro klid duše.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: ričrd 307

kluci rozvody u 307 motor 1,6i 16V stačí vyměnit až po 160 tis km? někdo píše po 120,jiný zas po....

Já mám teda 2 HDI a v papírech je psáno po 160000 ale tím,že se vymění po 120000 se mu určitě neublíží.Pak je tu ještě údaj po 5 letech ale to většina těchto aut najezdí dřív kilometry.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Pe.Tr

Původně zaslal: ričrd 307

Petře ty poznáš podle VIN kodu,jestli v servisu byl měněný rozvod?

pokud to bylo delane v autorizaku a ten to zapsal do service boxu tak ano . klidne sem dej poslednich 8 cisel z VINu.

Výmena rozvodového remeňa sa do ServiceBoxu nezapisuje, v ňom si cez záručné opravy vieš pozrieť len to, čo bolo menené v garancii.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: hnusoba

Původně zaslal: Pe.Tr

Původně zaslal: ričrd 307

Petře ty poznáš podle VIN kodu,jestli v servisu byl měněný rozvod?

pokud to bylo delane v autorizaku a ten to zapsal do service boxu tak ano . klidne sem dej poslednich 8 cisel z VINu.

Výmena rozvodového remeňa sa do ServiceBoxu nezapisuje, v ňom si cez záručné opravy vieš pozrieť len to, čo bolo menené v garancii.

To je povinne to máš pravdu ale spousta servisu zapisuje i zbytek , viz kolonka jiné závady, sou tam běžně opravy i při 240 tisicich km a to je jaksi už dost mimo garanci. Ale je fakt že ne všichni se stim piplaji , ale spravně by měli , nejlepší na to jsou holandani a dočlandaci .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: ričrd 307

když už jsme u toho,nevíte na kolik taková výměna přijde?

jinak podle tveho motoru Ti radim zvol autorizak , dost neautorizovanych servisu se na nas obraci že maji problem u techto motoru vymenit rozvody , ten nejvetsi problem jim dela ozubene kolo na rozvod remen , co je schovan za řemenici naklice , dotahuje se totiž za pomoci řemenice ,neni tam zadny klinek a je na to spesl vercajk co neautorizak stpero nema , , blbe to dotahnou a pak remen povoli a preskoci a pruser je na svete , viz jedna 307 dnes u nas.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pe.Tr neaut. serv. to nevedia urobit, ale dost casto citam tu na fore, ze to ludia menia v beznych servisoch. Som pred preventivnou vymenou rozvodov, ale do aut. servisu sa mi ist nechce. Urcite to dodrbu, alebo je to len na sikovnosti mechanika? A aku znacku rozvodov by si doporucil. Dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: tomike

Pe.Tr neaut. serv. to nevedia urobit, ale dost casto citam tu na fore, ze to ludia menia v beznych servisoch. Som pred preventivnou vymenou rozvodov, ale do aut. servisu sa mi ist nechce. Urcite to dodrbu, alebo je to len na sikovnosti mechanika? A aku znacku rozvodov by si doporucil. Dakujem

u tvého motoru je to pohoda , tohle zvladnou i běžné servisy , co se tyče značky SKF je na pohodu , jen doporučim porovnat ceny druhovýroby a originalu , ja se třeba vymlel na tom že jsem na svoje auto koupil skf sadu za 4tisice a origo by me vyšlo na 3tisice , ale je to jen příklad , pumpa na HDI stoji origo cca 1300 což taky neni moc .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: tomike

Sice mam 2003, ale kod motora je RHZ a ten co som zistoval je bez fap filtra a vraj sa vyrabal len do 2001 tak teraz neviem. Robi to P. bezne, ze montuje starsie verzie motorov do novsich rocnikov?

to neni pravda třeba můj tchan ma rok výroby 8/2002 a má taky RHZ , pravdou je že posledni ročnik 406 měl těch motorizací spousty , dokonce i 407 čkový motor 2,0 HDI 16v 100Kw !:mrk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Pe.Tr

Původně zaslal: tomike

Sice mam 2003, ale kod motora je RHZ a ten co som zistoval je bez fap filtra a vraj sa vyrabal len do 2001 tak teraz neviem. Robi to P. bezne, ze montuje starsie verzie motorov do novsich rocnikov?

to neni pravda třeba můj tchan ma rok výroby 8/2002 a má taky RHZ , pravdou je že posledni ročnik 406 měl těch motorizací spousty , dokonce i 407 čkový motor 2,0 HDI 16v 100Kw !:mrk

406 nikdy nemala 100kW 2.0 HDi 16V RHR (RHL) DW10BTED4 motor. Najvýkonnejší HDi motor v 406ke bol 4HX DW12TED4 98kW 2.0 HDi FAP. :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...