Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Topení - ventilátor


kaprik

Recommended Posts

Ahoj všem, prosím o radu - za jízdy mi něco někde \"luplo\" a zasmrdelo,tak jsem otevřel okno v domněni, že venku někdo topí plastem a vyvětrám, no pak jsem zjistil, že mám v autě i přes rádio moc ticho a začla mi být zima - odešel mi větrák na topení. Autoelektrikář mi zjistil, že na koncovnky k ventilátoru již nejde vůbec proud, nemá někdo tušení, co se mi rozbilo, děkuji moc za brzkou odpověď má se opět ochlazovat... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bohužel,nejsem elektrikář, netuším co konkrétně změřil,ale byl s měřákem přímo u ventilátorových koncovek dole pod schránkou, taky mi je divný, že ventilátor topení fungoval pouze se spuštěným motorem - je to normální? zatím jsem to srovnával s ostatními vozy, co jsem měl, škodovky atd ale tam šel ventilátor spustit již jen se zapnutými klíčky, tak nevím...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neviem ako P 806 ale všetkým autám čo poznám ide ventilátor kúrenia už pri zapnutom kľúčiku. Vymienať celý sa neoplatí, stačí tá elektronika. Odporúčam to dať najprv nejakému šikulovi na opravu. Stará a funkčá sa zháňa ťažko ale často ide opraviť. Je tam taký veľký spínací tyrystor, ten zvykne odísť.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ventilator i s ridici jednotkou pod motorkem se prodava komplet, zvalst to nikdo nechce prodat. Loni jsem oba (mam dvouventilatorovou verzi) kupoval za cenu á 2kkc - jeden z Kladna, jeden z Prahy. Pozor byva pravy a levy kvuli dvouventilatorovym verzim.

Jinak jsem zkousel trochu odloupat pryskyrici (jde to velmi spatne) na tom kontrolnim segmentu v domeni, ze to nebude slozite a opravim to - kdyz jsem to uvidel, vyhodil jsem to do kose.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V té elektronice občas stačí vyměnit ty výkonové tranzistory, už to tu někdo popisoval. Jinak nevím přesně, co je tam za ventilátory, vyndané jsem to nikdy neměl, ale mám tu nějaké starší kousky ze 405 anglických verzí, co do normální 405 nepasují (mají opačnou vrtuli a točí se na druhou stranu), takže jako jeden z těch dvou by možná šly použít. Ale to by někdo musel přivézt vyndaný z 806 pro porovnání, a vyzkoušet na místě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem byl sice uspesny v rozebirani,ale vubec to neni ventilatorem a myslim, ze ani tim regulatorem otacek primo na motorku, pac po zapojeni primo na baterii mi malem vetrak ulitl z ruky...proste do koncovek k moturku nejde proud - respektive do cerveneho nic (to je asi na 12V) do prostředního jdou max 4V podle pridani na palubce a posledni je predpokladam kostra...nema nekdo tuseni, kde mohlo co este odejit? rozebral jsem panel s ovladanim ventilatoru topeni atd a nic uplne ocouzenyho na nem neni,jen trosku je to divny u tech propojeniviz obrazek, tak ja uz fakt nevim bo je mozny, ze na to ma vliv tenhle panylek s rezistorem? dik za reakce... :)

post-0-14109599445078_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem nakonec hodil 12v ze zapalovace na koncovku do vetraku a topeni funguje uplne stejne jako driv i s regulaci otacek,takze jediny problem je nekde v tom cervenym kabelu-nema stavu a ja sajnu, proc neni pod proudem,pojistky jsou v poradku a pokud mezi vetrakem a pojistkama jeste je nejaky rele ci co ja vim,tak netusim kde...:myslim nemate nekdo radu? ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...