Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Hlaska Antipoluttion fault


dizzi

Recommended Posts

Ja mám tiež túto hlášku a bol som teraz na počítači. Vyhodilo mi to osem závad, napr. vadná primárna cievka na prvom valci, zlý diferenčný tlak na turbe a okrem toho ešte nejaký snímač atd. Ale okrem toho vyhodilo závadu na EGR ventile. Mechanik mi radil najskôr vyčistiť EGR vraj to môže mať vplyv na všetky ostatné hlásené závady. Mne sa tiež nezdá že by sa zrazu rozsvietila kontrolka a hneď tam vzniklo osem takých závad.:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Cingo

Ja mám tiež túto hlášku a bol som teraz na počítači. Vyhodilo mi to osem závad, napr. vadná primárna cievka na prvom valci, zlý diferenčný tlak na turbe a okrem toho ešte nejaký snímač atd. Ale okrem toho vyhodilo závadu na EGR ventile. Mechanik mi radil najskôr vyčistiť EGR vraj to môže mať vplyv na všetky ostatné hlásené závady. Mne sa tiež nezdá že by sa zrazu rozsvietila kontrolka a hneď tam vzniklo osem takých závad.:myslim

Zly tlak na turbe? To by si snad na vykone mal citit. Popozeraj si podtlakove hadicky co vedu k elm.ventilom ovladania turba, egr,.... El.mag. ventily ak nie su poskodene cievky alebo prasknute membrany sa daju pri troche sikovnosti vycistit. Niekde to tu je aj vyfotene.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: podebradak

Já měl úplně stejný problém, hláška Antipoluttion fault a hned potom ASR/ESP not function, auto jelo v nouzovém režimu. Každej mi řikal že je ucpaný FAP, a já přišel na to že je upadlá hadice od FAPU.

Ktora hadica???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
Původně zaslal: dizzi

?

Podla mna nie hadica ale hadicka, resp. hadicky. Su napojene na prednej casti kompletu FAP. Su gumove vyvedene na snimac tlaku, umiestneny pod nadrzkou na brzd. kvapalinu. Normalne ho nie je vidiet. Ja ho mam tiez posraty a jazdim nan, sice v slabsom rezime ale jazdim. Inak AF je hlaska vseobecna.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Poslušně hlásím, že mi tam dneska taky vyskočila tahle báječná hláška a při chodu motoru trvale svítí kontrolka autodiagnostiky motoru (FAP nemám) :D. Zatím jsem nezaznamenal, že by vozítko hůře táhlo, nešel vytočit motor nad 3000 ot/min, zvětšila se spotřeba, nebo motor dokonce přešel do nouzového režimu. Jediným vodítkem by mohlo snad být to, že již cca 2 měsíce pozuruji, že když auto 2-3 dny stojí, tak při startování motor nenaskočí ihned, ale až tak za 3-5 sec., jakoby do něho ze začátku nešla ropa nebo co. Jinak žádné další projevy. Takže jsem se taky dostal do této klubové sekce. :bojim:bojim:bojim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můj soukromý mechanik (nikoli ti autorizovaní) zjistil, že tam byla hláška (nepamatuji si to přesně) něco jako neadekvátní teplota oleje vůči výkonu motoru ???. Nejde mi do hlavy, jakou by to mělo mít souvislost se zvýšenou úrovní znečištění spalin. Nicméně shodil kontrolku autodiagnostiky motoru, ale ona hláška o teplotě oleje tam uvnitř pořád je. Ujel jsem asi 20 km a nic na mne nejuklo, takže uvidíme. :mrk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja len nechapem preco mi hodi naraz hlasku Antipolution fault a ASR/ESP not function a nasledne prepne na usporny rezim.A zlaty klinec je to,ze diagnostikovali zly snimac tlaku paliva v palivovom cerpadle.Co s tym ma ESP/ASR ???????????????????:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

čaute všetci!!!dnes sa mi na palubnom počítači taktiež zobrazila hláška antipoluttion fault spolu s ASR/ESP not function, kontrolkou diagnostiky a kontrolkou ESP, následne ma preplo do núdzového režimu kedy motor nešlo vytočiť nad 2800ot/min, stalo sa mi to pri predbiehaní kedy som motor vytočil nad 3000ot/min a zrazu vyskočila tato hláška:o po následnom zastavení som počkal asi 3min a naštartoval, hláška ASR/ESP not function spolu s kontrolkou ESP sa stratila ale hláška antipoluttion fault zostala spolu s kontrolkou diagnostiky,pravdepodobne preto lebo si to zapamätalo chybu,pokračoval som v jazde a po chvíli zase naskočila hláška ASR/ESP not function s kontrolkou ESP, opäť som zastavil a vypol motor, počkal cca 3min a naštartoval motor hláška ASR/ESP not function sa stratila spolu s kontrolkou ESP, potom som na mieste pri zaradenom neutrale pridával plyn a po chvíli zase naskočila hláška ASR/ESP not function s kontrolkou ESP.Toľko môj podrobný opis toho čo sa mi prihodilo:).Viete mi poradiť v čom je problém???Za odpovede Vám Ďakujem!!!

Auto: P307, 2.0 HDi, 110K - 2001

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

ahojte vsetci!problem je odstraneny, hlaska antipoluttion fault spolu s ASR/ESP not function je odstranena dufam, ze mi uz nikdy nenaskoci tato hlaska;), a ze auto bude slapat bez problemov....problem bol v prasknutej hadici v nasavacom trakte neviem, ktora presne hadica to bola,poruchu mi odstranili v origo peugeotackom servise v pp,trochu im to trvalo nevedeli prist na chybu, ale nakoniec sa im to podarilo.:super:potlesk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...