Kubrt Odesláno 10. březen 2008 Sdílet Odesláno 10. březen 2008 Čau, dnes při nastartování (celou noc stál) se rozeběhly oba ventilátory chlazení plus se rozsvítilo STOP na palubovce. Při dalším pokusu se ventilátory rozeběhnou +STOP už při zapnutí klíčku. Po vypnutí dobíhá už jenom jeden cca 5minut. Voda dolita. Tušíte kde je chyba? P406 - 2,1TD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 10. březen 2008 Sdílet Odesláno 10. březen 2008 V elektrice. Buď ostalo slepené jedno ze tří relátek schovaných za přední maskou mezi saharama, nebo zmatkuje řídící jednotka na sahary a věci kolem nich - Bitron - ta je umístěná před levym předním kolem.Je tu taky možnost nefunkčních konektoru nebo kablíku okolo těchto věcí. [upravil dne 10/3/08 bagr] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 10. březen 2008 Sdílet Odesláno 10. březen 2008 jinak pokud budeš hledat najdeš zde jej máš na obr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Freedom Odesláno 10. březen 2008 Sdílet Odesláno 10. březen 2008 To samý mi dělalo na 1.9 turbu a po dvojí návštěvě orig. servisu kde mi vyměnili co se dalo a stejně to nepomohlo mi po telefonu zlaboroval závadu technik z JH - byly to relátka vpředu jak to popisuješ tak to je přesně ono. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 10. březen 2008 Sdílet Odesláno 10. březen 2008 relátko se může spéci a pak jsou problémy pasují tam relé škodovácký Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubrt Odesláno 11. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 11. březen 2008 Tak problém lechce vyřešen. Pro Ty co by se snad setkali s podobným problémem zkusím popsat. Problém byl v nedostatku chladící vody. Po tom co jsem auto nastartoval a bylo tam málo vody (na nádržce to vypadalo že je skoro plná, ale vešlo se tam skoro 0,4l) zřejmě auto přešlo do nějakého nouzového režimu a spouštělo větrák + STOP na palubovce už po sepnutí klíčku. Po tom co jsem dolil, jsem auto z obavy nestartoval a jen zkoušel zda se ventilátory sepnou \"na klíček\"což se stalo. A to byla chyba. Když jsem to i přes sepnuté ventilátory nastartoval, vše se za malého cuknutí motoru vrátilo do normálu. Takže závěr je - po dolití vody v tomto případě nestačí spínat klíček, ale nastartovat. [upravil dne 11/3/08 Kubrt] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Freedom Odesláno 11. březen 2008 Sdílet Odesláno 11. březen 2008 To je dobré vědět dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gen.Migen Odesláno 11. březen 2008 Sdílet Odesláno 11. březen 2008 To co je zde napsano jako řešeni problemu se mi nezda:myslim Myslim že nedostatek vody nemuže zpusobyt zapnuti ventlilatoru, ventilátor je řízen od teploty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubrt Odesláno 11. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 11. březen 2008 Původně zaslal: gen.Migen To co je zde napsano jako řešeni problemu se mi nezda:myslim Myslim že nedostatek vody nemuže zpusobyt zapnuti ventlilatoru, ventilátor je řízen od teploty. Takhle, jestli to tak není tak je to hrozně velká náhoda. Co jsem nad tím koumal mě to nepřijde zas tak nelogické. Není dostatek vody = signalizovat (STOP na přístrojovce) a snaha omezit dopady (sepnutí chlazení na plný výkon). Až bude čas zkusím to odsátím vody nasimulovat a prostudovat schema zapojení. [upravil dne 11/3/08 Kubrt] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave405 Odesláno 11. březen 2008 Sdílet Odesláno 11. březen 2008 Mě se to taky nezdá. Pokud máš málo vody, měla by se rozsvítit kontrolka na palubce o chybějící vodě. Pokud to budeš ignorovat a pokračovat bez vody dál je Tvůj problém. Kontrolka STOP podle mě signalizuje horší havarijní stavy než hladinu vody. Ty větráky by mohlo spouštět vadné teplotní čidlo, nebo relé, ale ta STOPka se mi nějak nezdá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubrt Odesláno 11. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 11. březen 2008 Původně zaslal: Dave405 Mě se to taky nezdá. Pokud máš málo vody, měla by se rozsvítit kontrolka na palubce o chybějící vodě. Pokud to budeš ignorovat a pokračovat bez vody dál je Tvůj problém. Kontrolka STOP podle mě signalizuje horší havarijní stavy než hladinu vody. Ty větráky by mohlo spouštět vadné teplotní čidlo, nebo relé, ale ta STOPka se mi nějak nezdá Každopádně to po dolití vody zmizelo. O víkendu to schválně zkusím s tím odsátím vody co to udělá. Dám vědět. Ne všechny palubovky jsou osazeny kontrolkou stavu chladící kapaliny. Teď mě spíš zajímá kam voda mizí [upravil dne 11/3/08 Kubrt] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 11. březen 2008 Sdílet Odesláno 11. březen 2008 a ty máš snímač hladiny v nádobce?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubrt Odesláno 11. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 11. březen 2008 Původně zaslal: sarkomi a ty máš snímač hladiny v nádobce?? No měl by být, fyzicky se budu muset přesvědčit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 11. březen 2008 Sdílet Odesláno 11. březen 2008 jo mám na mysli toto čidlo zda.li nedává ještě další impuls krom svítící kontrolky nedostatku chl.kapaliny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave405 Odesláno 11. březen 2008 Sdílet Odesláno 11. březen 2008 Původně zaslal: Kubrt Původně zaslal: Dave405 Mě se to taky nezdá. Pokud máš málo vody, měla by se rozsvítit kontrolka na palubce o chybějící vodě. Pokud to budeš ignorovat a pokračovat bez vody dál je Tvůj problém. Kontrolka STOP podle mě signalizuje horší havarijní stavy než hladinu vody. Ty větráky by mohlo spouštět vadné teplotní čidlo, nebo relé, ale ta STOPka se mi nějak nezdá Každopádně to po dolití vody zmizelo. O víkendu to schválně zkusím s tím odsátím vody co to udělá. Dám vědět. Ne všechny palubovky jsou osazeny kontrolkou stavu chladící kapaliny. Teď mě spíš zajímá kam voda mizí [upravil dne 11/3/08 Kubrt] No kde by mizela, v motorovém oleji přece Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 11. březen 2008 Sdílet Odesláno 11. březen 2008 Původně zaslal: Kubrt Původně zaslal: gen.Migen To co je zde napsano jako řešeni problemu se mi nezda:myslim Myslim že nedostatek vody nemuže zpusobyt zapnuti ventlilatoru, ventilátor je řízen od teploty. Takhle, jestli to tak není tak je to hrozně velká náhoda. Co jsem nad tím koumal mě to nepřijde zas tak nelogické. Není dostatek vody = signalizovat (STOP na přístrojovce) a snaha omezit dopady (sepnutí chlazení na plný výkon). Až bude čas zkusím to odsátím vody nasimulovat a prostudovat schema zapojení. [upravil dne 11/3/08 Kubrt] Tady je to schema. Poz. 41 - snimač nízké hladiny chladicí kapaliny žárovka \"r\" - kontrolka nízké hladiny chladicí kapaliny Poz. 16 - pojistky kabel M401 - kostra Jednoduché plavákové čidlo, které sepne obvod žárovky při nízké hladině vody. Žádné napojení na řj sahar nebo motoru. [upravil dne 11/3/08 bagr] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 11. březen 2008 Sdílet Odesláno 11. březen 2008 jo to jsem koukal je tam na čidle 3 pin konektor + - a k žárovce signál Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubrt Odesláno 12. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 12. březen 2008 Včera jsem jen v rychlosti zkoušel odpojit to čidlo. Nic se nestalo, ale jelikož podle schematu je tam celkem neprakticky zřejmě zapojen spínací kontakt tak to vlastně nic neznamená Uvidím o víkendu co to provede po odsátí vody nebo proklemování vodičů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.