Michal.B Odesláno 9. březen 2008 Sdílet Odesláno 9. březen 2008 Zdarec už mě sere to klepani při přejetí nerovnosti,tak jsem se rozhodl že vyměním stabilizatory.Mužete mi poradit co by tam ještě mohlo klepat.klepe něco ve předku i vzadu.Napište vaše zkušenosti co vam tam klepalo.Dík [upravil dne 9/3/08 Michal.B] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 9. březen 2008 Sdílet Odesláno 9. březen 2008 třeba volné tlumiče Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 9. březen 2008 Sdílet Odesláno 9. březen 2008 nebo urvany silenblok na rameni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 9. březen 2008 Sdílet Odesláno 9. březen 2008 O klepání toho tady jee.... Použij \"hledání\" Jen podotknu, že na přední nápravě maj vždy na svědomí klepání a buchotání tyhle věci v kroužku. [upravil dne 9/3/08 bagr] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gen.Migen Odesláno 9. březen 2008 Sdílet Odesláno 9. březen 2008 Muže klepat horni ložisko uložení tlumiče, a pak taky klasika spodní kulový čep kola. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 9. březen 2008 Sdílet Odesláno 9. březen 2008 Původně zaslal: gen.Migen Muže klepat horni ložisko uložení tlumiče, a pak taky klasika spodní kulový čep kola. Sice souhlasím s tím, že i tyto věci bohužel odcházejí, ale většinou neklepou tak razantně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 9. březen 2008 Sdílet Odesláno 9. březen 2008 Na zadní nápravě klepou vždy nejdřív ty červeně označený. Zelený pak vydržej mnohem dýl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 9. březen 2008 Sdílet Odesláno 9. březen 2008 horní ložisko jsem měl vyklepaný a neklepalo to ,co mne klepalo a dost byly stabilizační tyčky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 9. březen 2008 Sdílet Odesláno 9. březen 2008 A speciálně tenhle silentblok dostává do těla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 9. březen 2008 Sdílet Odesláno 9. březen 2008 Je mi jasný, že se časem vybije všecko a kontrola je na místě avšak exponovaný /klepající/ věci máš vyznačený. Nezapomeň si po výměně nechat srovnat geometrii - oplatí se to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pišta Odesláno 9. březen 2008 Sdílet Odesláno 9. březen 2008 Měl jsem taky hlavu jak škopek! Klepalo to vpředu i vzadu, jak kdy. Byl jsem na výměnu rozvodů a ejhle na co jsme přišli, byla volná NÁDRŽ. Mechoši ji přitáhli a je po klepání. Hodně úspěchů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.B Odesláno 9. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 9. březen 2008 Jak poznám jaky je pruměr te diry pouzdra stab.tyče na přední napravě?Je to podle roku vyroby nebo každy ma jiný? [upravil dne 9/3/08 Michal.B] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 9. březen 2008 Sdílet Odesláno 9. březen 2008 Původně zaslal: Michal.B Jak poznám jaky je pruměr te diry pouzdra stab.tyče na přední napravě?Je to podle roku vyroby nebo každy ma jiný? [upravil dne 9/3/08 Michal.B] přímo u prodejce podle vin či pokud bude fungovat service box Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.B Odesláno 9. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 9. březen 2008 Chci to objednavat pres net, na www.levneautodily.cz maji FB 21822 vnitřní průměr [mm]: 24 a FB 21821 vnitřní průměr [mm]: 23 tak nevím který vybrat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 10. březen 2008 Sdílet Odesláno 10. březen 2008 Vinko nevinko, prostě vlez pod auto se šuplerou a máš jistotu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 10. březen 2008 Sdílet Odesláno 10. březen 2008 nejsem si jist ale guma jsou pak o 1 mm menší 22 či 23 mm se mne zdá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 10. březen 2008 Sdílet Odesláno 10. březen 2008 V katalogu se orientuje prodejce podle pruměru stabilizační tyče / pokud ne podle vin /. Dej mu k dispozici oboje - mělo by se to shodovat. Měřit gumu je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 10. březen 2008 Sdílet Odesláno 10. březen 2008 podle vin jsem si našel že mám já přední 23 a zadní 21 a pokud jsem koukl dle elitu tak na muj typ je 24 a 23 mm [upravil dne 10/3/08 sarkomi] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.B Odesláno 15. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 15. březen 2008 Tak jsem dneska vyměnil všechny stabilizatory a čepy řízení, a je konečně klid,žádné klepání bouchání no prostě nic tak jak to ma byt.Jsem zvědavej jak dlouhou to zase vydrží dal jsem tam stabilizátory od Febi a čepy Delphi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomino Odesláno 16. březen 2008 Sdílet Odesláno 16. březen 2008 Původně zaslal: bagr A speciálně tenhle silentblok dostává do těla. Mají všechny 406 stejný průmer a šlo by najít objednací číslo tohoto silenbloku. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.