Marty Odesláno 7. březen 2008 Sdílet Odesláno 7. březen 2008 Ač jsem v historii hledal, jak jsem hledal, tak se mi nic nepodařilo najít. Potřeboval bychom poradit kudy nejlépe vypustit chladíci kapalinu a kde jsou odvzdušňovací místa. Jedná se o motor 1.9D používaná v 205/306/405. Díky za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 7. březen 2008 Sdílet Odesláno 7. březen 2008 Dole na chladiči, buď je tam výpustný kohout, a nebo se musí sundat hadice. Dále je zezadu na bloku šroub, ale ten se většinou nechává být, tam zbyde tak půl litru - takže je jednodušší vypustit jen na chladiči, nalít čistou vodu, znovu vypustit a dát novou směs. Odvzdušnění závisí na tom kterém konkrétním autě, zporavidla nahoře na chladiči, dále na tělesu termostatu a hadici k topení. Ne každé auto má všechna tato místa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 8. březen 2008 Sdílet Odesláno 8. březen 2008 Nebo má chladič dole jakoby k motoru plastovou zátku na plochý šroubovák, tak ji vzít šroubovákem akorát na to. Dost často je to vymačkané. Jo ovzdušnění jak píše oddie, většinou je to šroub na imbus s těsněním (nad termostem, trubce topení,). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.