Marcel505 Odesláno 6. březen 2008 Sdílet Odesláno 6. březen 2008 Tak jsem sehnal vývěvu na brzdy, ze Sierry. Je to skoro totožné, ale má to jeden malý háček. Má to dva výstupní vývody. Aby to bylo jasné, jedna trubka označená \"INLET\" je jasná, tam půjde hadice od hrnce, ale pak jsou tam DVĚ trubky, nad sebou, označené \"OUTLET\", na jednu bych napojil hadici co jde od sání, ale co s tím druhým vývodem??? Dostal jsem to v takovém stavu, že ty dva výstupy OUTLET jsou spojené hadičkou, ale to si myslím je kravina (je to tak focené i na nějakých prodejních fotkách). Řešil už někdo podobný problém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 7. březen 2008 Sdílet Odesláno 7. březen 2008 No zkusil bych, jestli je to takhle funkční, a pak bych se zařídil podle výsledku.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 8. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 8. březen 2008 Původně zaslal: Hafity No zkusil bych, jestli je to takhle funkční, a pak bych se zařídil podle výsledku.... No jo, ale vem si, že spojím dva výstupy, kam pak bude ten vytahovaný vzduch unikat ??? To nemůže dělat dobře tý membráně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 8. březen 2008 Sdílet Odesláno 8. březen 2008 No když budou spojený, tak bude unikat stejným směrem, bych si teda tipnul.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 8. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 8. březen 2008 Původně zaslal: Hafity No když budou spojený, tak bude unikat stejným směrem, bych si teda tipnul.... To bych je musel spojit a pak napojit do sání... Když je nechám spojený na tvrdo tak jak to je teď tak to nebude unikat nikam... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest M-A-X Odesláno 8. březen 2008 Sdílet Odesláno 8. březen 2008 jednu pripoj jak to bylo u stary vyvevy a druhou jednoduse zaslep Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 8. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 8. březen 2008 Původně zaslal: M-A-X jednu pripoj jak to bylo u stary vyvevy a druhou jednoduse zaslep Taky nad tím přemýšlím, ale co když to nevydrží membrána? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 9. březen 2008 Sdílet Odesláno 9. březen 2008 Původně zaslal: Marcel505 Původně zaslal: Hafity No když budou spojený, tak bude unikat stejným směrem, bych si teda tipnul.... To bych je musel spojit a pak napojit do sání... Když je nechám spojený na tvrdo tak jak to je teď tak to nebude unikat nikam... No já jsem myslel, že jsou spojený do společnýho vývodu.... Sem to špatně pochopil.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 9. březen 2008 Sdílet Odesláno 9. březen 2008 Původně zaslal: Marcel505 Původně zaslal: Hafity No zkusil bych, jestli je to takhle funkční, a pak bych se zařídil podle výsledku.... No jo, ale vem si, že spojím dva výstupy, kam pak bude ten vytahovaný vzduch unikat ??? To nemůže dělat dobře tý membráně... Tohle moc nechápu,co je to za vývěvu? Z diesela? Benzínové motory nemají vývěvy - podtlak pro posilovač se bere většinou ze sání a diesely mají mechanické vývěvy, protože v sání motoru není díky absenci škrtící klapky podtlak a pak nepotřebuješ nic napojovat k sání. Navíc, jak píšeš o unikání vytahovaného vzduchu, co tím myslíš? Ta vývěva nesaje pořád \"nějaký\" vzduch, ta nasaje ten vzduch , který je obsažen v té hadičce a u membrány posilovače a pak už jen drží podtlak, protože se tam nedostane jiný vzduch. Kdyby se stalo, že se tam dostává nový vzduch, je to porucha těsnosti a ztrácí se smysl a funkčnost, protože se ten podtlak nekoná a membrána a potažmo posilovač nebude funkční. Představ si, že pusou máš vytvořit podtlak v lahvi, nasaješ trochu vzduchu a je podtlak, který je konstantní, kdybys do dna vyvrtal dirku, neustále by si sál vzduch, ale podtlak nevytvoříš. U normálních vývěv je jen jeden vstup a to je od posilovače, těch pár prvních dávek vzduchu, co vyplivne (do vytvoření podtlaku) jde do ovzduší. BTW: u 605té mám Bendix, takže jiný systém, ale na dieselovým BMW jsem měl vývěvu na vačce ventilů pod víkem ventilů a vedla do ní jen jedna jediná hadice - od posilovače a vývěva si normálně odfoukla do prostoru vahadel. Je fakt, že z pod víka pak vedlo do sání takové odvětrání, ale to odvětrávalo celý karter. V podstatě by vývěva měla pracovat jen s tím jedním vstupem, nepotřebuje žádný odvod. [upravil dne 9.3.08 Kdo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest M-A-X Odesláno 9. březen 2008 Sdílet Odesláno 9. březen 2008 Původně zaslal: Marcel505 Původně zaslal: M-A-X jednu pripoj jak to bylo u stary vyvevy a druhou jednoduse zaslep Taky nad tím přemýšlím, ale co když to nevydrží membrána? Ja si myslim ze by to mela v pohode vydrzet. Nebo ty 2 vyvody nejak hadicema spoj do ty jedny co ti vede brzdovymu valci ale to by melo mit podobnej efekt jak kdyz jeden zaslepis. Zkusit to muzes a pripadne nova membrana neni zas tak draha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 9. březen 2008 Sdílet Odesláno 9. březen 2008 Původně zaslal: M-A-X Nebo ty 2 vyvody nejak hadicema spoj do ty jedny co ti vede brzdovymu valci ale to by melo mit podobnej efekt jak kdyz jeden zaslepis. Od brzdového válce nic nevede. Vede jen od posilovače a to je INLET. IMO žádný OUTLET pro funkci nepotřebuje. Zkusil bych to napojit tak, jak to je zaslepené. Možná tam ford má ještě něco sekundárního. Edit: o membránu bych se taky nebál. Takový podtlak, aby ji to nějak poškodilo neuděláš. [upravil dne 9.3.08 Kdo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest M-A-X Odesláno 9. březen 2008 Sdílet Odesláno 9. březen 2008 Původně zaslal: Kdo Původně zaslal: M-A-X Nebo ty 2 vyvody nejak hadicema spoj do ty jedny co ti vede brzdovymu valci ale to by melo mit podobnej efekt jak kdyz jeden zaslepis. Od brzdového válce nic nevede. Vede jen od posilovače a to je INLET. IMO žádný OUTLET pro funkci nepotřebuje. Zkusil bych to napojit tak, jak to je zaslepené. Možná tam ford má ještě něco sekundárního. Edit: o membránu bych se taky nebál. Takový podtlak, aby ji to nějak poškodilo neuděláš. [upravil dne 9.3.08 Kdo] Jo jasny. Sem si hned nevybavil jak a kam ty hadice vedou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 9. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 9. březen 2008 Kdo: Jo je z diesela, konrétně z 2,3 d Sierra. Zde je obrázek: Jde o tu nalevo, ta napravo je normální z 305, 309 apod. Mluvíme o té nalevo:dostal jsem jí tak, že ty dva vývody napravo mám taky spojené takhle hadičkou. To jsou dva vývody OUTLET. Ten vývod INLET není vidět, je z druhé strany a ten připojím na posilovač. M-A-X: Takže bych jedině spojil ty dva vývody OUTLET do jednoho a napojil to na sání. Dnes jsem v tom měnil olej, a už jen při otáčení rukou to dělá dost slušnej odfuk. Snad jsem to napsal pochopitelně... Teď ještě sehnat takový téčko... [upravil dne 9/3/2008 Marcel505] [upravil dne 9/3/2008 Marcel505] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 10. březen 2008 Sdílet Odesláno 10. březen 2008 Tak jukni pod kapotu nějaký dieselový Sierře a bude jasno! Mám ten dojem, že takhle propojený to je opravdu origoš, ale dojem není jistota.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest M-A-X Odesláno 10. březen 2008 Sdílet Odesláno 10. březen 2008 Jo ta vyveva asi vysava na obe strany. Origo peugeot vali jen na jednu stranu. Aspon to podle fotek tak vypada takze kdyz je spojis tak by to melo bez problemu valit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 10. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 10. březen 2008 Původně zaslal: Hafity Tak jukni pod kapotu nějaký dieselový Sierře a bude jasno! Mám ten dojem, že takhle propojený to je opravdu origoš, ale dojem není jistota.... V okolí žádná v dosahu, a sierra club dělá mrtvýho brouka... Původně zaslal: M-A-X Jo ta vyveva asi vysava na obe strany. Origo peugeot vali jen na jednu stranu. Aspon to podle fotek tak vypada takze kdyz je spojis tak by to melo bez problemu valit No jo, tlačí to vzduch ze dvou... No spojím je, a pak napojím na sání... To bude hukot... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.