Benyna Odesláno 6. březen 2008 Sdílet Odesláno 6. březen 2008 Zdravim, mám dotaz.... Mám 106 a nedrží mi otáčky i při zahřátí. Má tendenci se dusit..... Můžu poprosit o radu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub106GTI Odesláno 6. březen 2008 Sdílet Odesláno 6. březen 2008 Původně zaslal: Benyna Zdravim, mám dotaz.... Mám 106 a nedrží mi otáčky i při zahřátí. Má tendenci se dusit..... Můžu poprosit o radu? pokud ti to dělá jen při zahřátém motoru tak to vidím na teplotní čidlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blackthomas Odesláno 6. březen 2008 Sdílet Odesláno 6. březen 2008 a nebo vstřikování,blondýno...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benyna Odesláno 6. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 6. březen 2008 To víš že jo ... Ráďo!!!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kujon106 Odesláno 6. březen 2008 Sdílet Odesláno 6. březen 2008 Mě to dělala váha vzduchu, avšak nejenom na volnoběh, ale i při jízdě -> chcípání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kloudiss Odesláno 6. březen 2008 Sdílet Odesláno 6. březen 2008 me to delal krokovej motorek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Pepem Odesláno 19. duben 2008 Sdílet Odesláno 19. duben 2008 Mám podobný problem jako Benyna. P 106 1.2 92 , nedrží mi otáčky ani při zahřátí. Má tendenci se dusit a casto zhasne. Čím by to mohlo být a jak se ta závada dá odstranit? Předem díky za pomoc. [upravil dne 19.4.2008 Pepem] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kamart Odesláno 19. duben 2008 Sdílet Odesláno 19. duben 2008 měl jsem podobný problém, vyměnil jsem Lambdu a pomohlo to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Pepem Odesláno 20. duben 2008 Sdílet Odesláno 20. duben 2008 Původně zaslal: Kamart měl jsem podobný problém, vyměnil jsem Lambdu a pomohlo to Díky za tip. Tohle vyzkouším až později. Nechci do toho zatím nic moc vrážet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
khoobo Odesláno 21. duben 2008 Sdílet Odesláno 21. duben 2008 Ja mam zase opacny problem, nastartujem a otacky okamzite na 2500, ale po zahriati sa to ako tak upravi. Urcite sa to da nejako \"opravit\" aby otacky pri starte neboli take vysoke, ze? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kujon106 Odesláno 21. duben 2008 Sdílet Odesláno 21. duben 2008 khoobo> tak to bych tipoval na 100% že máš špatnou lambdu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
khoobo Odesláno 21. duben 2008 Sdílet Odesláno 21. duben 2008 Původně zaslal: kujon106 khoobo> tak to bych tipoval na 100% že máš špatnou lambdu No to je celkom mozne. Uz som sa aj pohraval s myslienkou, ze by som ju vymenil, ale chcem ju dat najprv zmerat. Rok dozadu na EK mi povedali, ze je OK. Ale pochybujem, ze bola od vyroby menena a ma za sebou podla tacha 155.000 km. Takze uz kludne moze byt K.O. Inac tej zlej lambde by zodpovedala aj zvysena spotreba - cca 11l/100km - v meste. Je to sice dost penazi cca 5000 SK origo ale asi s tym nic nenarobim, ze? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kamart Odesláno 22. duben 2008 Sdílet Odesláno 22. duben 2008 dak nekupuj origo..v CR se da sehnat levnej..me stala 1300,- a je to NGK:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.