blackthomas Odesláno 6. březen 2008 Sdílet Odesláno 6. březen 2008 Zdravím,potřeboval bych poradit s menším detailem,mám 306,když vezmu ostře zatáčku,tak mi probliknou kontrolky na baterku,teploty,a klasické stopky,nevíte někdo co by to mohlo býti,díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 6. březen 2008 Sdílet Odesláno 6. březen 2008 Podívej se na svorky AKB--budou volné-asi:roker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blackthomas Odesláno 6. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 6. březen 2008 Dík,nějáká bližší specifikace,co to jsou svorky AKB ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 6. březen 2008 Sdílet Odesláno 6. březen 2008 AKUBATERIE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blackthomas Odesláno 6. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 6. březen 2008 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 6. březen 2008 Sdílet Odesláno 6. březen 2008 AKB-akumulátor--baterie.Podívej se i na opačné konce kabelů--t.j.ukostření a očko na startéru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blackthomas Odesláno 6. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 6. březen 2008 to bude asi ono,před měsícem jsem měnil starter...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 6. březen 2008 Sdílet Odesláno 6. březen 2008 a pozapomněl dotáhnout kontakty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blackthomas Odesláno 6. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 6. březen 2008 doufám že jo,jinak to bude něco horšího a to bych nerad,každopádně ještě jednou dík:cool: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alena Vasková Odesláno 7. březen 2008 Sdílet Odesláno 7. březen 2008 Ahoj všichni, jsem zde nová, vlastním kluka Otíka Peugeota 306, je s ním super pojezd, ale předevčírem mi zkomplikoval poprvé život a tak prosím o radu. Ráno jsem v pohodě nastartovala, odjela do práce a odpo už jsem ho ani neotevřela, prostě totálně prázdný, dobře říkám si baterka kaput, /baterka byla ještě origin. franc./koupím novou, ještě říkám nabitou, opět ráno nastartuji a odpo nic, k vzteku:grr, tak že zase stejný postup, nastartovat přes kabely, v tom už jsem fakt dobrá, jedu tedy tam kde jsem baterku koupila, ale jasně že jsem ji přes noc nabila, byla totálně vycucaná, tam všechno změřili a nic, pouze mi ten dotyčný říkal, že mi něco bere štávu, prý má být optimálně odběr jen 0,05 a já měla 0,13!Chlapi mi tedy sundali radio, klaksony-ten mi blbnul a odpojili zadní vyhřívání, ted tedy zase jezdím, ale bez tak závada nevyjasněna, Poraďte:myslim. Děkuji Ája Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitin Odesláno 7. březen 2008 Sdílet Odesláno 7. březen 2008 Původně zaslal: Alena Vasková Ahoj všichni, jsem zde nová, vlastním kluka Otíka Peugeota 306, je s ním super pojezd, ale předevčírem mi zkomplikoval poprvé život a tak prosím o radu. Ráno jsem v pohodě nastartovala, odjela do práce a odpo už jsem ho ani neotevřela, prostě totálně prázdný, dobře říkám si baterka kaput, /baterka byla ještě origin. franc./koupím novou, ještě říkám nabitou, opět ráno nastartuji a odpo nic, k vzteku:grr, tak že zase stejný postup, nastartovat přes kabely, v tom už jsem fakt dobrá, jedu tedy tam kde jsem baterku koupila, ale jasně že jsem ji přes noc nabila, byla totálně vycucaná, tam všechno změřili a nic, pouze mi ten dotyčný říkal, že mi něco bere štávu, prý má být optimálně odběr jen 0,05 a já měla 0,13!Chlapi mi tedy sundali radio, klaksony-ten mi blbnul a odpojili zadní vyhřívání, ted tedy zase jezdím, ale bez tak závada nevyjasněna, Poraďte:myslim. Děkuji Ája No to by měl někdo změřit u těch věcí, co ti odpojili vylučovací metodou. Ne odpojit všechno najednou, ale postupně a každé jednotlivě proměřit ampérmetrem a voltmetrem. Já bych tipnul ten klakson, protože má trvalé napětí a pak může i po odpojeném klíčku probíjet. Nebo rádio, které má trvalý proud a pokud má nějakou vadnou součástku, může se to stát taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alena Vasková Odesláno 7. březen 2008 Sdílet Odesláno 7. březen 2008 Dík za rychlou odpověd, mě ten klakson zlobil od té doby co, jsem Otíka koupila, vždy jsem si zatrubkala jednou a pak už nic až zase po dalším nastartování. Budu muset koupit nové, prý radši nové, protože v bazaru na tom budu za chvíli stejně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 7. březen 2008 Sdílet Odesláno 7. březen 2008 Dobíjení kontrolovali? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alena Vasková Odesláno 7. březen 2008 Sdílet Odesláno 7. březen 2008 Dobíjení je v poho,ale dokáže mi někdo říct, kolik tedy může být při měření v klidovém stavu odběr, aniž by to ovlivnilo pojízdnost auta? Je to opravdu těch 0,05?? Mě se zdá, že i těch 0,13 není moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 7. březen 2008 Sdílet Odesláno 7. březen 2008 Těch 0,13 je moc, kolik má být skutečně je těžko říct. Něco bere dálkové ovládání (je trvale v pohotovosti na příjmu), něco může alarm, něco rádio, aby nezapomnělo stanice a něco (u nových aut) řídící jednotka, např. pamatuje si, jaká teplota byla posledně nastavena, atd. Takže přesné číslo se nedá určit, u nových aut je to skoro víc, než u starých. Také záleží, za kolik minut po vypnutí měříš - obvody usínají postupně, měřit je potřeba až tak po 5 minutách po vypnutí všeho (pouze kapotu si nechat otevřenou). Je potřeba postupovat systematicky, odpojovat postupně podezřelé obvody. S nákupem houkaček nespěchej, nejprve to prověř. Může být svod i v kabeláži - prodřený kabel, špína, vlhkost. Ta baterka, kterou jsi vyhodila, byla asi dobrá - můžeš ji získat zpět? [upravil dne 7.3.2008 P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alena Vasková Odesláno 7. březen 2008 Sdílet Odesláno 7. březen 2008 Ne, ne baterku původní vozím furt v kufru. No pustíme se příští týden do toho. Letos mu bude 10 let Jinak moc děkuji vše za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 7. březen 2008 Sdílet Odesláno 7. březen 2008 Starou baterku ihned nabij, nesvědčí jí být ve vybitém stavu. Pak může ještě sloužit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 7. březen 2008 Sdílet Odesláno 7. březen 2008 nesvítí ti někde třeba žárovka?kufr přihrádka spolujezdce?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alena Vasková Odesláno 7. březen 2008 Sdílet Odesláno 7. březen 2008 nesvítí Ti mi nic, to všechno už jsme prošli, baterku dám hned dnes nabít přes noc, každopádně až na to příjdem určitě dám vědět, za chvíli jedu z práce, tak to bude zase hop nebo trop:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alena Vasková Odesláno 11. březen 2008 Sdílet Odesláno 11. březen 2008 Ahoj všichni, tak jak dopadla má anabáze ohledného mého Otíka? Tak včera jsme opět všechno změřili a zase všechno zapojili. Tak že na první změření v klidu to skočí na 0,14,ale hned to spadne na 0,03. Dnes ráno jsem v pohodě nastartovala. Kluci nemůže to být tím, že by se mi nějak zasekávalo odmražování zadního skla či něco podobného? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.