Bret Odesláno 5. březen 2008 Sdílet Odesláno 5. březen 2008 Tak jsem včera zjistil při jízdě z práce, že mám vyšší volnoběžné otáčky (okolo 1000 jako při studeném motoru). Po dojezdu domů jsem na to mrknul a zjistil jsem, že nefunguje ten podtlakový regulátor, z kterého jde lanko k čerpadlu. Sundal jsem tu hadičku, co k tomu vede, znovu nasadil a začalo to fungovat. Myslel jsem, že byla pouze uvolněná ta hadička. Dnes při cestě do práce jsem to pozoroval, vše fungovalo až do ohřátí motoru. Pak se zase otáčky zvedly. Po dojezdu do práce jsem sundal tu hadičku a přiložil k prst a žádný podtlak se neprojevil. Prošel jsem si diskuzi a nikde jsem na podobný problém nenarazil. Nevím, co v té hadičce má vytvářet podtlak? Můžete poradit prosím?? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bret Odesláno 5. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 5. březen 2008 Tak to vypadá na nějaké čidlo teploty. Do cca 70st.C to funguje normálně a při zahřátí to začíná blbnout. Podtlak funguje. Neví někdo, které čidlo to řídí, mám ty čidla tři-dvě před termostatem a jedno za. Nechce se mi kupovat všechny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bret Odesláno 6. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 6. březen 2008 Nikdo neví? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bret Odesláno 11. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 11. březen 2008 Tak jsem na doporučení zde na foru i na foru Dieselpower vyměnil čidlo teploty motoru (zelené). Po vyzkoušení, kdy jsem ujel asi 15 km, auto se zahřálo, vše vypadalo dobře. Když jsem dojížděl domů tak mi otáčky znovu vyskočily na 1000 ot. Zkusil jsem na chvíli zapnout klimu a po vypnuti otáčky klesly ale za chvíli znovu naskočily. Tak jsem pokus z klimou opakoval a vjel do garáže. Po vypnutí klimy otáčky zase spadly. Pak už jsem šel znechucen domů. Nevím už co s tím. Nevím jestli to nesouvisí s klimou, nějaké čidlo, ale nevím jaké. Uvažuju, že volnoběh předělám na tvrdo a bude klid:nevim. Takže čestvý poznatek, při cestě do práce nepomohlo ani zapnutí a vypnutí klimy. Jak se to zahřálo na cca 75st. C tak otáčky skočily na 1000 a držely celou dobu. [upravil dne 12.3.2008 Bret] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenda-406 Odesláno 11. březen 2008 Sdílet Odesláno 11. březen 2008 Tak že jde o problem s otačkama?Děla to i při volnoběhu????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bret Odesláno 12. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 12. březen 2008 Jo blbne jen volnoběh, při jízdě se to nepozná. Nemáte někdo el. schéma, kam je připojená elektrika od toho podtlakového regulátoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenda-406 Odesláno 12. březen 2008 Sdílet Odesláno 12. březen 2008 No tak otačky ve volnoběhu se seřídit nedaj ponevadž jsou seřízeny digitalně takže je seřídit nemužeš!!!!!Myslím si že určitě to dělá KROKOVÝ MOTOREK.Zkus ho vyčistit a nebo vyměnit:papaKrokový motorek ti hlídá otačky:superBude to on určitě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subin Odesláno 12. březen 2008 Sdílet Odesláno 12. březen 2008 Původně zaslal: Zdenda-406 No tak otačky ve volnoběhu se seřídit nedaj ponevadž jsou seřízeny digitalně takže je seřídit nemužeš!!!!!Myslím si že určitě to dělá KROKOVÝ MOTOREK.Zkus ho vyčistit a nebo vyměnit:papaKrokový motorek ti hlídá otačky:superBude to on určitě Mám za to,že diesel KROKOVÝ MOTOREK nemá [upravil dne 12/3/08 subin] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenda-406 Odesláno 12. březen 2008 Sdílet Odesláno 12. březen 2008 Původně zaslal: subin Původně zaslal: Zdenda-406 No tak otačky ve volnoběhu se seřídit nedaj ponevadž jsou seřízeny digitalně takže je seřídit nemužeš!!!!!Myslím si že určitě to dělá KROKOVÝ MOTOREK.Zkus ho vyčistit a nebo vyměnit:papaKrokový motorek ti hlídá otačky:superBude to on určitě Mám za to,že diesel KROKOVÝ MOTOREK nemá [upravil dne 12/3/08 subin] čoveče myslíš že fakt nema??????:myslim:myslimJa myslím že má,jako benzín proč by v tom měl byt rozdíl:myslimKdyby neměl tak co by co by místo něho bylo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bret Odesláno 12. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 12. březen 2008 Ne, nemá krokový motorek, otáčky se seřizují přímo na čerpadle. Dneska jsem vytáh ten elektrický bazmek, který ovládá podtlak a zkusím vyčistit konektory. Zítra s uvidí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bret Odesláno 22. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 22. březen 2008 Tak závada odstraněna. Na vině byl elektroventil, co otvítá podtlak. Přehříval se a blbnul. Sehnal jsem jiný na vrakáči a je po problému:cool: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.