Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

regulace volnoběžných otáček


Bret

Recommended Posts

Tak jsem včera zjistil při jízdě z práce, že mám vyšší volnoběžné otáčky (okolo 1000 jako při studeném motoru). Po dojezdu domů jsem na to mrknul a zjistil jsem, že nefunguje ten podtlakový regulátor, z kterého jde lanko k čerpadlu. Sundal jsem tu hadičku, co k tomu vede, znovu nasadil a začalo to fungovat. Myslel jsem, že byla pouze uvolněná ta hadička. Dnes při cestě do práce jsem to pozoroval, vše fungovalo až do ohřátí motoru. Pak se zase otáčky zvedly. Po dojezdu do práce jsem sundal tu hadičku a přiložil k prst a žádný podtlak se neprojevil. Prošel jsem si diskuzi a nikde jsem na podobný problém nenarazil. Nevím, co v té hadičce má vytvářet podtlak? Můžete poradit prosím?? Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to vypadá na nějaké čidlo teploty. Do cca 70st.C to funguje normálně a při zahřátí to začíná blbnout. Podtlak funguje. Neví někdo, které čidlo to řídí, mám ty čidla tři-dvě před termostatem a jedno za. Nechce se mi kupovat všechny. :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem na doporučení zde na foru i na foru Dieselpower vyměnil čidlo teploty motoru (zelené). Po vyzkoušení, kdy jsem ujel asi 15 km, auto se zahřálo, vše vypadalo dobře. Když jsem dojížděl domů tak mi otáčky znovu vyskočily na 1000 ot. Zkusil jsem na chvíli zapnout klimu a po vypnuti otáčky klesly ale za chvíli znovu naskočily. Tak jsem pokus z klimou opakoval a vjel do garáže. Po vypnutí klimy otáčky zase spadly. Pak už jsem šel znechucen domů. Nevím už co s tím. Nevím jestli to nesouvisí s klimou, nějaké čidlo, ale nevím jaké:(. Uvažuju, že volnoběh předělám na tvrdo a bude klid:nevim.

Takže čestvý poznatek, při cestě do práce nepomohlo ani zapnutí a vypnutí klimy. Jak se to zahřálo na cca 75st. C tak otáčky skočily na 1000 a držely celou dobu. :(

[upravil dne 12.3.2008 Bret]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Zdenda-406

No tak otačky ve volnoběhu se seřídit nedaj ponevadž jsou seřízeny digitalně takže je seřídit nemužeš!!!!!Myslím si že určitě to dělá KROKOVÝ MOTOREK.Zkus ho vyčistit a nebo vyměnit:papaKrokový motorek ti hlídá otačky:superBude to on určitě:super

Mám za to,že diesel KROKOVÝ MOTOREK nemá:myslim

[upravil dne 12/3/08 subin]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: subin

Původně zaslal: Zdenda-406

No tak otačky ve volnoběhu se seřídit nedaj ponevadž jsou seřízeny digitalně takže je seřídit nemužeš!!!!!Myslím si že určitě to dělá KROKOVÝ MOTOREK.Zkus ho vyčistit a nebo vyměnit:papaKrokový motorek ti hlídá otačky:superBude to on určitě:super

Mám za to,že diesel KROKOVÝ MOTOREK nemá:myslim

[upravil dne 12/3/08 subin]

čoveče myslíš že fakt nema??????:myslim:myslim:myslimJa myslím že má,jako benzín proč by v tom měl byt rozdíl:myslimKdyby neměl tak co by co by místo něho bylo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...