Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

307new


Guest xdevon

Recommended Posts

zdarec,mám tohle auto měsíc a všimnul jsem si tohodle.Když je motor studený a chci podřadit ze 3-ky na 2-ku tak tam 2-ka jde dát pod 30km/hod.jak se motor zahřeje tak je to vpoho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle mne dela taky, parkuju cely rok venku a v zime mi tam jdou vsechny rychlosti spatne, nejhur dvojka. Resila jsem, jestli nemam malo nejakyho oleje v prevodovce, ale kdyz je teplo, tka to nedela. Prijde mi, jako kdyby ten olej tam nejak ztuhl nebo co. Al enejsem mechanik, jsou to jen moje domnenky. Jakmile se motor zahreje, taky je to v pohode. Treba se nekdo najde a bude vedet vic;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, ty převodovky jsou nějaký mizerný. Už jsem si ale zvykl. Kvalty tam nervu, když už potřebuju řadit do méně přirozených rychlostí za vyšších otáček, dávám meziplyn (meziplyn neznamená jen vytočit motor, víme). Jinak za studena (za mraziva obzvášť) jdou kvalty hodně ztuha (1,2) Během minuty už standardně. Když není velká zima, tak to funguje normálně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj přesně tak.ale docela mě sklamalo ještě to řazení,že musím motor více točit,že motor tahne na 1600ot/min.trojku tam dávam kolem 50,pod 50 \"hrčí interier\" jakoby bych se rozjížděl na 2-ku.benzinovém passatu můžu trojku zařadit ve 30km/hod a vpoho to vytahne.

i 4-ku tam musím dat kolem 70,též hrčí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1,6 HDI 66kW

tak já tu trojku i čtverku dám,ale to auto drnčí jako by nechtělo jet a pak se rozjede.zkrátka jako kdyby jsi jel 5km/hod a chtěl by ses rozjet na dvojku-začne ti drnčet interier.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: xdevon

jj přesně tak.ale docela mě sklamalo ještě to řazení,že musím motor více točit,že motor tahne na 1600ot/min.trojku tam dávam kolem 50,pod 50 \"hrčí interier\" jakoby bych se rozjížděl na 2-ku.benzinovém passatu můžu trojku zařadit ve 30km/hod a vpoho to vytahne.

i 4-ku tam musím dat kolem 70,též hrčí

Tohle mi nedělá. Nemá to rádo nízké otáčky (chybí ten správnej tah), ale interiér nehrčí. K cukání a poskakování dochází pod 1000 ot. nebo pod 1200 při čerstvém nastartování studeného motoru) Mám 1,6 benzín. Ve městě 50 jezdím na čtyřku v pohodě. Samozřejmě na rychlejší akceleraci je lepší podřadit na 3. Při 2500 je výkon už slušnej, 3500 je myslím maximální krouťák a 4500 maximální výkon (nevím přesně, nevzpomínám si)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no a ještě teď musím vyřešit tohle.v sobotu jak byla ta vychřice,tak nám z paneláku uletěl plech a přistálo to na autě vedle a mě to ťuklo čelní sklo a zbytky asfaltu a betonu poťukaly střechu.tak to mosím eče pořešit,kua

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...