honza.po Odesláno 3. březen 2008 Sdílet Odesláno 3. březen 2008 Moc rád bych věděl (406 1,8 16V) co to je při nastartování studeného motoru jsou slyšet otáčky nějakého motorku trvá to různě dlouho a jde to z levé strany jako pod pojistkovou skříňkou dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bure Odesláno 3. březen 2008 Sdílet Odesláno 3. březen 2008 Původně zaslal: honza.po Moc rád bych věděl (406 1,8 16V) co to je při nastartování studeného motoru jsou slyšet otáčky nějakého motorku trvá to různě dlouho a jde to z levé strany jako pod pojistkovou skříňkou dík. a urciteto jde z leve strany, ja mel zas za to, ze to jde z prave strany, aby se nakonec ukazalo, ze je to stropni vetracek senzoru klimatizace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
genzer Odesláno 4. březen 2008 Sdílet Odesláno 4. březen 2008 a nejde ten zvuk nahodou z jakoby predniho levyho podbehu?zvuk to ma jako vysavac? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza.po Odesláno 4. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 4. březen 2008 Tak to je přesně ono jakoby z podbehu a zvuk jako vysavač [upravil dne 4.3.2008 honza.po] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
genzer Odesláno 4. březen 2008 Sdílet Odesláno 4. březen 2008 to mam taky,nevim jak se to jmenuje,vhani to vzduch do sani(podle me) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginho_cz406 Odesláno 5. březen 2008 Sdílet Odesláno 5. březen 2008 Tak to nevím o co jde, ale uzajímá mě to :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 5. březen 2008 Sdílet Odesláno 5. březen 2008 o tom vhánění vzduchu jsem slyšel čili četl v knize Jak na to strana 205, Motory 1,8 jsou vybaveny ještě systémem vhánění přídavného vzduchu.Tento systém je konstruován pro snižování výfukových emisí v časovém úseku mezi prvnínm nastartováním motoru a až do doby,kdy katalyzátor dosáhne pracovní teploty. Systém se skládá ze vzduchového kompresoru,který je montován na přední levé straně vozidla,ventilu sekundárního vzduchunamontovaného k držáku v přední části hlavy válců,potrubí spojujícího ventil s výfukovým potrubím a propojovacích vzduchových hadic. Systém pracuje mezi 10 a 45 s po nastartování motoru,v závislosti na teplotě kapaliny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
genzer Odesláno 5. březen 2008 Sdílet Odesláno 5. březen 2008 ja to mam na 2.0 16v Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Semafor Odesláno 5. březen 2008 Sdílet Odesláno 5. březen 2008 Taky vysavam, ale pouze kdyz je venkovni teplota mezi 20-25 stupni C a nebo vlazny motor. Jinak v tomhle stavu jsem prakticky neopojizdnej a musim cekat az to prestana, protoze se motor pri pridani plynu zacne dusit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
genzer Odesláno 6. březen 2008 Sdílet Odesláno 6. březen 2008 Původně zaslal: Semafor Taky vysavam, ale pouze kdyz je venkovni teplota mezi 20-25 stupni C a nebo vlazny motor. Jinak v tomhle stavu jsem prakticky neopojizdnej a musim cekat az to prestana, protoze se motor pri pridani plynu zacne dusit. hele,me to zase fouka,kdyz je venku kolem 16 stupnu a nebo dasli starty,kdyz je motor uz vlazny.ale jezdim s tim,nedusi se pri pridani plynu,vetsinou to vrci kolem 30sec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.