Jamesz Odesláno 3. březen 2008 Sdílet Odesláno 3. březen 2008 Měl bych dotaz zda-li je normalní chování. Úplně nalevo je ukazatel teploty chadící kapaliny (pokud se nepletu), tak po 5-10 jizdy je na 90 stupních a výš uz nikdy nešel. Při delším vypnutím motoru (přes noc atp). je na \"nule\". Když kousem \"popojedu\" vypnu auto za cca 20-30 minut jdu opet startovat tak po zalozeni klicku, rucicka automaticky \"vyjede\" a začíná na 90 stupnich. Po půl (až 3/4) roku od koupě, začaly pištět brdy v malých rychlostech a dobržďování, dá se to nějak řešit? (kotouče stále originál - nesjeté). Známí říkal, že kotouče mají mírný drážky a musety by se přebroutit?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 4. březen 2008 Sdílet Odesláno 4. březen 2008 Původně zaslal: J@mezs Měl bych dotaz zda-li je normalní chování. Úplně nalevo je ukazatel teploty chadící kapaliny (pokud se nepletu), tak po 5-10 jizdy je na 90 stupních a výš uz nikdy nešel. Při delším vypnutím motoru (přes noc atp). je na \"nule\". Když kousem \"popojedu\" vypnu auto za cca 20-30 minut jdu opet startovat tak po zalozeni klicku, rucicka automaticky \"vyjede\" a začíná na 90 stupnich. Po půl (až 3/4) roku od koupě, začaly pištět brdy v malých rychlostech a dobržďování, dá se to nějak řešit? (kotouče stále originál - nesjeté). Známí říkal, že kotouče mají mírný drážky a musety by se přebroutit?! 1, tady by to chtělo zdiagnostikovat sdružene přístroje , bud bude chybička v nich nebo v samotnem teplotním snímači , možna jen oxidace apodobně . 2, drážky na kotoučích nevěstí nic dobrého ale taky nemusí být příznakem onoho pištění , záleží na typu použitých brzd. destiček , tady bych to viděl na pročištění a lehké sražení hran brzd. obložení. Přeji příjemný den a jsem s pozdravem Trávniček Petr skladník Peugeot DOMANSKÝ, spol. s r.o. koncesionář PEUGEOT, CITROEN, HYUNDAI, MITSUBISHI INFO: prodej náhradních dílů: +420 284 000 542 Internet: www.domansky.cz E-mail: skladnik.peugeot@domansky.cz PRAHA-ZDIBY - 0km Teplické dálnice D8/E55 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jamesz Odesláno 18. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 18. březen 2008 1) Šlo mi spíš o to, zda-li se teplota chadící kapaliny takhle u tohoto motoru pohybuje, nebo jestli 90 je už moc a chyba je v čidle, budíku nebo podobně. 2) brzdy jsou stále komplet originál od výroby, nic neměněno... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 19. březen 2008 Sdílet Odesláno 19. březen 2008 Původně zaslal: J@mezs 1) Šlo mi spíš o to, zda-li se teplota chadící kapaliny takhle u tohoto motoru pohybuje, nebo jestli 90 je už moc a chyba je v čidle, budíku nebo podobně. 2) brzdy jsou stále komplet originál od výroby, nic neměněno... 1) teplota se pohybuje 80-85 2) tady bych opravdu viděl na to mrknout ,pročistit a vyzkoušet . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homat Odesláno 21. březen 2008 Sdílet Odesláno 21. březen 2008 motor používá řízený termostat. Informace, které se zobrazují na štítu přístrojů jsou pouze informativní a neodpovídají skutečným honotám. Pracovní rozsah řízeného termostatu je od 89 do 105 C v závislosti na režimu a teplotě motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 21. březen 2008 Sdílet Odesláno 21. březen 2008 Původně zaslal: homat motor používá řízený termostat. Informace, které se zobrazují na štítu přístrojů jsou pouze informativní a neodpovídají skutečným honotám. Pracovní rozsah řízeného termostatu je od 89 do 105 C v závislosti na režimu a teplotě motoru. To je možné, moje 607 drží teplotu na 90 za každých okolností (tedy od studena normálně stoupá od 0, ale jak se zahřeje, už se ani nehne). Asi je nastavená výchylka ručičky nějakým trimrem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jamesz Odesláno 21. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 21. březen 2008 Tak to v tom případku mám stejné chování jako Olda607...do 10 minut to vyjede je to furt na 90 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.