Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

spodni kryt motoru


bure

Recommended Posts

zdarvim forum,

.. neopatrnou riskantni jizdou se mi dnes povedlo urvat spodni kryt motoru, ale nastesti tak ze pujde spravit, ale je na nem takove polstrovani, k cemu to tam je ? to ma chranit nejakej dil vespod proti tomu kdyby se ten kryt prohnul takze by narazil do motoru ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: I3enny

Jestli si to dobre pamatuju tak tam jsou matky s velkejma podlozkama a ty srouby drzi na kastli ne?

je to takovej divnej sroub s sirokou zaoblenou hlavou je trosku zkovanej bo co, tak ze ma uprostred vetsi prumer nez na spicce a pate u hlavy, da se dotahnout jen o 90, pak tam jako neco precvakne a zecne se protacet .... jsem ted pres vikend menil olej a asi to blbe dotahl a jak pod piskota dneska fouklo, zrejme se to uvolnilo a kryt upadl, nastesti se moc neznicil, takze novej kupovat nemusim, ale ty srouby uz jsem fakt nenasel :cool:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: mifa

Nebo prostě vzít vetší podložku,šroub a matku a je hotovo.

... mozna to tak dopadne, se mi ty srouby stejne zdaly takovy divny, tak to o vikendu prikurtuju poradne a bude klid, jen budu plakat az to pri dalsi vymene oleje zase budu cele rozsroubovavat, oni ty originalni srouby byly takovy divny, ale snadny na demontaz :cool:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty \"šrouby\" se dají za pár korun běžně koupit u každýho Peugeot dealera. Jedná se jen o takový klip. Pokud tam nedrží , je lepší současně koupit i ten protikus, do kterého se klip zatlačí. Při vyndavání stačí jen otočit o 90st. a vytáhnout.

[upravil dne 4/3/08 hlavatka]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: bure_406

Původně zaslal: I3enny

Jestli si to dobre pamatuju tak tam jsou matky s velkejma podlozkama a ty srouby drzi na kastli ne?

je to takovej divnej sroub s sirokou zaoblenou hlavou je trosku zkovanej bo co, tak ze ma uprostred vetsi prumer nez na spicce a pate u hlavy, da se dotahnout jen o 90, pak tam jako neco precvakne a zecne se protacet .... jsem ted pres vikend menil olej a asi to blbe dotahl a jak pod piskota dneska fouklo, zrejme se to uvolnilo a kryt upadl, nastesti se moc neznicil, takze novej kupovat nemusim, ale ty srouby uz jsem fakt nenasel :cool:

Hlavně to nejsou šrouby, které se šroubují, ale jenom se zatlačí a ony drží. Při demontáži se otočí o 90 stupňů (roztáhne se úchytná pružina) a vytáhnou se ven. Důležité tedy je, aby při zatlačení zapadly plochou do pružiny a potom by měly držet (nic se nedotahuje).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Leo

Hlavně to nejsou šrouby, které se šroubují, ale jenom se zatlačí a ony drží. Při demontáži se otočí o 90 stupňů (roztáhne se úchytná pružina) a vytáhnou se ven. Důležité tedy je, aby při zatlačení zapadly plochou do pružiny a potom by měly držet (nic se nedotahuje).

aha, takze jsem se zjevne netrefil spravne do diry, asi uz starnu ... :D:D:D diky za radu :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 10 měsíců později...

No nazdar

Dneska mi volala žena že z auta na dalnici uletel spodný kryt motora a že po nem prešlo pár kamionov a že ho išla hladať a neni ho. Že je nekde tam. Tak si dam zajtra za svetla asi prechádku po pri dialnici možno budem mať kliku a ešte tam bude. Alebo bude v poli, a zrovna je to rozmrznuté tak už sa neviem dočkať. Asi si zbalím aj lahvinku na tú túru.;)

A novy stojí 260 €.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, s tim krytem jsm mel taky problemy, nechapu to, ale zniceho nic nekam odesly ty dve zadni matky, takze ten kryt drzel jen za ty srouby vepredu (to je ta lepsi varianta) :)... a zjistil jsem to tak, ze kdyz jsem jel tak se ten kryt odporem vzduchu zvednul, ale kdyz jsem pribrzdil, tak jsem slysel takove dreni o cestu jak se ten kryt zase na ni polozil :)... furt jsem uvazoval co to muze byt :)

az jsem to zjistil, jeste jsem musel zrovna couvnout (to bylo to horsi, jeste, ze to byla sterkovka) a pak jsem koupil ve skode ty jejich plisky na tapecirung a hodil tam matky.. zatim drzi :)

jinak ti preji hodne stesti pri hledani, asi budes prvni, kdo letos udela prvnich sto jarnich kilometru :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 5 měsíců později...

Ahoj, ja bych potreboval ten kryt koupit, protoze na aute nebyl uz kdyz jsem ho kupoval.

Chtel bych se zeptat jestli je stejnej na novej i starej model. V Kelly maj tri, z toho dva jsou pro benzin a jeden pro naftu, a ten ma oznaceni [-03/99]. Tak nevim jestli je to starej model a pro novej nemaj, nebo jak. Dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...