Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nakódování klíče k dálkovému ovl. centrálu.


Edd

Recommended Posts

Po výměně baterie v ovladači klíčku mi nefungoval centrál u P206 r.v. 1999 na dálkové ovládání. Na fóru jsem nikde konkrétní způsob nakódování pro tento vůz nenašel. Protože jsem jej zjistil jinde, alespoň se podělím jak na to, pokud je někdo v podobné situaci. Pro upřesnění se jedná o klíček s jedním tlačítkem. 1. podržet tlačítko ovladače v klíčku, dokud dioda nepřestane blikat, pak pustit 2. Pak v blízkosti vozidla dvakrát po sobě znovu zmáčknout tlačítko 3. Klíč strčit do spínačky a nejméně na tři vteřiny zapnout zapalování 4. Vynout zapalování, vytáhnout klíček a mělo by to fungovat. Alespoň u mne, se takto ovladač nakódoval a znovu f u n g u j e .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 roky později...
Guest maniaksoft

Výměna elektrického článku

dálkového ovladače

Informace o vybitém elektrickém

článku je podána řidiči pomocí

zvukového signálu a hlášení

\"Vybitý el. článek dálkového

ovladače\" na vícefunkčním displeji.

Pro vyměnění el. článku vyšroubujte

šroubek a otevřete ovladač v

blízkosti ouška pomocí mince

(článek CR 2016/3 V).

Pokud po výměně článku není

dálkový ovladač funkční, proveďte

jeho opětnou aktivaci.

Opětná aktivace dálkového

ovladače

☞ Vypněte zapalování.

☞ Znovu zapněte zapalování.

☞ Stiskněte tlačítko A.

☞ Vypněte zapalování a vysuňte klíč

s dálkovým ovladačem ze spínací

skřínky. Dálkový ovladač je znovu

funkční.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Zdravím Vás tady všechny !!! Mám problém s dálkáčem na centrál. Vše to začalo tím, že mi odešla páčka blinkru a díky páčce jsem musel vyměnit celý COM. Po výměně COMu mi nejde dálkáč. Centrál jde, ale ne na dálku. Když nový COM odpojím a připojím ten starý, tak dálkáč jde. Co s tím ? Díky

PEUGEOT 206, r.v. 2002, 1,4 HDI

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak toto jsem zkoušel:

Opětná aktivace dálkového

ovladače

☞ Vypněte zapalování.

☞ Znovu zapněte zapalování.

☞ Stiskněte tlačítko A.

☞ Vypněte zapalování a vysuňte klíč

s dálkovým ovladačem ze spínací

skřínky. Dálkový ovladač je znovu

funkční.

A NIC...

Takže na té diagnostice to jde určitě spárovat jo ?

A co to stojí ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, právě že jsem si uvědomil, že na dia prvně přihlásíš klíč nebo klíče k immobilizéru a pak musíš každý klíč aktivovat právě výše uvedeným způsobem. Určitě by ale nebyla dia od věci pokud jsi měnil COM. Co se týká diagnostiky, tak myslím, že nejblíže je pro tebe člen Přema - je z Krnova.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem hledal v dokumentaci a při výměně COMu se nemusí nic inicializovat, kromě kalibrace snímače úhlu volantu, pokud je ESP. Jedině co by mohl být problém je ten rok výroby. Ale tu dia by to chtělo určitě, nechá se tam měřit průchodnost VF signálu z dálky až do BSI. Může být problém třeba ve VF přijímači v COMu. Měl jsem podobný případ kdy nechodila dálka (také MUX, dvoutlač. ovladač ale 406ka). Dělal jsem psí kusy odpojoval baterku, mačkal tlačítka, Vše chodilo až do BSI, ale dálka neotvírala. Zatím to není dořešeno, protože majitel nemá kartičku s kódem, abychom to celé přehráli. Ono se těžko radí na dálku, když to člověk nemá k dispozici.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...