vasek1 Odesláno 1. březen 2008 Sdílet Odesláno 1. březen 2008 Chci se zeptat na co si dát pozor,nebo nějaké fígle při výměně těsnění hlavy válců,ventilů,kroužků ventilů.Důvod je že mi začal papat olej.Trochu kouří.Návod,nebo rada kde to koupit atd....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobr Odesláno 3. březen 2008 Sdílet Odesláno 3. březen 2008 Původně zaslal: vasek1 Chci se zeptat na co si dát pozor,nebo nějaké fígle při výměně těsnění hlavy válců,ventilů,kroužků ventilů.Důvod je že mi začal papat olej.Trochu kouří.Návod,nebo rada kde to koupit atd....... Obchod s autodíly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vasek1 Odesláno 3. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 3. březen 2008 lepší radu nemáš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 4. březen 2008 Sdílet Odesláno 4. březen 2008 U některých typů motorů to jde udělat bez demontáže hlavy. Myslím tím guferka ventilů. Ve většině případů stačí vyměnit tyhle guferka a kouřivost se hodně zmenší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vasek1 Odesláno 4. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 4. březen 2008 Původně zaslal: Hafity U některých typů motorů to jde udělat bez demontáže hlavy. Myslím tím guferka ventilů. Ve většině případů stačí vyměnit tyhle guferka a kouřivost se hodně zmenší. Já jsem si přečetl manuál,utahovací momenty,tak snad to nějak vyměním.Mám motor LFY.Zkoušeli jsme měřit tlaky a ty jsou v pohodě.Mají okolo 11.Tak právě jestli to zvás tady někdo už neměnil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 4. březen 2008 Sdílet Odesláno 4. březen 2008 Asi jsi mě špatně pochopil.... Prostě u některých motorů můžeš ušetřit za demontáž hlavy a THV.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 4. březen 2008 Sdílet Odesláno 4. březen 2008 já jen slyšel že ventily zavřené místo svíčky se pustí vzduch tím drží ventil nahoře a vymění se gufera bez demontáže hlavy.Mluvil o tom jeden chlápek že si tak dělal gufera u 405 kdy mu brala olej.Co je na tom pravdy ,nedělal jsem to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 4. březen 2008 Sdílet Odesláno 4. březen 2008 Původně zaslal: sarkomi já jen slyšel že ventily zavřené místo svíčky se pustí vzduch tím drží ventil nahoře a vymění se gufera bez demontáže hlavy.Mluvil o tom jeden chlápek že si tak dělal gufera u 405 kdy mu brala olej.Co je na tom pravdy ,nedělal jsem to. Já jsem to dělal na různých motorech, ale konkrétně na 1,8 16V ne, tak bych to nerad nějak paušalizoval.... Naposledy na Opelu Agila 12V tříválec, který má dříky ventilů tak 4,5mm. To byla modelařina.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vasek1 Odesláno 4. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 4. březen 2008 holt uvidim až to rozeberem,pak budeme chytřejší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.