Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

307 CC


Selmy

Recommended Posts

Máte někdo zkušenosti s 307CC?? Zajímala by mě spolehlivost, jak celková, tak hlavně systému stahování střechy. Jelikož se jedná o 307, předpokládám stejné vlastnosti a nároky na údržbu. Ale pokud máte někdo bližší zkušenosti, budu rád za každou odpověď. Předem díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky moc. Já teda budu mít kousek tři roky starý, jenom s třiceti tisíci, takže předpokládám že stav bude odpovídat téměř novému vozu. Jenom jsem tu četl že klasická 307 má občasné problémy s elektronikou a docela brzy odchází podvozek. Což mě docela zarazilo, protože bych nechtěl do auta za párset tisíc kaček nasypat několik dalších desítek, či stovek tisíc. Měl jsem před pár lety 309 a naprostá spokojenost. Pak jsem přešel k Oplu a zatím drží taky bez problémů, takže bych se nerad zklamal. Ale co vím od současného majitele, tak nebyl jediný problém. Zatím mě nic nenapadá co bych potřeboval vědět. Snad až bude v garáži, tak poreferovat co a jak. Zatím moc dík :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Zdravím, tak jsem čerstvým majitelem 307CC. Za prvních čtrnáct dní mám pár postřehů. Myslím že klady není nutné zdůrazňovat, takže co mě zarazilo, je velmi špatné osvětlení potkávacích světel. Pokoušel jsem je seřídit, ale výsledek není příliš uspokojivý. Zkoušel jsem vyměnit žárovky - no povím vám teda, že tak málo místa na manipulaci a hodně chatrně uchycené žárovky jsem dlouho na žádném autě neviděl. Nakonec se mi podařilo žárovky vyměnit, ale svítivost světel se nezlepšila. Co mě teda ještě trochu mrzí je jemné povrzávání střechy, ale vzhledem ke kroutivosti karoserie se není čemu divit. Je to holt kabrio. Jinak jízda v tomto superautíčku je úžasná. Podvozek mírně snížený oproti klasické 307, takže v zatáčkách drží velmi dobře. Akorát teda motor je docela lenoch. Mám 1,6l a nevím teda kde těch 80Kw napočítali, ale pokud nejde ručka otáčkoměru nad tři a půl tisíce, tak se v podstatě nic neděje (klasická dynamika srovnatelná s jakýmkoliv motorem nižší kubatury a výkonu) Naštěstí nejsem závodník, takže mi vyhovuje. Jenom ta spotřeba okolo 8l je na 1,6 docela hodně. Na druhou stranu mít dvoulitra, asi by chlpnul o nějaký ten litřík víc. Martine ty máš co za motor?Předpokládám že asi 2,0l..Těch 1,6 je jako šafránu..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi tam xenony brzo pujdou..svítí to fakt na pendrek. A to se na to už díval i specialista. Prej je to O.K. Ale mě se to fakt nelíbí. Na kolik tě výměna vyšla? Sám do toho asi rýpat nebudu, ale jen tak informativně kolik to obnáší? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No právěže by měly být stejné, jenomže to svítí jak bludičky.. Snažil jsem se je seřídit jak jen to šlo, ale pořád to nějak není to pravé ořechové..Hm.. :myslim zkusim s tim ještě zajet do servisu ke kamarádovi, tak snad to bude lepší. Jenom dotaz - ta žárovka H7 je zastrčená v krytce (válečku), v jaké poloze ji máte? Když to popíšu polopaticky, tak trubička je vodorovně, ale žárovku mám nějak moc vykroucenou nahoru (jinak to ale nejde, aby to aspoň trochu svítilo dobře) Žárovka se skoro toho plíšku dotýká.Nemá být spíš souběžně s krytkou? No nějak se mi to fakt nezdá.. :bacha

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...