Martin.405 Odesláno 27. únor 2008 Sdílet Odesláno 27. únor 2008 ahojte.. tak sem si zase zkazil radost situace je taková - mám 405ku 1.6 benzín + LPG s karburátorem weber 34TLP. originálně je na těchle verzích malý elektrický čerpadýlko v nádrži + mechanický palivový čerpadlo. no a já tam nevim z jakýho důvodu mám akorát to malý čerpadlo v nádrži, a díru po mechanické pumpě mám zaslepenou. no a to čerpadýlko v nádrži samozřejmě nestačí na normální provoz. sice jezdím převážne na lpg, ale vadí mi že to na benzín nejede tak jak má. sehnat starou mechanickou pumpu byla utopie (stejně jako jakejkoliv díl na tenhle karburátor a podobně) a nová stojí asi 1700, takže sem tam naimplantoval elektrický čerpadlo ze stříkačky. první dojmy byly super, jenže... čerpadlo dává moc velkej tlak, a plovák to prostě neudrží, takže mi na volnoběh po chvíly vlivem přeplavení začne kapat benzín z trysek a motor se uchlastá. takže by mě zajímalo - je nějak možný snížit výkon toho elektrickýho čerpadla? například vhodným odporem? každopádně budu vděčnej za každej nápad Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 27. únor 2008 Sdílet Odesláno 27. únor 2008 jestli tam mas nejaky zpetny vedeni paliva do nadrze, tak bych skoro pouzil origo regulator tlaku paliva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 27. únor 2008 Sdílet Odesláno 27. únor 2008 musis sehnat cerpadlo na karburator Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.405 Odesláno 27. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 27. únor 2008 zpětný vedení tam je řešený přes odbublinkovávací nádobku ze které je přepad zpátky do nádrže. a ten regulátor tlaku o kterým mluvíš - co to je, jak to vypadá, kde to je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 27. únor 2008 Sdílet Odesláno 27. únor 2008 u jednobodu byva soucasti \"karburatoru\", u mpi je na railu u vstriku. podle typu drzi cca 1 - 3bary. zkus nekde zjistit, kolik davalo origo cerpadlo litru za hodinu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.405 Odesláno 27. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 27. únor 2008 málo, ale ne tak málo jak ta moja malá pumpa co mám v nádrži.. věděl bys z čeho vzít ten regulátor na 1bar? nebo prostě na ten nejmenší tlak, jaký auto kuchnout? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.405 Odesláno 27. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 27. únor 2008 nebo takhle - jakej proud může odebírat to palivový čerpadlo? potřeboval bych vědět buď tohle nebo výkon abych mohl spočítat nějakej rozumnej odpor kterým bych snížil výkon toho čerpadla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 27. únor 2008 Sdílet Odesláno 27. únor 2008 kolem 0.9bar ma Fenix1B. odber cerpadla si zmer, to je nejjednodussi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.405 Odesláno 27. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 27. únor 2008 a ten je z jakýho auta nevíš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 27. únor 2008 Sdílet Odesláno 27. únor 2008 myslim si, ze u 405ky je to 1.9 GRI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.405 Odesláno 27. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 27. únor 2008 ok.. no a v případě že by i přes ten regulátor tlačilo moc, nevíš zhruba jakej odpor by mohl bejt vhodnej na snížení výkonu toho čerpadla? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.405 Odesláno 28. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 28. únor 2008 kucí elektrikářští, jakej by mohl bejt ten odpor prosím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 28. únor 2008 Sdílet Odesláno 28. únor 2008 Síce som sa zopár rokov živil ako autoelektikár ale tento problém by som odporúčal riešiť cez hydrodynamiku. Proste medzi hadičku prívodu paliva do karburátora a hadičku spätného vedenia (odpadu do nádrže) daj prepoj z hadičky o cca 1/2 - 2/3 priemeru oboch spomínaných hadíc. Tipujem tak 5 mm by mala stačiť. Vytvorí dosť veľký prietokový odpor na to aby benzín šiel do karburátora a dosť malý na to aby pretláčalo plavákový ventil. Keby si trval na tom odpore, tak napíš typ toho čerpadla alebo aspom výkon. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.405 Odesláno 28. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 28. únor 2008 je to čerpadlo bosh z mi16ky, typ ani výkon bohužel nevím jenom že má dávat 250kpa... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 28. únor 2008 Sdílet Odesláno 28. únor 2008 Takým hrubým odhadom by mal byť ten odpor 75 - 100 Watt. Je to pomerne dosť na to aby boli problémy s prehrievaním. Radšej by som to neriskoval a riešil tým bypasom alebo zohnal staršie mechanické čerpadlo. Malo by tam pasovať i z 309, lepšie povedané zo všetkých karburátorových 1,6 motorov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 29. únor 2008 Sdílet Odesláno 29. únor 2008 Odpor ve Wattech....? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Demo Odesláno 29. únor 2008 Sdílet Odesláno 29. únor 2008 Asi myslel vykonnovy odpor - to kolik Watt je na sobe odpor nechat zmizet ve forme tepla... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.405 Odesláno 29. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 29. únor 2008 s tím bypassem to nebude tak jednoduchý (nebo se úplně nechápeme). z nádrže mě vedou dvě trubky - přívod a přepad. na přívodu mám v motoru tu el. pumpu, z ní de hadice do takové odbublinkovávací nádobky. z nádobky vede přívod benzínu do karburátoru, a přepad zpátky do nádrže. jenže to čerpadlo dává takový tlak, že přepad ten zbylý benzín nestíhá pobírat a proto se tlačí přes plovák do karbecu. zkoušel sem i přiškrtit hadici co přivádí benzín do karbecu aby tam nešlo tolik benzínu a víc se vracelo do nádrže, ale připadá mě že to má uplně obrácenej efekt. tak nevím.. tahat novou a širší trubku na přepad aby pobrala víc benzínu je hovadina (a navíc by to bylo dost nákladný), takže jediný co mi připadá realizovatelný je přes nějakej ten odpor přiškrtit šťávu čerpadlu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 29. únor 2008 Sdílet Odesláno 29. únor 2008 benzin jde cestou nejmensiho odporu. takze pokud priskrtis hadici tesne pred karburatorem, tak pujde o to vic do prepadu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.405 Odesláno 29. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 29. únor 2008 to si myslím taky, hadici před karburátorem sem přiškrtil myslím že skoro i moc, a stejne to ten plovák přetlačilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.