Petano Odesláno 30. prosinec 2003 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2003 chtel jsem se zeptat jak to funguje s auty na prestavbu jak z nich udelat normalni funkcni legalni prihlasene auto jak se toho da vyuzit a co to \"prihlaseni\" vlastne obnasi a hlavne jak je to finance narocne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
impact Odesláno 31. prosinec 2003 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2003 ve zkratce: musis si nekde sehnat papiry na to samy auto, co sis privezl na prestavbu a pak provest \"prestavbu\" (jako vymenit karoserii, motor atd...)tohohle fiktivniho auta na to auto co sis privezl... tim ten dovezenej autak zlegalizujes a muzes ho normalne prihlasit a zacit pouzivat... jsem si jist, ze se tu na foru objevi nekdo, kdo se timhle zabyva a nabidne ti sve sluzby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petano Odesláno 1. leden 2004 Autor Sdílet Odesláno 1. leden 2004 To znamena ze staci v podstate \"vybehat\" cisla karoserie, motoru a barvu laku ... nevite na kolik to vyjde? a jestli s tim byvaji problemy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emiš Odesláno 1. leden 2004 Sdílet Odesláno 1. leden 2004 Jak je to s prestavbou by me taky zajimalo. Mam 205 1.8D rok 85 5-ti dverak, kdybych sehnal naky auto ve slusnym stavu na nahradni dily a nebo neco peknyho komplet na prestavbu tak bych to za rozumnej peniz rozhodne vzal Nemate nekdo nakou 205tku na prodej bez papiru? Ale nechci zadnej zrezlej krap co uz je tak na sesrotovani. ted jsem kousek od nas videl celkem peknou 205tku za 13000, ale byl to benzin a 3 dverak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 2. leden 2004 Sdílet Odesláno 2. leden 2004 Emiš: na pěknou přestavbovku v naftě zapomeň. Nebyly, nejsou a nebudou Jestliže stojí slušná 205 benzín okolo 15tis Kč, srovnatelná v naftě by byla za 25-30... Tyhle auta už prakticky nikdo nevozí, pokud je zrovna nedostane zadarmo. Jinak přestavby (resp. výměny karoserie): uvedu postup pro Prahu, pro jiná města a ORP doporučuju ověřit na příslušném úřadě, zdaleka to není jednotné, prostě každý pes jiná ves... Mám doklady, na určitý typ vozu, a mám auto na ND. Samozřejmě stejného typu (např. 205 - 205), a stejný počet dveří. Výhodou je, pokud se ve VINu shoduje prvních 9 znaků - v některých ORP pak už nechtějí nic jiného a povolí výměnu kastle rovnou. V Praze (nejen) ovšem ne, tam chtějí potvrzení od zastoupení Peugeot o tom, že lze kastle zaměnit. O potvrzení se žádá v autorizovaných servisech Peugeot, stojí většinou 1.500,-Kč, a postup opět není jednotný - pokud se neshoduje prvních 9 znaků VINu, mohou být problémy. Mám-li ono kýžené potvrzení od Peugeotu, vezmu toto potvrzení, doklad o nabytí karoserie na ND (kupní smlouva), TP, a jdu si podat žádost na úřad. Tam mi dají rozhodnutí o obnově čísla VIN, na jehož základě si nechám vyrazit do nové kastle původní VIN z TP (ražba v Praze 500,-Kč, dělají to 4 pověřené STK). Poté se dostavím s autem k magistrátnímu technikovi, který mi tu ražbu zapíše do TP (a případně zapíše změnu barvy za 10,-Kč). Tj. suma sumárum minimálně 2.000,-Kč plus lítání okolo, a výsledkem je auto s ručně přeraženým VIN-em - by? je to legálně a zapsané v TP, do Německa bych s tím jel dost nerad... Ještě k motoru - číslo motoru se neeviduje, kontroluje se typ motoru. Ten je ovšem na štítku, který jde snadno přendat, a navíc bývají v původním TP nesmysly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emiš Odesláno 2. leden 2004 Sdílet Odesláno 2. leden 2004 to jsem si myslel dig za info. A co kdyz koupim peknej bezin? Lisi se to jen v motoru a nebo je tam hodne rozdilu v kastli, napravach...? Nepotrebuju tu na komplet prestavbu, jen by se mi hodilo neco na nahradni dily:D [Editován dne 2/1/04 Emiš] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 5. leden 2004 Sdílet Odesláno 5. leden 2004 Mimo motoru se liší v elektrice (to není zas až takový problém), v nápravách (pérování, poloosy u slabších benzínů), v uchycení motoru do kastle (u slabších benzínů). Některé benzínové kastle lze použít pro diesel - dá se to poznat z katalogu, mají stejné katalogové číslo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emiš Odesláno 5. leden 2004 Sdílet Odesláno 5. leden 2004 Diky za info, prdim na to auto jezdi zadny upravy/opravy delat nebudu. Stejne zdrazili naftu a zabili bionaftu takze to jezdeni neni uz az tak levny, pristi rok snad dodelam skolu a 205 pude z domu potrebuju neco vetsiho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 5. leden 2004 Sdílet Odesláno 5. leden 2004 Rozumnej přístup... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zoby Odesláno 6. leden 2004 Sdílet Odesláno 6. leden 2004 asi to vidím stejně. investovat jen do nafty a oleje, případně nějaké drobné položky jako filtry a hadice... jediné co do toho investuju bude nějaký čas na opravy a až se vysere něco velkýho tak to pošlu ze skály do věčných loviš?... jentak mimochodem, neexistuje nějaké sajrajt, co se leje do voleje a trochu to utěsnilo motor? a co hustější olej-leju tam 10W-40 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Toman Odesláno 6. leden 2004 Sdílet Odesláno 6. leden 2004 to zoby: sracek na utesneni motoru se prodava spousta, ale o jejich ucinosti za ty prachy se da jen polemizovat. I tady na foru byla myslim debata \"lit vs. nelit\" neco podobnyho do oleje. Ja si z toho odnesl zaver ve smyslu zatim nelit a radsi priplatit za lepsi olej, pokud jezdim na polosyntetiku a olej uz prosakuje tak prejit na mineral (je hustsi) a kdyz uz nic nepomuze a motor je \"pred smrti\" tak vyzkouset ty zazracne lektvary do oleje. (ale kazdyho vec co a kdy si tam nalije). p.s. ten 10W40 je polosyntetika, kdyztak zkus prejit na mineral (15W40) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zoby Odesláno 6. leden 2004 Sdílet Odesláno 6. leden 2004 no já jsem spíš taky pro nelít. olej skoro nikde neteče, a myslím že hustější olej by mě asi nespasil-zvláš? ty špatný starty v zimě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.