Ota Odesláno 20. únor 2008 Sdílet Odesláno 20. únor 2008 tak už je v Praze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BOSSCZ Odesláno 20. únor 2008 Sdílet Odesláno 20. únor 2008 Nádhernej, vyfešákovanej jako by sjel z linky :potlesk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 20. únor 2008 Sdílet Odesláno 20. únor 2008 A co provedeš s tou černou 505kou? Nebude na prodej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ota Odesláno 20. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 20. únor 2008 až na těch 330tis. km, jak nová... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ota Odesláno 20. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 20. únor 2008 tahle bude na prodej, až rozchodím tu svou...tahle má ještě lepší boudu než moje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 20. únor 2008 Sdílet Odesláno 20. únor 2008 A jenom pro představu jaká bude přibližně cena +/- ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ota Odesláno 20. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 20. únor 2008 ještě uvidím, ale bude to jen pro znalce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 20. únor 2008 Sdílet Odesláno 20. únor 2008 Původně zaslal: Ota ještě uvidím, ale bude to jen pro znalce ..sím já už takový auto řídil i když si musím trochu dávat pozor jak šlapu na brzdu, ale to jde o zvyk než člověk navykne na automat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 20. únor 2008 Sdílet Odesláno 20. únor 2008 Je opravdu hezká, v kterých muzeech tyhle auta vykupuješ??? Nevěřím, že tohle normálně jezdí po francouzských silnicích - i když .................. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rebik Odesláno 20. únor 2008 Sdílet Odesláno 20. únor 2008 A co BX, to nejelo do Prahy ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ota Odesláno 21. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 21. únor 2008 za celou cestu jsme potkali asi čtyři 505ky... tahle je ze specializovaného vrakoviště 504/505... Tomáš s ní jel po vlastních... BXa jela na vleku (jako větší poklad:D) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rebik Odesláno 21. únor 2008 Sdílet Odesláno 21. únor 2008 Jak je to vlastně s celou 50x řadou, jakou měla filisofii, proč jenom dva modely, jakou úlohu měla plnit mezi 4 - střední třída a 6 - luxusní sedany? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ota Odesláno 21. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 21. únor 2008 To je spíš dotaz na Marcela... já jsem se k pětkám dostal spíš náhodou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 21. únor 2008 Sdílet Odesláno 21. únor 2008 Původně zaslal: Rebik Jak je to vlastně s celou 50x řadou, jakou měla filisofii, proč jenom dva modely, jakou úlohu měla plnit mezi 4 - střední třída a 6 - luxusní sedany? Původně zaslal: Ota To je spíš dotaz na Marcela... já jsem se k pětkám dostal spíš náhodou... Řekněme si to takhle - řada 40x je v té době označovaná jako "Velký rodinný automobil", takže to máme vyřešeno. Když vylezla 404ka, nebyla reprezentativní, 504ka už ano. Řada 50x je označována jako "Manažerské automobily", stejně jako řada 60x. Ale 504 je menší než 604, stejně tak jako je 505 menší než 605. Takže filosofií řady 50x je vyplnit propastný rozdíl mezi řadou 40x a 60x, vždyť jen mezi 405 a 605 je si myslím velký skok, mezi 407 a 607 nevím. Už jen ty dvě třídy "střední třída" a "luxusní sedany" (viz quote Rebik) by měli mít mezi sebou něco jako mezimodel. A že 604ka neměla takový úspěch je z jednoho prostého důvodu. Když se v nabídce vozů v roce 79 objevila 505, která mohla mít tentýž výbavu (krom V6, ten až později), tak se spíš rozhodl zákazník pro 505, už jen kvůli nadčasovému vzhledu. 604ce ani nepomohl restyl v roce 1980, který byl spíš snahou přiblížit se té době. A největší problém nastává v roce 1986, kdy vyjíždí 505 nový model, a v roce 1987 405 (plus 309 v roce 86), to už 604ku nikdo nechtěl, a proto, s uvedením modelu 405 v roce 87 mizí 604 z nabídky a jakš takš se doprodává. [upravil dne 22/2/2008 Marcel505] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ota Odesláno 22. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 22. únor 2008 Já myslím, že naprosto vyčerpávající a děkuji Marcelovi za příspěvek a tímto ho zvu, pokud má zájem se přijet na tu 505ku s tempomatem podívat ke mě...... ostatně i Řebík má co ukázat, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 22. únor 2008 Sdílet Odesláno 22. únor 2008 Původně zaslal: Ota Já myslím, že naprosto vyčerpávající a děkuji Marcelovi za příspěvek a tímto ho zvu, pokud má zájem se přijet na tu 505ku s tempomatem podívat ke mě...... ostatně i Řebík má co ukázat, ne? Tak mrknul bych se... Škoda že to není verze S... No zítra ráno pojedu okolo, ale to asi časově bude stísněný a nebyl by na to klid, tak to vidím na sobotu odpoledne. Mám zavolat v sobotu odpoledne? (cca 15:00) Původně zaslal: Ota To je spíš dotaz na Marcela... já jsem se k pětkám dostal spíš náhodou... Mě vždycky říkali ve škole, že za ty pětky si můžu sám a že mě budou provázet celý život... [upravil dne 22/2/2008 Marcel505] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rebik Odesláno 22. únor 2008 Sdílet Odesláno 22. únor 2008 Jo, jo dneska to bude naleštěný, ale spíš to půjde zatím do skladu, nechci pokoušet štěstí na francouzských značkách. Takže jsem si měl vlastně koupit 505, pokud to dobře chápu, 604 je na hovno....-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ota Odesláno 22. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 22. únor 2008 Marceli, o víkendu tu nejsem, v neděli odpol snad budu zpátky... 505ka je na běžný ježdění... 604ka je masírka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 22. únor 2008 Sdílet Odesláno 22. únor 2008 Původně zaslal: Rebik Jo, jo dneska to bude naleštěný, ale spíš to půjde zatím do skladu, nechci pokoušet štěstí na francouzských značkách. Takže jsem si měl vlastně koupit 505, pokud to dobře chápu, 604 je na hovno....-) Za 604kou se každý otočí, to není běžný auto na našich silnicích. Když jsem si táhnul tu svojí domů a na benzínce nám bouchla guma na vleku, tak čerpadlář za mými zády tiše pronesl - "no jo to si zase někdo přitáhnul ameriku" A na srazu se o to auto celkem lidi zajímali, dokonce i příslušníci policie, ale nebylo to z důvodu udělení pokuty. Jeden tam lezl i skoro po kolenou, když si to prohlížel i ze spodu . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 22. únor 2008 Sdílet Odesláno 22. únor 2008 604 je krasny voz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.