Leos Odesláno 20. únor 2008 Sdílet Odesláno 20. únor 2008 Jak se Vám líbí nové 308SW? http://news.auto.cz/aktuality/peugeot-308-sw-nove-kombi-muze-byt-az-sedmimistne-foto-serioveho-modelu.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marisw Odesláno 20. únor 2008 Sdílet Odesláno 20. únor 2008 toto ma byt v sekcii 308 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omegaalfa Odesláno 20. únor 2008 Sdílet Odesláno 20. únor 2008 jediné co se mi nelíbí je negativní poslední sloupek karoserie, kdyby to zůstalo jako u 307 sw tak by to pro me bylo super autíčko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinR Odesláno 20. únor 2008 Sdílet Odesláno 20. únor 2008 Má prý shodný podvozek s 307. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
domav Odesláno 20. únor 2008 Sdílet Odesláno 20. únor 2008 Původně zaslal: MartinR Má prý shodný podvozek s 307. Tak to bude nic moc... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xavier Odesláno 21. únor 2008 Sdílet Odesláno 21. únor 2008 Dizajnovo podľa mňa krásne. Avšak mám z neho zmiešané pocity, čítal som v jednom peugeot servise na P308 všeobecne dosť negatívne vyjadrenia odborníkov ( a to som sa dosť čudoval, že tie vyjadrenia nechávali voľne dostupné zákazníkom ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leos Odesláno 21. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 21. únor 2008 Mě se nelíbí ten zadní sloupek, jinak jsem četl, že hlavní zaměr byl přiblížit se německé kvalitě a to se prý povedlo;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omegaalfa Odesláno 21. únor 2008 Sdílet Odesláno 21. únor 2008 Původně zaslal: Leos Mě se nelíbí ten zadní sloupek, jinak jsem četl, že hlavní zaměr byl přiblížit se německé kvalitě a to se prý povedlo;) takže k fapům a setrvačníkům, žárovkám a sjíždějícím krytům tlumičů ještě přibyde váha vzduchu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silex Odesláno 21. únor 2008 Sdílet Odesláno 21. únor 2008 A ochcadzajuce turbo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarinek Odesláno 21. únor 2008 Sdílet Odesláno 21. únor 2008 Původně zaslal: MartinR Má prý shodný podvozek s 307. Ale blázinku ..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vendelinek Odesláno 20. květen 2008 Sdílet Odesláno 20. květen 2008 Peugeot 308 SW: Štýl a variabilita 20.05.2008 05:30 Pol roka po predstavení hatchbacku sa rodina modelového radu 308 automobilky Peugeot rozrástla o ďalšieho člena. S originálnymi riešeniami vnútorného priestoru prichádza kombi verzia s prívlastkom SW. Model 308 priniesol do kompaktnej triedy nový vietor v podobe odvážneho dizajnu, priestrannej karosérie, kvalitných interiérových materiálov či moderných pohonných jednotiek. Inak to nie je ani v prípade nového karosárskeho derivátu SW, ktorý však ponúka aj niečo navyše. Na rozdiel od hatchbacku totiž disponuje extra priestorom a slušnou dávkou variability. Zadný rad tvoria tak ako pri predošlom 307 SW tri samostatné sedadlá, ktoré sa dajú pozdĺžne posúvať, sklápať, preklápať či jednoduchým úkonom aj úplne vybrať z vozidla, čo sme si na vlastnej koži vyskúšali počas jazdnej prezentácie. Automobil môže byť za príplatok vybavený aj dvomi sedadlami tretieho radu, čiže na kratšie vzdialenosti môže bez problémov prepraviť až sedem osôb. Pohodlne sa však úplne vzadu odvezú skôr deti, keďže kolená dospelých budú dosť pokrčené. Príplatkové sedadlá sú použiteľné aj na druhom rade, keďže majú rovnaký systém uchytenia. Sedadlo spolujazdca sa dá úplne sklopiť. Celkovo šesť sklápateľných sedadiel sa tak môže postarať o neuveriteľné množstvo variácií vnútorného priestoru. Základný objem kufra v päťmiestnej konfigurácii má hodnotu 573 litrov (VDA), po úplnej demontáži všetkých sedadiel druhého a tretieho radu sa dá zväčšiť až na masívnych 1736 litrov. K tomuto údaj určite prispel aj rázvor, ktorý bol oproti hatchbacku predĺžený o 100 mm a aj väčší zadný previs. Zaujímavosťou je, že kombi verzia SW je o 13 mm nižšia oproti základnému modelu. Motorová ponuka ostala zachovaná, pribudla však špičková verzia s označením 1.6 THP 175. Ako už našepkáva samotný názov, ide o prepĺňaný benzínový štvorvalec s objemom 1,6 litra, ktorý dosahuje výkon 128 kW (174 k) a maximálny krútiaci moment 240 Nm. Ten sa môže vďaka krátkodobému zvýšeniu plniaceho tlaku vyšplhať na 260 Nm. Za volantom sme si vyskúšali agregát 1.6 THP s nižším výkonom 110 kW (150 k) a naftový motor 1.6 HDi (80 kW/109 k) kombinovaný s úplne novou manuálnou šesťstupňovou prevodovkou. Obom pohonným jednotkám na prvý dojem nebolo čo vyčítať. Text: Peter Michalec Foto: Peugeot Technické údaje Typ motora 1.4 VTi 1.6 VTi 1.6 THP 150 1.6 THP 175 1.6 HDi 1.6 HDi 2.0 HDi Motor/počet valcov R/4 R/4 R/4 R/4 R/4 R/4 R/4 Zdvihový objem cm3 1397 1598 1598 1598 1560 1560 1997 Max. výkon kW/k pri ot/min 70/95 pri 6000 88/120 pri 6000 110/150 (103/140) pri 5800 128/174 pri 6000 66/90 pri 4000 80/110 pri 4000 100/136 pri 4000 Max. krútiaci moment Nm pri ot/min 136 pri 4000 160 pri 4250 240 pri 1400 240 - 260* pri 1600 215 pri 1750 240 - 260* pri 1750 320 - 340* pri 2000 Dĺžka x šírka x výška mm 4500 x 1815 x 1555 Rázvor mm 2708 Batožinový priestor l 573/1736 Zrýchlenie 0-100 km/h s 13,4 12,0 (14,0) 9,6 (11,1) 9,0 14,0 12,5 11,1 (11,7) Maximálna rýchlosť km/h 178 189 (182) 209 (199) 215 174 185 202 (197) Kombinovaná spotreba l/100 km 6,7 7,1 (7,7) 7,5 (8,2) 7,8 4,9 5,3 5,9 (7,1) Emisie CO2 g/km 159 169 (182) 177 (194) 185 129 139 155 (187) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vendelinek Odesláno 20. květen 2008 Sdílet Odesláno 20. květen 2008 Líbí,líbí,moc,moc,já ho chci,a chci a chci,bohužel nemám tolik drobnejch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PEUGEOTIK307 Odesláno 20. květen 2008 Sdílet Odesláno 20. květen 2008 Nič moc. Keď vyšla 307-ma to bola iná šupa! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robozv Odesláno 21. květen 2008 Sdílet Odesláno 21. květen 2008 Původně zaslal: PEUGEOTIK307 Nič moc. Keď vyšla 307-ma to bola iná šupa! a myslim ze šupa je to este stale a dlho este bude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Freeman Odesláno 21. květen 2008 Sdílet Odesláno 21. květen 2008 Ano, i ja se priznam, ze pri pohledu na novou 308SW jsem s chuti zakoupil svou 307SW, preci jen, po 6 letech uz to snad frantici vsechno vychytali .. a design 308ky nejak nemusim. Venku jsem zahledl 308 kratkou a mel jsem fakt problem (zboku/zezadu) rychle poznat, ze to neni 207-ma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 21. květen 2008 Sdílet Odesláno 21. květen 2008 Nic moc, tie kolmé zadné sklá a\'la Megane a C4 nemusím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakal.51 Odesláno 21. květen 2008 Sdílet Odesláno 21. květen 2008 308 SW je fešák ze všech stran,zadní sloupky jsou nádherné..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nikol Odesláno 21. květen 2008 Sdílet Odesláno 21. květen 2008 Je to krasa,ale ma smysl koupit něco,co už mame doma v garaži?Mě se zda,že to je silnější uprava kapotaže:)Ale povedlo se:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
permonik7 Odesláno 21. květen 2008 Sdílet Odesláno 21. květen 2008 Mne se libi moc. Jedine, co mi zrovna nesedi, je tento styl zpetnych zrcatek. Ale brala bych ji vsema deseti i se zrcatkama:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peugeotkovic Odesláno 21. květen 2008 Sdílet Odesláno 21. květen 2008 mně se líbí ten světle šedý interiér.. S červenými dopln\'ky.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.