r.dasylva Odesláno 18. únor 2008 Sdílet Odesláno 18. únor 2008 Zdravím všechny! Auto už mám týden v nemocnici, a nevím zda mi to dají vůbec dohromady. Po dlouhém bádání odkud mi kape olej se zjístilo vytlačené těsnění z pod hlavy. Po sundání hlavy se zjístilo, že tam je místo kovového "obyč klingerit" a u mazacího kanálku bylo prasklé. Hlavu mi přebrusili poněvadž byla dost prohlá, dali nové těsnění poskládali a nastal problém. Chadící okruh to začlo tlakovat. . Předtím bez problémů. Co se mohlo připosrat?? Mám strach aby se neprojevila nějaká trhlinka v hlavě když sou tak náchylné u těchto aut. Dá se sehnat solidní starší hlava a za kolik asi? Nová stojí víc než stálo celé auto.. No sem zvědav z čím mě mechanici zase překvapí.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 18. únor 2008 Sdílet Odesláno 18. únor 2008 ...že tam je místo kovového "obyč klingerit" - co je to za hovadinu? Tyhle motory NEMAJÍ celokovové těsnění hlavy. ...dali nové těsnění poskládali a nastal problém. Chladící okruh to začlo tlakovat. - tlaková zkouška nebyla? Dá se sehnat solidní starší hlava a za kolik asi? - Dá se sehnat, otázka je, jestli na tom bude líp. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r.dasylva Odesláno 18. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 18. únor 2008 Píšu to co mi bylo řečeno.. Těsnění na tendle typ motoru je prý celokov. Tlakovou zkoušku hlavy asi dle všeho nedělali.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r.dasylva Odesláno 18. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 18. únor 2008 Samozřejmě děkuji za tydle připomínky a další vaše názory. Je dobré mít něco v rukavu jak si pujdu auto vyzvedávat. Otázka zda se něco zvrtlo nebo zda něco zadrbali oni.. Platit to ovšem budu já.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klumir Odesláno 19. únor 2008 Sdílet Odesláno 19. únor 2008 jestli tam ti choboti dali celokovové těsnění a nepatří tam,tak je celkem jisté,že to bude foukat.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klumir Odesláno 19. únor 2008 Sdílet Odesláno 19. únor 2008 kde to dělali??ještě řekni,že v LR a vše je vysvětleno.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubakkaja Odesláno 19. únor 2008 Sdílet Odesláno 19. únor 2008 no nemyslim si ze by zrovna v lr delali spatne kazdy udela sem tam chybu nechci je obhajovat nejezdim tam a znam je uz asi 10 let ale mame ve f-m vlastni dilnu kdes to nechal delat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 19. únor 2008 Sdílet Odesláno 19. únor 2008 Pri tlakovaní záleží na tom koľko. Ak je to len trochu a po oprave mohol by to byť vzduch v chladiacom okruhu. Navyše pri teplom motore je tam malý tlak vždy. Ak nevytláča vodu tak to vôbec nerieš. Ak je i úbytok kvapaliny a pred opravou nebol, tak to naskôr bude iba zlé tesnenie alebo zlá montáž (poradie doťahovania skrutiek) celoplechové tesnenia sú chúlostivé na správnu montáž. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klumir Odesláno 20. únor 2008 Sdílet Odesláno 20. únor 2008 Původně zaslal: bubakkaja no nemyslim si ze by zrovna v lr delali spatne kazdy udela sem tam chybu nechci je obhajovat nejezdim tam a znam je uz asi 10 let ale mame ve f-m vlastni dilnu kdes to nechal delat každý se může splést. je to možná jen náhoda,že se ke mně dostalo v poslední době poměrně hodně zvěstí o jejich omylech.a to z více stran..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
menfor Odesláno 20. únor 2008 Sdílet Odesláno 20. únor 2008 neviem ako vy ale vždy keď sa prepáli tesnenie musí byt niečo zatým len tak sa samo sa to nedo.ebe ja som menil pred 2 mesiacmi lebo mi to všetok olej stlačilo do chladiča a keď som ho poskladal tak mi tlačilo vodu z chladiča von a po hľadaní chybí som cca po 3 týždňoch zistil že mam zle viečko na chladiči že prepúšťa vzduch a tým sa zavzdušňuje chladiaci systém kúpil som viečko za 300 sk nove a ide mi zatiaľ autíčko cca uz mam 2000km skus chyba môže byt viečko, termostat atd. treba zistiť prečo pošlo do hajan tesnenie :papa:papa:papa:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginek Odesláno 20. únor 2008 Sdílet Odesláno 20. únor 2008 Ja sem trochu na rozpacich, me delali hlavu nekolikrat, protoze to vzdycky sfusovali, ted uz mam konecne jinou a uz 40tis. drzi, tak je to fajn....... Popisu to trochu podrobne. Poprve mi tu hlavu nezbrousili a foukalo to, podruhe tam dali spatne tesneni, zacalo to foukat a hlava praskla. Sehnal sem si jinou, kdyz ji tam dali ty hovada nevyndali zatky z vypustniho kanalku, takze voda z chladice sla jen dovnitr a ne ven.....Takze zase znova......Dostal sem konecne dobrou hlavu, ta byla zbrousena, natlakovana,vyzkousena, dali mi tam novy tesneni {dokonce myslim i celokovovy} coz ale sem se tady docetl ze tam by nema, coz je divny, protoze mi rikali ze je lepsi nez to polovicni.......Nevim, no pak jeste novej termostat, procistily chladic,vymenil sem jeste teleso topeni a celej okruh je OK uz 40tis, kazdej pul rok dolejvam tak 0,2l antifreezu a je pokoj........... Jo a jeste novy vicko na chladici... :D Jinak nova hlava nema vyznam, stoji asi 25 litru,repase 20litru. Solidni hlava se da sehnat na vrakovistich neco mezi 8-10 tisici, ta moje stala 10. samozrejme komplet osazena s garanci na popraskani....... Dostal sem i danovej doklad...... Uz presne nevim kde to bylo, ale je to nejaky velikansky peugeot-citroen vrakoviste u Prahy..... [upravil dne 20/2/08 Georginek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.