Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Imobilizer po ránu


Senad

Recommended Posts

Ten žlutej drát by měl být mezi BSM (+ od akumulátoru)a spínací skříňkou. Vycházím z typologie značení BM a C.

Kód vodiče BMffC/BMttC/BMiiC neexistuje. Třeba to bude jenom tímhle (pravděpodobně) a problém se vyřeší. Ale pak by to chtělo najít kudy tam teče. A minimálně přes BSI dát zvrchu fólii, udělat na ní takový obal, aby do ni nenateklo v budoucnu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně to jsem udělal - letování a tuna izolačky. Navíc jsem upravil polohu konektorů tak, aby se neválely na podlaze. Nevrátil jsem zpět ani všechen tapec, pač teď budu muset sledovat, kudy se tam dostává voda. Akorát mi teď auto hlásí AIRBAG FAULT (to asi bude tim, jak jsem se vrtal ve volantu když jsem ho sundaval) a ABS FAULT (To asi jak jsem se choval k čidlu ABS na zadním kole při výměně ložiska). Teď to pro mě jsou kraviny, který budu řešit později, hlavně že to jezdí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...