Leo Odesláno 27. březen 2020 Sdílet Odesláno 27. březen 2020 @Dave_k: Bylo to dávno, že to už skoro není ani pravda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 27. březen 2020 Sdílet Odesláno 27. březen 2020 Ten žlutej drát by měl být mezi BSM (+ od akumulátoru)a spínací skříňkou. Vycházím z typologie značení BM a C. Kód vodiče BMffC/BMttC/BMiiC neexistuje. Třeba to bude jenom tímhle (pravděpodobně) a problém se vyřeší. Ale pak by to chtělo najít kudy tam teče. A minimálně přes BSI dát zvrchu fólii, udělat na ní takový obal, aby do ni nenateklo v budoucnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 27. březen 2020 Sdílet Odesláno 27. březen 2020 Většinou jsou tuším na vině odtoky ve dveřích a těsnění, případně čelní sklo. Voda se natáhne do koberce, tam se drží a udělá to přesně toto. Tady něco ke kabeláži: inoxing ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 27. březen 2020 Sdílet Odesláno 27. březen 2020 před 31 minutami, inoxing napsal: Kód vodiče BMffC/BMttC/BMiiC neexistuje Zkus BM11C , malý písmena na vodičích nejsou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 27. březen 2020 Sdílet Odesláno 27. březen 2020 @jarokare Jedničky jsem také zkoušel. Nic mě to nenašlo. Malý/velký písmena by to mělo schroustat, ale i to jsem vyzkoušel tak i tak a nic mě to nevyhodilo. Tak nevim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 28. březen 2020 Sdílet Odesláno 28. březen 2020 @inoxing Jsem včera nebyl u PC , ale teď jsem to zkusil a vyhodilo mě toto BM11C : jednotka obsluhy motoru 11 pojistky . A rozlišuje to velký a malý písmena , resp. to malý písmena nebere , takže na to pozor . inoxing ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cune Odesláno 28. březen 2020 Sdílet Odesláno 28. březen 2020 Dnes jsem vlhký místo vysušil, pročistil konektor a uhnilej kolík nahradil drátem kolem mimo konektor a auto šlape a závada odstraněna! Neni nad zvuk pravidelně běžícího motoru a vůni výfukových plynů Všem vám moc děkuju za rady a informace! inoxing a Dave_k ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 28. březen 2020 Sdílet Odesláno 28. březen 2020 Paráda. A to šlo auto málem do šrotu. Doporučuju letovaný spoje pořádně zaizolovat proti vlhkosti (samosmršťovací bužírka je na to ideální) a občas tohle kritický místo kontrolovat. Hodně bezporuchových kilometrů. inoxing ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cune Odesláno 28. březen 2020 Sdílet Odesláno 28. březen 2020 Přesně to jsem udělal - letování a tuna izolačky. Navíc jsem upravil polohu konektorů tak, aby se neválely na podlaze. Nevrátil jsem zpět ani všechen tapec, pač teď budu muset sledovat, kudy se tam dostává voda. Akorát mi teď auto hlásí AIRBAG FAULT (to asi bude tim, jak jsem se vrtal ve volantu když jsem ho sundaval) a ABS FAULT (To asi jak jsem se choval k čidlu ABS na zadním kole při výměně ložiska). Teď to pro mě jsou kraviny, který budu řešit později, hlavně že to jezdí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.