aaischa Odesláno 15. únor 2008 Sdílet Odesláno 15. únor 2008 Ahoj, trošku by mě zajímalo víc k následujícím závadám viz obrázek.. jde mi o to či je to normální prostě klídek nebo dobudoucna to znamená blížící se opravu něčeho a taky pro informaci.. 401 ? ( nemam tušení ) vůle neni... 410 ? ( že by zadní náprava ? už je trošku načlá ale auto stojí rovně, eště něco najezdí pak počítám repas...nebo něco jinýho - vnější jehlový ložisko už bude nejspíš přirozpadlý, je tam znatelná vůle ) 510 koroze ... ? 603 nízká svítivost vysvícený "stříbro" vevnitř ? 707 sákne olej jasný 802 díra žádná ale chápu 526 tak to mi neni nijak jasný...? děravá neni ani rezavá... kuju [upravil dne 15.2.2008 aaischa] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 15. únor 2008 Sdílet Odesláno 15. únor 2008 401 silenbloky ramene, nejspíš 410 taky nějaká vůle 510 netuším 603 asi sám víš co s něma 707 špinavej motor 802 zrezlej 526 netuším Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 15. únor 2008 Sdílet Odesláno 15. únor 2008 526 stav podlahy koroze 510 budka asi koroze ,uchycení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medion Odesláno 15. únor 2008 Sdílet Odesláno 15. únor 2008 hele to neřeš,protože tam vždycky něcomusej napsat.to mě u 405tky napsali taky:vůle uložení na předku a přitom sem tam měl všechno asi 1 měsíc starý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hadra Odesláno 15. únor 2008 Sdílet Odesláno 15. únor 2008 Skříň karoserie budka píšou v Protějově snad každýmu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
faget1 Odesláno 15. únor 2008 Sdílet Odesláno 15. únor 2008 ja nsa chystam na STK za 2 tyždne ale ma zaujima ako je to s emisiami lebo bola taka hlaška že su už neni povinne lebo že policia nemože kontrolovat tento stav a na to maju tu pojazdnu srandu tak neviem čo vlastne či si mam hned urobit pri tych STK aj emisie alebo to fakt už neni povinne vie niekto teda samozrejme na slovači neviem ako to mate v susedctve wdaka:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 16. únor 2008 Sdílet Odesláno 16. únor 2008 Protokol z STK neres. Kouknou na stari (ti lepsi jeste na typ) auta a napisou "standardni univerzalni protokol". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobr Odesláno 16. únor 2008 Sdílet Odesláno 16. únor 2008 Toto jsou klasické závady ze STK u automobilů staršího data výroby. Až bude něco v kolonce B nebo dokonce C , pak s tím musíš něco udělat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaloLM Odesláno 16. únor 2008 Sdílet Odesláno 16. únor 2008 Původně zaslal: faget1 ja nsa chystam na STK za 2 tyždne ale ma zaujima ako je to s emisiami lebo bola taka hlaška že su už neni povinne lebo že policia nemože kontrolovat tento stav a na to maju tu pojazdnu srandu tak neviem čo vlastne či si mam hned urobit pri tych STK aj emisie alebo to fakt už neni povinne vie niekto teda samozrejme na slovači neviem ako to mate v susedctve wdaka:myslim maš pravdu v tom, že policajti naozaj nemohli kontrolovať emisie, ale to bolo asi tak pol roka dozadu,lebo im chýbala vykonávacia vyhláška ale veľmi rýchlo to napravili, takže emisie už opäť kontrolujú, MV SR vydalo chýbajúcu vykonávaciu vyhlášku ale číslo Ti nepoviem [upravil dne 16.2.2008 PaloLM] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myryn Odesláno 16. únor 2008 Sdílet Odesláno 16. únor 2008 A proč ses toho technika nezeptal ?? Já když chodím na STK tak se ho zeptám, co bych asi tedy v budoucnu měl dle jeho názoru opravit, sice mi tam taky psal /u starýho wehiklu /fávo/ - netěsnost budka - dodnes jsem nepochopil, co to znamená ?? Ale taky mi řekl, že by tam něco napsat měl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ticcino Odesláno 16. únor 2008 Sdílet Odesláno 16. únor 2008 510 mi napsali na Tempře. Znamenalo to, že je trošku rezavej pravej zadní blatník. (trochu rezavej rozuměj rez 3x1cm) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myryn Odesláno 16. únor 2008 Sdílet Odesláno 16. únor 2008 No ale teďka po těch průserech na některej STK - kdy tam wehikl vůbec nebyl, se uvažuje o snímání kamerami a současném provádění STK a návaznosti na zjišťování hodnot - tak nám asi budou přetáčet dýzláky.......... :myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 17. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 17. únor 2008 Původně zaslal: myryn No ale teďka po těch průserech na některej STK - kdy tam wehikl vůbec nebyl, se uvažuje o snímání kamerami a současném provádění STK a návaznosti na zjišťování hodnot - tak nám asi budou přetáčet dýzláky.......... :myslim já višel v emisích dle výpisu celkem dosti dobře, takže by se to přežilo 5340 ot/min kouřivost 0.42 limit dle TP 1.40, limit dle dle normy 1.61, před emisema čerstvě měněnej rozvoďák...páč tam byl kdoví jak dlouho a trochu volnější.. no s těma kamerama tak to a kdo to jako bude stíhat všechno sledovat ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 17. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 17. únor 2008 Původně zaslal: myryn A proč ses toho technika nezeptal ?? Já když chodím na STK tak se ho zeptám, co bych asi tedy v budoucnu měl dle jeho názoru opravit, sice mi tam taky psal /u starýho wehiklu /fávo/ - netěsnost budka - dodnes jsem nepochopil, co to znamená ?? Ale taky mi řekl, že by tam něco napsat měl. nezeptal sem se proto že přez kolegu z P-C sem dostal doporučení na jeden servis, dělaj tam 205ky běžně, nikdo na tebe nekouká jako že máš ten nejvěčí krám .... kerej na auto jukne, brzdy atd, přistaví na STK, vyřídí... a byl sem dosti spokojen, příjemný jednání solidní cena 295Kč/hod včetně DPH za práci... výměna jednoho zadního válečku v bubnu kerej tek, napuštění nový kapaliny.. prostě pár věciček... závady typu A mě nijak extra "netrápěj" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ticcino Odesláno 17. únor 2008 Sdílet Odesláno 17. únor 2008 Původně zaslal: aaischa no s těma kamerama tak to a kdo to jako bude stíhat všechno sledovat ?? Já myslím, že není třeba nikoho, kdo to bude "všechno" sledovat. Stačí, aby záznam byl uložen a lehce si ho mohl "někdo" prohlédnout. Taktéž nemám radost, když se přetáčejí diesely, ale na druhou stranu, k čemu jsou teda ty emise, když se to stejně vosírá? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 17. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 17. únor 2008 Původně zaslal: Ticcino Původně zaslal: aaischa no s těma kamerama tak to a kdo to jako bude stíhat všechno sledovat ?? Já myslím, že není třeba nikoho, kdo to bude "všechno" sledovat. Stačí, aby záznam byl uložen a lehce si ho mohl "někdo" prohlédnout. Taktéž nemám radost, když se přetáčejí diesely, ale na druhou stranu, k čemu jsou teda ty emise, když se to stejně vosírá? nechapu proč sou při takhle nereálnejch otáčkách zas na druhou stranu jednou za dva roky to přežije ( doufám ) ikdyž by bylo mnohem rozumnější mít nějakou tabuilku na otáčky kerý sou zapsaný v TP jakožto maximální výkon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 17. únor 2008 Sdílet Odesláno 17. únor 2008 Tak šmudlové hledejte. Oddie to tady už jednou vysvětloval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.