Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Rok provozu a menší historie mé 406


MatrixChose

Recommended Posts

Tak ta moje Šestka byla vyrobena v roce 1999 v Parizi. Prodala se v Nemecku kde pobyvala pro me neznamou dobu. V roce 2001 byla naposledy v autorizovanem servisu s najezdem 80 000 km. Dalsi, me znama zminka, byla registrace v CR (podle TP) 2.12.2002 do Chrudimy a pak prepis 1.3.2004 do Kolina (asi bazar). Tam bylo auto bourane na kufr, drive z boku na stredovy sloupek u spolujezdce. V bazaru byl nalezen s kilometrovym stavem 120 000 km coz jisojiste neodpovidalo realite. Tata sestku koupil a na sebe prepsal 26.5.2004. Dala se dohromady a on do 23.12.2006 najel nejakych 236 000km. Za tu dobu menil zadni napravu (za 3000,- z vraku), olejovy chladic (z byvale 405) - pri tom tesneni pod hlavou, bylo na nej podezreni. O jinych, krom spotrebnich vecech nevim. Pred mou koupi, v unoru 2007 se delala "generalka". Neco odchazelo v prubehu, neco pri me posledni navsteve Prahy v nocnich hodinach. Lozisko na spojce, odrbany venec od starteru, ten zgeneralkovan, palivove cerpadlo v nadrzi, regulator tlaku. Plus par drobnosti.

Dne 7.2.2007 okolo 18 hodiny jsem nasedl, nastartoval a sestku sel hrde projet. Ta radost z meho noveho auta byla nepopsatelna.

No a od te doby byly me investice asi takove: Náplň do ostřikovačů + stěrače - 1 100 Kč, Fridex - 500 Kč, Žárovky a neony - 900 Kč, Žhavící svíčky - 800 Kč, Olej + filtry - 1 800 Kč, Kola, pneu, přezutí, bezp. šrouby - 15 500 Kč, Zrcátko + lak (i lišty) - 2 500 Kč, Silentbloky krytu motoru + cvočky - 300 Kč, Hadice k turbu - 1 500 Kč, Aditiva - 1 000 Kč, Výfuk - 4 800 Kč, Opěrka + lišty - 750 Kč, Brzdy - 6 200 Kč, Čelní sklo (pojistka) - 300 Kč, Klubový příspěvek a předměty - 900 Kč, Povinné ručenní - 6 200 Kč, "Leasing" - 23 500 Kč, Nafta - cca 58 700 Kč. Pristi tyden se chystam narepas altiku (origo), za dalsi tyden na olej a nekdy v budoucnu bych chtel vymenit tlumice a jejich ulozeni (taky origo). Dal je potreba neco udelat celolak, jenze s tim, ze bydlim na sidlisti se mi do toho nechce ani poustet, jen tu strechu (kdo videl, vi ;-)).

Najeto mam nejakych 29 000 km v naprosty spokojenosti. Se spotrebou se pohybuju kolem 6,4 - 6,7 l / 100 km a olej cca 0,5 litru mezi vymenama. Takze shrnuti - spousta radosti a malo starosti :super:super:super

Aktualni tachometrovy stav je 387 000 km + cca 40 - 60 t. km odtocenych

2 fota pri tatove koupi:

[upravil dne 12/2/08 MatrixChose]

[upravil dne 12/2/08 MatrixChose]

post-0-14109598993568_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: myryn

No při tý tátově koupi to vypadá dost nevábně, ale asi je profik odborník, aktuální foto máš ??

Profik neni, ale po dvou tydnech v servisu jsme ji dali spolecne s mechanikama dohromady, ze vypadala jako nova. Aktualni jen ze predu na hl. strane a nebo jen mobilem pri foceni novych kol:

post-0-14109598994133_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsem zřel Tvůj vůz poprvé, docela mě zamrazilo, ale na druhou stranu: pokavaď se kola točí je vše v nejlepším pořádku:) Tak ať slouží. Jo mimochodem, dneska jsem dostal rozpočet na ten chip, cca 3800kč, tak během snad 14dní to vyřeším. Jsem docela zvědavej:myslim Vím, že jsi si podobný docela chválil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: MatrixChose

Profik neni, ale po dvou tydnech v servisu jsme ji dali spolecne s mechanikama dohromady, ze vypadala jako nova. Aktualni jen ze predu na hl. strane a nebo jen mobilem pri foceni novych kol:

Co je to za kola? Nejsou to BSA pulsar? Vypadaj jako oni. Takovy si chci taky koupit. Dik za info

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: mitch.mb

Původně zaslal: MatrixChose

Profik neni, ale po dvou tydnech v servisu jsme ji dali spolecne s mechanikama dohromady, ze vypadala jako nova. Aktualni jen ze predu na hl. strane a nebo jen mobilem pri foceni novych kol:

Co je to za kola? Nejsou to BSA pulsar? Vypadaj jako oni. Takovy si chci taky koupit. Dik za info

Jo, jsou to presne oni. 15" ET 20;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Tak me dneska jentak merily tlaky pri repasu altiku protoze okolo jednoho se vytvoril "karamel" (co to je presne nevim). 2. valec od rozvodu - 10,5 tak se zkusil jeste prvni a ten vyletel na maximum merky (15). Takze vicemene motor KO :roll:nevim Achjo, i kdyz jede 200, prumerka je 6,4 l a olej to absolutne nebere, tak je v haji...

PS: pobrecet jsem si proste musel :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: MatrixChose

Tak me dneska jentak merily tlaky pri repasu altiku protoze okolo jednoho se vytvoril "karamel" (co to je presne nevim). 2. valec od rozvodu - 10,5 tak se zkusil jeste prvni a ten vyletel na maximum merky (15). Takze vicemene motor KO :roll:nevim Achjo, i kdyz jede 200, prumerka je 6,4 l a olej to absolutne nebere, tak je v haji...

PS: pobrecet jsem si proste musel :(

Co ted Chose budes schanet novej motor?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: agresssor

Původně zaslal: MatrixChose

Tak me dneska jentak merily tlaky pri repasu altiku protoze okolo jednoho se vytvoril "karamel" (co to je presne nevim). 2. valec od rozvodu - 10,5 tak se zkusil jeste prvni a ten vyletel na maximum merky (15). Takze vicemene motor KO :roll:nevim Achjo, i kdyz jede 200, prumerka je 6,4 l a olej to absolutne nebere, tak je v haji...

PS: pobrecet jsem si proste musel :(

Co ted Chose budes schanet novej motor?

Myslim si, ze dokud to jezdi takhle, ze jedina "zavada" je obcasny kuckani na 3 valce kdyz je to studeny a jen par minut tak nema cenu to vubec jezdit. Az umre, tak hold umre a pak se bude shanet jinej. Verim tomu, ze tak minimalne 50 t. km to jeste najede, ne-li vic. Proste se casem uvidi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...