pavel626 Odesláno 10. únor 2008 Sdílet Odesláno 10. únor 2008 pánové nekamenujte mě prosím a poradte:roll, Volal mi kámoš a i mne to zajímá jaký je rozdíl mezi žhavícími svíčkami a jaké je nejlíp použít do 205 1.8D za jak dlouho je měnit či kolik km na nich najet do další výměny. také mi říkal že lze použít svíčky z Avie- je to možné?? Jaké tedy dát tomu motůrku ???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jofo Odesláno 10. únor 2008 Sdílet Odesláno 10. únor 2008 Dat take co tam patria. Cena cca 400 sk kus a neporovnatelne lepsie starty za studena. Mozno to sedi sak francuz ako francuz ale aby si neodrovnal zhaviace rele ak maju vacsii prudovy odber. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jofo Odesláno 10. únor 2008 Sdílet Odesláno 10. únor 2008 A ake su rozdiely mezdi svieckami? Iny zavit, ina dlzka, iny odpor a tym aj ina spotreba prudu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peto670 Odesláno 10. únor 2008 Sdílet Odesláno 10. únor 2008 Snad ta nezbije tam dat zhavice od Bosch-u jeden kus stoji okolo 320Sk. a nespekuluj. Ja som menil zhavice az zacalo blbnut startovanie ked sa ochladilo /teda jeden bol vadny/.interval vymeny je podla mna individualna zalezitost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peto670 Odesláno 10. únor 2008 Sdílet Odesláno 10. únor 2008 hmmm 90% peugeotov mam rovnake zhavice ida HDI sa lisia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mk405 Odesláno 10. únor 2008 Sdílet Odesláno 10. únor 2008 taky jsem dával před dvouma rokama bosche a vypádá to že už mi jedna umřela:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel626 Odesláno 10. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 10. únor 2008 vím že je rozdíl v závitech délce atd ale šlo mi o to že jsou tyčkové -spirálové a možná nějaké jěště . které jsou lepší? no a konečně ona dnes značka není až tak něco rozhodujícího vždyt se to vyrábí třeba v čr v brisku atd.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivkac Odesláno 10. únor 2008 Sdílet Odesláno 10. únor 2008 Nuž len pozor na lacné žhaviace sviečky. Aby ste nedopadli ako ja keď som ich minule menil na jednom Fiate, jednu som vytiahol bez žhaviaceho telesa, to sa celé rozpadlo v motori. Cez týžden ide dole hlava, motor hrozne klepe... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 11. únor 2008 Sdílet Odesláno 11. únor 2008 Tuším že z Avie tam nejdou dát (respektyve myslím že nebude sedět délka tělesa), porovnám to až budu u Avky. Značka - no, je mi to jedno, mám v motoru jak Bosche, tak LDW. Obě dvě značky fungují bez zaznamenání rozdílu na funkci, jenom LDW byly o polovinu lacinější. Takže pokud si za stejný prachy koupím 4 LDW, nebo 2 BOSCHe, to radši ty LDW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mk405 Odesláno 11. únor 2008 Sdílet Odesláno 11. únor 2008 Původně zaslal: Ladis Tuším že z Avie tam nejdou dát (respektyve myslím že nebude sedět délka tělesa), porovnám to až budu u Avky. Značka - no, je mi to jedno, mám v motoru jak Bosche, tak LDW. Obě dvě značky fungují bez zaznamenání rozdílu na funkci, jenom LDW byly o polovinu lacinější. Takže pokud si za stejný prachy koupím 4 LDW, nebo 2 BOSCHe, to radši ty LDW. daj se ty LDW někde ještě koupit, kdysi jsem je měl na 205 a přesto že prodavači říkali jedině bosch jsem je koupil a byli to nejlepší žhavky které jsem měl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinR Odesláno 11. únor 2008 Sdílet Odesláno 11. únor 2008 Neřekl bych, že 90% Peugeotů má stejné žhaviče.Možná tak Peugeoty se stejným motorem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mio Odesláno 11. únor 2008 Sdílet Odesláno 11. únor 2008 Doporučuji vymontovat původní,opsat číslo a koupit stejné.Nebo zajít do prodejny bosch,oni si jistě poradí!Dával jsem vždy jen bosch,v každém autě vydrželi asi tak 4 roky, denně v provozu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapa Odesláno 12. únor 2008 Sdílet Odesláno 12. únor 2008 Na mém prvním autě Fiatu Ritmo D mi taky "ukápla" jedna žhavička do motoru a odešla ven výfukem . Skončilo to GO motoru , tak pěkně poklepaný válec a hlavu jsem nikdy ještě neviděl. Od té doby svíčky občas kontroluji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myryn Odesláno 12. únor 2008 Sdílet Odesláno 12. únor 2008 Mám dotaz - když zjistím, že mám 1 nebo 2 ks žhavičů KO - je možný vyměnit jen ten jeden nebo dva ?? Nebo je lepší to vyměnit komplet ?? Měl jsem vadný dva ale vyměnil jsem pro zichr všechny 4 kousky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mk405 Odesláno 12. únor 2008 Sdílet Odesláno 12. únor 2008 Původně zaslal: myryn Mám dotaz - když zjistím, že mám 1 nebo 2 ks žhavičů KO - je možný vyměnit jen ten jeden nebo dva ?? Nebo je lepší to vyměnit komplet ?? Měl jsem vadný dva ale vyměnil jsem pro zichr všechny 4 kousky. je ale pravděpodobně odejdou postupně i ostatní takže se obvikle mění všecny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myryn Odesláno 12. únor 2008 Sdílet Odesláno 12. únor 2008 Původně zaslal: mk405 Původně zaslal: myryn Mám dotaz - když zjistím, že mám 1 nebo 2 ks žhavičů KO - je možný vyměnit jen ten jeden nebo dva ?? Nebo je lepší to vyměnit komplet ?? Měl jsem vadný dva ale vyměnil jsem pro zichr všechny 4 kousky. je ale pravděpodobně odejdou postupně i ostatní takže se obvikle mění všecny Díky za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peto670 Odesláno 12. únor 2008 Sdílet Odesláno 12. únor 2008 Původně zaslal: MartinR Neřekl bych, že 90% Peugeotů má stejné žhaviče.Možná tak Peugeoty se stejným motorem. podivaj si tento katalog a potom kecaj, iba HDI sa lisia, som to tam jasne napisal. Nebud zase chytrak. http://www.faro.sk/catalog/zhavenie/peugeot.php#peugeot-406 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 12. únor 2008 Sdílet Odesláno 12. únor 2008 Původně zaslal: myryn Mám dotaz - když zjistím, že mám 1 nebo 2 ks žhavičů KO - je možný vyměnit jen ten jeden nebo dva ?? Nebo je lepší to vyměnit komplet ?? Měl jsem vadný dva ale vyměnil jsem pro zichr všechny 4 kousky. Jo, klidně můžeš měnit jen dva, ale budeš měnit furt dokola Na svém autě jsem měnil žhavky z toho, co jsem kdy vytahal z vraků a měl pohozeno v regále - a motor mi furt blbě startoval a po startu malinko zakopával. Přičítal jsem to menším tlakům, až mě to pak přestalo bavit furt měnit, a dal celou novou sadu Bosch. Od té doby naskočí na otočku a běží pravidelně... a i na těch samotných žhavkách bylo vidět, že svítí úplně jinak než ten starý mix značek, co tam byl. Jinak obecně - TD je na to háklivější než D, protože TD má menší kompresní poměr... takže zde víc závisí na správném nastavení čerpadla i funkci žhavek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myryn Odesláno 12. únor 2008 Sdílet Odesláno 12. únor 2008 Taky díky za info - ještě že jsem je vyměnil všechny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majar Odesláno 12. únor 2008 Sdílet Odesláno 12. únor 2008 Peto670-Dost dobrý katalog. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.