Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Plechové disky s ET asi 0


mk405

Recommended Posts

Nemáte někdo tušení, kde a za kolik nebo jestli vůbec lze koupit plechové disky s menším číslem ET nebo nejlepe ET 0 ?, na autě mám ET 24 a ty zapadlé kola se mi moc nelíbí. Zastáncem podložek moc nejsem a AL kola pokud nejsou přímo zimní tak prej 3. zimu nevydrží ( vyžere sůl v stičné ploše gumi aráfku a pak uchází). Díky za názory mk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, ja budu rad, kdyz preziju zimu.

A jak zrezly mam kola, popr. jak zapadly je mi fuk. Kdyz to nikde nedrhne... stejne je auto pres zimu bud zasnezeny, nebo zablaceny nebo nasoleny, tak je to jedno.

Hlavne ze gumy jsou zimni a maji vzorek.

Jinak si kup treba ty hlinikace all-session ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten rozdíl mezi letníma a zimnima je dost znát.

- ET nemusí být 0 ale mohlo by být menší než mám.

- all-session - dobrý ale ponekud drahý.

- s těma 306 je to docela zajímavé, co třeba 206 jaký má ET?

- gumy sice nemám super značkové, ale 8mm Matador MP56 to jistí.:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já nechci ani snad aby lezly ven, jen aby nebyly tak zapadlé, ty letní mám zároveň s bokem blatníku, ale zimní mám o 3cm víc zalezlé. Osobně bych chtěl tak o 1cm, což znamená dostat kola o 2cm smerem ven. Původně jsem mysle na podložky k ocelový bych možná měl důvěru ( že něco snesou ), ale kvůli hmotnosti a špatnému vlivu na nápravu májí být co nejlechčí a k hliníku důveru nemám a myslím, že plecháč je na zimu to nejlepší ( za předpokladu že nechci investova těžký prach do zimních Al. kol ). mk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

řekl bych, že podle obrázku z toho bude mít kde kdo hokej v hlavě. Jestli se dobře dívám, tak vlevo je vnějšek a vpravo střed auta (podle šroubů v kole a tvaru disku). Pak z toho tedy vyplývá, že čím větší ET, tak tím je kolo víc ven z blatníku. Ale ve skutečnosti je to naopak. Není to tím, že je kolo vlastně zasunuto do karosérie pod zdánlivou osu kola a tím i bod, kde se přední kolo natáčí při zatáčení. Tím pak vznikne, že ET je vlastně záporné a tím se při vytahování ven snižuje jeho hodnota???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Robert: to se asi díváš nějak špatně. Na obrázku je to dobře, při zvětšování ET kolo \"zalézá\" víc dovnitř. Jediné, co je na obrázku trochu špatně, je ze strojařského hlediska chybně nakreslený řez - chybí tam obě vnější hrany. To je ale jen detail, a na názornost obrázku to nemá žádný vliv...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To bych chtěl vidět co bych si na to dal za pneumatiky?! malý profil na zimu ?, na léto mám 195/50R15, dělají se vůbec takové zimní ?., ale jinak děkuji za nabídku. Co to máš vůbec za disky, budu asi schánet jiné nebo 1-2ks 7x15\" KSB černá pavučina s leštěným límcem ET10, kdyby někdo měl, nechtˇ nabídne, mám jedno trochu šišaté.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dělaj se, co by se nedělaly? Např., 195/5015 Barum Polaris je aktuálně na www.pneuobchod.cz za 1700,- s DPH...

Nebo o něco dražší a neobvyklejší alternativa 185/55/15... gum se dělá spousta.

Disky, co mám, jsou z 205GTI - ty, co na těch GTI-čkách obvykle jsou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...