Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

206 Hdi, nemá ťah


gregino

Recommended Posts

Vie mi niekto poradit,alebo detekovat problem? Doteraz bezproblemova 206-ka 2.0Hdi 66kW r.v.2001, po jazde a vypnutom zapalovani bol motor nastartovany este cca 2sekundy. Nasledne som nastartoval opat a zostala svietit oranzova kontrolka motora. Po vypnuti klucika opat motor bezal 2 sekundy a zhasol. Nasledne som sa s autom prebehol a zistil som ze auto netaha a ma obmedzenu rychlost cca 80km/hod. Kedze som mimo svojho mesta isiel som s autom na diagnostiku do prveho servisu, ktory bol po ruke a este bol otvoreny, tam zdetekovali chybu...rele palivoveho cerpadla. Ak mal niekto podobny problem,alebo sa stretol s niecim podobnym, napiste co moze byt vadne, resp. cenu opravy. A ci to nema nic s turbom. Dakujem za odpovede.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Většinou když po vypnutí klíčku motor běží dál je vadný regulátor tlaku paliva na CR čerpadle. Už to tu řešilo víc lidí.

Myslím že jediné relé co spíná palivové čerpadlo je multifunkční relé a spíná podávačku při startu a ta by na tohle neměla mít vlív.

Ale snad někdo řekne něco víc. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

najskor som si tiez myslel, ze by to mohlo byt palivom, ale to by motor mal zhasnut ked ho vypnes. Palivo nesposobi ze bezi dalej. aspon si myslim.:) a ani ten najhorsi benzin na trhu by nemal sposobit to, ze mu to pojde len 80km . to uz na whisky by to malo ist lepsie.:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co viem niekto tu pisal ze mu to robilo na 406 ked vypol kluc tak mu to este chvilu bezalo. Vymenil naftu a vsetko ok. Inac nic by sa nemalo pokazit ked tam je horsia nafta len to blbne. Vyjazdi na natankuj napriklad na shell a uvidis.

To raydove: Ono s benzinom je to podobne. Sice motor zhasne v pohode ale ked natankujes nejaky pochybny lacny benzin tak to tez netaha a pri akceleracii klepu ventily ako u kovaca. Tot moja skusenost. Ono ked nafta je miesana s niecim alebo pancovana co dnes nie je problem tak to robi riadnu neplechu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak používal dlhšiu dobu nekvalitnú naftu tá mohla zaniesť palivový filter a poprípade aj regulátor tlaku paliva na čerpadle. To má totiž na sebe také mikrositko ktoré sa môže nekvalitnou naftou zaniesť a potom to robí veľké problémy...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dal som na rady a pomohlo :super. Precerpal som nadrz so starou naftou (v nadrzi ostalo asi 10 litrov) a natankoval som kvalitku doplna nadrze na shell. Radost bola velka. Kontrolka motora po starte zhasla, auto sa dostalo do formy co sa vykonu tyka a po vypnuti motora klucikom motor zhasol hned. Teraz uz len tak nieco nenatankujem... Dakujem za rady a odpovede :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...