gregino Odesláno 9. únor 2008 Sdílet Odesláno 9. únor 2008 Vie mi niekto poradit,alebo detekovat problem? Doteraz bezproblemova 206-ka 2.0Hdi 66kW r.v.2001, po jazde a vypnutom zapalovani bol motor nastartovany este cca 2sekundy. Nasledne som nastartoval opat a zostala svietit oranzova kontrolka motora. Po vypnuti klucika opat motor bezal 2 sekundy a zhasol. Nasledne som sa s autom prebehol a zistil som ze auto netaha a ma obmedzenu rychlost cca 80km/hod. Kedze som mimo svojho mesta isiel som s autom na diagnostiku do prveho servisu, ktory bol po ruke a este bol otvoreny, tam zdetekovali chybu...rele palivoveho cerpadla. Ak mal niekto podobny problem,alebo sa stretol s niecim podobnym, napiste co moze byt vadne, resp. cenu opravy. A ci to nema nic s turbom. Dakujem za odpovede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 9. únor 2008 Sdílet Odesláno 9. únor 2008 Většinou když po vypnutí klíčku motor běží dál je vadný regulátor tlaku paliva na CR čerpadle. Už to tu řešilo víc lidí. Myslím že jediné relé co spíná palivové čerpadlo je multifunkční relé a spíná podávačku při startu a ta by na tohle neměla mít vlív. Ale snad někdo řekne něco víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gregino Odesláno 9. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 9. únor 2008 A suvisi to aj so zmenou vykonu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jofo Odesláno 9. únor 2008 Sdílet Odesláno 9. únor 2008 A taktiez to moze byt nekvalitna nafta. Kde si tankoval? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raydowe Odesláno 9. únor 2008 Sdílet Odesláno 9. únor 2008 najskor som si tiez myslel, ze by to mohlo byt palivom, ale to by motor mal zhasnut ked ho vypnes. Palivo nesposobi ze bezi dalej. aspon si myslim. a ani ten najhorsi benzin na trhu by nemal sposobit to, ze mu to pojde len 80km . to uz na whisky by to malo ist lepsie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gregino Odesláno 10. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 10. únor 2008 Tankoval som dost pofidernu naftu na benzinke s neznamym nazvom. Podla vsetkeho ta nafta naozaj nestala za nic, no teraz je otazka, ci pomoze precerpanie paliva a natankovanie kvalitneho,alebo je uz neskoro a nova nafta uz nezachrani situaciu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jofo Odesláno 10. únor 2008 Sdílet Odesláno 10. únor 2008 Co viem niekto tu pisal ze mu to robilo na 406 ked vypol kluc tak mu to este chvilu bezalo. Vymenil naftu a vsetko ok. Inac nic by sa nemalo pokazit ked tam je horsia nafta len to blbne. Vyjazdi na natankuj napriklad na shell a uvidis. To raydove: Ono s benzinom je to podobne. Sice motor zhasne v pohode ale ked natankujes nejaky pochybny lacny benzin tak to tez netaha a pri akceleracii klepu ventily ako u kovaca. Tot moja skusenost. Ono ked nafta je miesana s niecim alebo pancovana co dnes nie je problem tak to robi riadnu neplechu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peto670 Odesláno 10. únor 2008 Sdílet Odesláno 10. únor 2008 No znamemu robi 406 ten isty problem s tym zhasinanim motora a tiez som cital tady na fore ze ked zmenil naftu tak ze to bude vsetko OK, tak som mu to avizoval a s zmenil naftu a problem pretrvava. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jofo Odesláno 10. únor 2008 Sdílet Odesláno 10. únor 2008 Ak vycerpal tu staru a natankoval novu tak potom neviem este fakt mozno ten snimac tlaku paliva, ale to je uz na diagnostiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivkac Odesláno 10. únor 2008 Sdílet Odesláno 10. únor 2008 Ak používal dlhšiu dobu nekvalitnú naftu tá mohla zaniesť palivový filter a poprípade aj regulátor tlaku paliva na čerpadle. To má totiž na sebe také mikrositko ktoré sa môže nekvalitnou naftou zaniesť a potom to robí veľké problémy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gregino Odesláno 10. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 10. únor 2008 Dal som na rady a pomohlo . Precerpal som nadrz so starou naftou (v nadrzi ostalo asi 10 litrov) a natankoval som kvalitku doplna nadrze na shell. Radost bola velka. Kontrolka motora po starte zhasla, auto sa dostalo do formy co sa vykonu tyka a po vypnuti motora klucikom motor zhasol hned. Teraz uz len tak nieco nenatankujem... Dakujem za rady a odpovede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raydowe Odesláno 11. únor 2008 Sdílet Odesláno 11. únor 2008 sila co sa dneska robi, ja tankujem zatial na OMV ale idem skusit tiez shell po dojazdeni nadrze. ci to nejako nepomoze pri tej mojej rezonancii. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.