Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

205 - přední rameno návravy


Ladis

Recommended Posts

Nazdárek. Jenom mám dotaz na znalce.

Na předním ramenu na 205 jsou dva proti sobě uložené silentbloky, ve kterých je chycen stabilizátor. Je tam ještě ocelová podložka a kulatý gumový špalík pro odpružení.

Právě řeším otázku, kde má být ten gumový špalík. Před ramenem, ve smněru jízdy, nebo mezi ramenem a stabilizátorem a tím i odchytávat rázy při jízdě vřed?

Já bych řekl že by mohl být právě za ramenem a odchytit tvrdé nárazy od kol. Nejsem si tím ale jistý a v \"chytré knize\" jsem se toho jaksi nedopátral...

Poradí někdo, či by to nějak odůvodnil ....

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je zajímavý.

Já je tam mám, průměr mají asi jako to rameno na výšku a ta guma je tlustá asi tak centimetr. A zdá se, že je to firemně dělaný, žádnej bastl. Zkusím se ještě optat chlapáků v prodejně, snad budou vědět.

Ale je pravda že na obrázku to vypadá, jako by tam už nic jinýho nebylo. No, uvidíme, co zjistím....

Díky za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukal jsem co mi to šlo, i monitor jsem vohulil na maximum, ale rovně jsem se ničeho nedobral.

By musela být jedině detailní fotka ...

Ještě skusím ohnout hřbet a podívat se na parkovišti, jestli to ostatní lvové taky mají, nebo je to jenom moje specialita.

Zatím je tam nechám, abych nerozhodil geometrii a pak se ukáže.

Voštíku, co je to za nahatou slečnu, kterou máš opřenou o svý auto, na titulní stránce? Škoda že main_page nejede. Třeba je tam na ni kontakt. Víš, že bych pořídil taky fotku svýho auta s tou slečnou :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja to mám v pořadí matka, kovová podložka, gumovej špalek, rameno se silentblokem, kovová podložka stabilizátoru.

Dával mně to tam můj servisman jako dočasné zpevnění vykloktaného silentbloku. Mám už dost jetá ramena, potřebuju tlumiče a chci to udělat najednou, ale momentálně není peníz a tak to je dočasné opatření. Ten špalek má menší průměr než ta kovová podložka a tak umožní stažení stabilizátoru a ramene trošku víc na pevno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Twistr : Jo, díky. Já to mněl stejně jak to popisuješ, ale když jsem dával druhou převodovku, tak jsem ten gumovej špalík hodil až za rameno. To aby odchytával rázi ve směru jízdy. Mněl jsem za to, že když to někdo předemnou rozebíral, že to při montáži prohodil. Dával jsem i nový siletbloky do ramene. Takže jak to tak vypadá, špalíky asi znova vrátím dopředu k matce a nechím seštelovat geometrii. (Řeším to proto, že po obvodu špalíky mají už vetší trhliny a mám pocit, že se bortí jejich tvar. Asi nevydrží tu zátěž od jízdy a tlak na ně.) Beztak už by neškodilo seštelovat kola.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...