ozzy56 Odesláno 3. únor 2008 Sdílet Odesláno 3. únor 2008 Udajně je lepší mít v zimě--při denním nájezdu 10-25 km--stav oleje v motoru a chlad.kapaliny na MIN---z důvodu rychlejšího zahřátí motoru. Co vy na to???: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 3. únor 2008 Sdílet Odesláno 3. únor 2008 kde jsi to slyšel??? zlatá střední cesta ani málo ani moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p406b Odesláno 3. únor 2008 Sdílet Odesláno 3. únor 2008 to je pravda,že se ti to rychleji ohřeje,asi o minutu:D ale chces riskovat motor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 3. únor 2008 Sdílet Odesláno 3. únor 2008 Původně zaslal: ozzy1956 Udajně je lepší mít v zimě--při denním nájezdu 10-25 km--stav oleje v motoru a chlad.kapaliny na MIN---z důvodu rychlejšího zahřátí motoru. Co vy na to???: možna nekde v cizině kde je pulroku furt -10 -20 ale tady kdy je jeden den -10 a pak tyden nula semtam + 5 to asi smysl nema , ja mam jemně pod max u obojiho a po vymene termostatu to je behem chvile zahřate ažaž -mam to do prace cca 15km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 3. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 3. únor 2008 Teď mi to psal kámoš--taky si myslím,že je to kravina.Chci znát názor fora:papa:papa:roker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 3. únor 2008 Sdílet Odesláno 3. únor 2008 Pe.Tr to jo ale tys tam dal termostat 89 st místo 83 tak to máš za chvilku:D Já tam dal na zkoušku z Octávky 87 st Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 3. únor 2008 Sdílet Odesláno 3. únor 2008 Původně zaslal: sarkomi Pe.Tr to jo ale tys tam dal termostat 89 st místo 83 tak to máš za chvilku:D Já tam dal na zkoušku z Octávky 87 st jj to mas pravdu .tak jako bych nic neřekl nejrychleji se to zahřeje bez kapalin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 3. únor 2008 Sdílet Odesláno 3. únor 2008 Původně zaslal: ozzy1956 Teď mi to psal kámoš--taky si myslím,že je to kravina.Chci znát názor fora:papa:papa:roker když to trvá dlouho dej si dekl před chladič.ale v dnešní době pokud ti maká dobře termostat tak není co řešit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 3. únor 2008 Sdílet Odesláno 3. únor 2008 Původně zaslal: Pe.Tr Původně zaslal: sarkomi Pe.Tr to jo ale tys tam dal termostat 89 st místo 83 tak to máš za chvilku:D Já tam dal na zkoušku z Octávky 87 st jj to mas pravdu .tak jako bych nic neřekl nejrychleji se to zahřeje bez kapalin a pak je z toho parní stroj ale zadřenej:potlesk:potlesk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 3. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 3. únor 2008 Nebo sem čet na IT jak se ničí axiální ložisko na klice při startování s vyšlápnutou spojkou.:roker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adraj Odesláno 3. únor 2008 Sdílet Odesláno 3. únor 2008 Já jsem zase slyšel,že je lepší v zimě startovat s vyšláplou spojkou.:myslimNeví někdo jak to je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p406b Odesláno 3. únor 2008 Sdílet Odesláno 3. únor 2008 u novych motoru doporucujou bez vyslapnuti spojky, ale neublizis jim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 3. únor 2008 Sdílet Odesláno 3. únor 2008 Původně zaslal: p406b u novych motoru doporucujou bez vyslapnuti spojky, ale neublizis jim. no taková zapomenutá zařazená rychlost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adraj Odesláno 3. únor 2008 Sdílet Odesláno 3. únor 2008 Původně zaslal: Pe.Tr Původně zaslal: p406b u novych motoru doporucujou bez vyslapnuti spojky, ale neublizis jim. no taková zapomenutá zařazená rychlost no to by mě nas..lo. Mám přímo u čumáku ponk:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subin Odesláno 3. únor 2008 Sdílet Odesláno 3. únor 2008 Původně zaslal: adraj Původně zaslal: Pe.Tr Původně zaslal: p406b u novych motoru doporucujou bez vyslapnuti spojky, ale neublizis jim. no taková zapomenutá zařazená rychlost no to by mě nas..lo. Mám přímo u čumáku ponk:DJá auto souseda parkuje dost na blízko asi by mi nepoděkoval:myslim.Jinak vždy vyšlápnutá spojka,pro jistotu:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barenst Odesláno 3. únor 2008 Sdílet Odesláno 3. únor 2008 Je to blbost , vesmes maji moderni motory doohrivani kapalin (hlavne naftove) a pokud mas v poradku nemrznouci kapalinu tak je rozdil v tech desich asi 1 minuta . Vyzkousej si to treba na friteze , jaky je sasovy rozdil v maximalni hladine a minimalni . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kurt Odesláno 3. únor 2008 Sdílet Odesláno 3. únor 2008 To mi přijde jako rada na úrovni papundeklu před chladičem. Tohle bych neřešil, ať je teplo nebo zima, provozních náplní akorát a paliva co nejvíc! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 3. únor 2008 Sdílet Odesláno 3. únor 2008 Původně zaslal: Kurt To mi přijde jako rada na úrovni papundeklu před chladičem. Tohle bych neřešil, ať je teplo nebo zima, provozních náplní akorát a paliva co nejvíc! A co má člověk odpovědět když chce jezdit na provozní náplně na minimu aby zahřál co nejdříve. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 3. únor 2008 Sdílet Odesláno 3. únor 2008 ani jedno bych nerisknul, stejně auto topí během cca 5minut jízdy nejpozdějc a teplota je kolem 80 taky za tuhle dobu... s tou vyslaplou spojkou a startováním je to jak autoškola mě učila se spojkou a taky tak startuju , muj tatka startuje bez vyšláplý ve svý fabii, nevim no případně nějaký vysvětlení proč by se to mělo ničit , nevidim důvod proč.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kurt Odesláno 3. únor 2008 Sdílet Odesláno 3. únor 2008 Původně zaslal: sarkomi A co má člověk odpovědět když chce jezdit na provozní náplně na minimu aby zahřál co nejdříve. Toho příspěvku jsem si nevšiml. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.